Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Jeg har faktisk fået LIDT samme historie fra en person der burde have styr på hvad der sker omkring Jonas. Zorninger skulle efter sigende have meddelt et par spillere i Brøndby truppen, at de ikke passer ind i hans måde at spille på. Her skulle Jonas være én af dem.

    Min kilde vil dog ikke snakke omkring hvilken klubber han snakker med. KUN at der er flere muligheder. Men mon ikke at vi (OB) er temmelig interessante for ham i disse tider :)
    Jeg har presset min kontakt for yderligere information. Der skulle nemlig være sket lidt mere i sagen. Jeg ved nok lidt mere i aften.
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    Lou Holtz

    Comment


      Fadæse af Bech!
      Nå, men jeg takker også nej. Han passer ikke ind.

      Comment


        Hvorfor mener i han ikke passer ind?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MatOdense Se indlæg
          Hvorfor mener i han ikke passer ind?
          Fordi at Kent har en forkærlighed for kanter der trækker ind i banen og indgår i småspil og hurtige kombinationer. Det er absolut ikke det jeg vurderer er Borrings spidskompetencer.

          Comment


            Så har du vist ikke set de seneste kampe med ham,,,,,

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MatOdense Se indlæg
              Så har du vist ikke set de seneste kampe med ham,,,,,
              Det er der vel meget få, der har, da hans sidste kampe i superligaen ligger lang tid tilbage, og få herinde har set Brøndbys reserveholdskampe

              Men du mener, at han ville passe godt ind?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MatOdense Se indlæg
                Så har du vist ikke set de seneste kampe med ham,,,,,
                Det er nok +6 mdr siden jeg har set borring spille. Men vil blive meget overrasket, hvis han er gået fra en kontra/wing/kant spiller, til en der søger ind centralt i banen og deltager i spil på små rum og hurtige kombinationer...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MatOdense Se indlæg
                  Så har du vist ikke set de seneste kampe med ham,,,,,
                  De seneste Superligakampe, skulle jeg mene, at jeg har set. Jeg vil påstå at Borring er bedst, når han har plads foran sig, så han kan komme op i fart, og den findes lettest i omstillinger og ude på kanterne. Derudover synes jeg, at han har sine styrker i indlæggene, både i forhold til at slå dem og til at komme i feltet og være farlig på dem. Og så har han et rigtigt fint spark udefra.

                  En kombinationsspiller ser jeg ham absolut ikke som, faktisk synes jeg, at hans teknik er relativt ringe af en Superligaspiller at være, og hans motorik gør i vendingerne klodsede og uelegante i små rum.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    De seneste Superligakampe, skulle jeg mene, at jeg har set. Jeg vil påstå at Borring er bedst, når han har plads foran sig, så han kan komme op i fart, og den findes lettest i omstillinger og ude på kanterne. Derudover synes jeg, at han har sine styrker i indlæggene, både i forhold til at slå dem og til at komme i feltet og være farlig på dem. Og så har han et rigtigt fint spark udefra.

                    En kombinationsspiller ser jeg ham absolut ikke som, faktisk synes jeg, at hans teknik er relativt ringe af en Superligaspiller at være, og hans motorik gør i vendingerne klodsede og uelegante i små rum.
                    Der stjal du mine ord ... godt nok uden at vide det.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Jeg er tilbøjelig til at give flertallet ret. Tror ikke han passer 100% ind i systemet.
                      Men han er en god spiller og hvis Kent siger god for ham har jeg tiltro til projektet

                      Comment


                        Fra Tipsbladet

                        Ekstra Bladet melder at vi er interesseret i Borring

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...eret-i-borring

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg er tilbøjelig til at give flertallet ret. Tror ikke han passer 100% ind i systemet.
                          Men han er en god spiller og hvis Kent siger god for ham har jeg tiltro til projektet
                          Har heller ikke noget imod at se ham i OB. Kan være en ganske fin bredde spiller, men hvis vi har talenter der næsten matcher ham synyes jeg de skal have chancen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Fra Tipsbladet

                            Ekstra Bladet melder at vi er interesseret i Borring

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...eret-i-borring
                            Jeg håber godt nok det er som reserve han bliver hentet ind. Hvor lang kontrakt skrev han med Brøndby? Bliver han løst fra sin aftale, eller skal vi smide en transfersum for ham?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Fra Tipsbladet

                              Ekstra Bladet melder at vi er interesseret i Borring

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...eret-i-borring
                              EB artiklen er her: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...oendby/6188116

                              Kuriøst i forbindelse med den debat, vi harherover, så konstaterer journalisten, at han ikke vil have nogle problemer med at passe ind i OB, fordi vi spiller med kanter. Jeg giver ikke meget for det

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jeg håber godt nok det er som reserve han bliver hentet ind. Hvor lang kontrakt skrev han med Brøndby? Bliver han løst fra sin aftale, eller skal vi smide en transfersum for ham?
                                Han fik 2 år i BIF. Og mon ikke at OB skal betale BIF det sign on fee han fik.. Hvis altså vi henter ham

                                Comment

                                Working...
                                X