Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spændende Spiller/Rygter ... 2016

    Heej, jeg har oprettede denne debat fordi jeg gerne vil høre hvad i tænker, om det der er i gang i OB fortiden.
    For jeg syntes der er kommet gang i JH / Jesper Hansen. Jeg har også læst at der måske er flere transfers på vej... Så det er jo kun godt.

    Jeg kan også anbefale denne side. http://www.holdnyt.dk/ , den har jeg brugt en del og den er god. Den fanger alle rygter på de fleste nyheds/sports sider og lægger det op, så det er nemt at overskue. Du kan også selv vælge det hold du vil høre noget nyt om!

    Ellers vil jeg gerne høre om i ved noget eller hvad i tænker om OB projektet, og tror i på top 6?

    På forhånd tak!

    #2
    Vekommen til forum..

    Hvis vi lige får lavet de sidste små justeringer dvs 2 rigtige gode offensive transfers syntes jeg vi er seriøse kandidater til Top 6.
    Efter Malmø FF kampen syntes jeg at tegningen til noget stort er på vej

    Comment


      #3
      JH er startet stærkt men står godt nok i stampe ... Det gør mange andre så også den næste uges tid hvor vi afventer EM før handlerne til de store ligaer starter for alvor ...

      Men jeg mener at der skal en del mere til ... Vi har meget på holdet der kan undværes og en del mangler ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Jeg er overbevist om at vi allerede nu har holdet til top 6. Vi har styrket os, hvor det har været mest nødvendigt, nemlig i forsvaret. Når det er spillet sammen får vi kun problemer med FCK´s offensiv og Duncan... Dermed ikke sagt at vi slutter som nr. 2 eller 3, men jeg er bare sikker på at det hold vi har pt. er i besiddelse af et højere bundniveau, end vi har set de sidste par sæsoner.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          JH er startet stærkt men står godt nok i stampe ... Det gør mange andre så også den næste uges tid hvor vi afventer EM før handlerne til de store ligaer starter for alvor ...

          Men jeg mener at der skal en del mere til ... Vi har meget på holdet der kan undværes og en del mangler ..
          I forhold til hvad? Top-seks? Spil om medaljer? Hvem kan undværes? Hvor mangler vi?

          Udmeldingen er top-seks. Man skal godt nok have de negative briller på, hvis man ikke mener at vi har et hold, der kan spille med om det.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Hvad med en spiller som Emiliano Marcondes fra FC Nordsjælland? Kunne han være en mulighed for OB? Evt. Falk afløser?

            Comment


              #7
              Med det hold vi har nu, synes jeg vi har en stærk start-11'er, mens vi specielt offensivt ser tynde ud, hvis bare vi rammes af et par skader. Vi skal have fundet en konkurrence-dygtig angriber. TM har for langt op til de to andre, selvom hans type passer meget godt, da vi helst skal finde et stort brød, som giver noget andet i kampe, hvor ak og fest ikke rammer dagen. Derudover så jeg også gerne en mere offensivt orienteret central midtbane. Izu/mak-duoen har stadig ikke overbevist om de passer sammen, og der skal en ekstra ind, så det ikke afhænger af JJT, hvis de fucker op igen. Det synes jeg ikke han er klar til, og selvom Tverskov åbenbart også kan spille deroppe, så bryder jeg mig ikke om at flytte for meget rundt på spilleres positioner.
              Pt. har vi holdet til at konkurrere om top 6, men Inge af vores direkte konkurrenter er færdige med at handle endnu, så derfor er det svært at sige hvor vi står. Det så dog aldeles fremragende ud i første træningskamp, hvor de nye spillere så stærke ud, og allerede ser ud til at finde sig rimeligt til rette på holdet, men synes godt vi kan opgraderes på bredden ved at sende vores to islændinge afsted og erstatte dem med et par kvalificerede offensivspillere.

              Comment


                #8
                Du siger noget! Har hørt at OB har givet et kæmpe bud på Thomas Enevolsen, men Aab har afvist det.... Hvis det var, var han så en mulighed?

                Nu er JH heller ikke typen der udtaler sig om det der forgår!
                Last edited by MatOdense; 03-07-2016, 18:15.

                Comment


                  #9
                  I forhold til top-6 ligger vi, som det ser ud økonomisk og måske også sportsligt, i en en tæt gruppe med Randers, AaB (fordi de har mistet en del stamspillere), Sønderjyske (ikke økonomisk, men helt klart sportsligt), AGF, Esbjerg og FCN. AaB og Randers ser umiddelbart svækkede ud, mens AGF har rustet op; men vinduet er jo langt endnu, og ofte er det ikke de nye spillere, men derimod sammenhæng og organisation på holdet, der afgør fremgang eller tilbageskridt - det kan vi ikke mindst selv bevidne.

                  Jeg tror på projekt slutspil; først og fremmest fordi vi samlet set - på trods af Falks afgang - ser stærkere ud nu (især i forsvaret) og har en bredere trup, der lader til at have haft en god start. Jeg ser hold, der igennem snart mange sæsoner har givet os baghjul som AaB og Randers som værende mulige at konkurrere med; FCN ser ud til at ville køre tingene med så unge spillere, at de klart også er til at tale med, og så er der Esbjerg og AGF, hvor især AGF på papiret har et godt hold efterhånden, men måske stadig er mærket af de seneste års nedtur. Sønderjyske kan gøre det godt igen, men det bliver svært for dem at toppe sidste sæson, og Brøndby er en dark horse, der kan gå alle vegne m den nye træner.

                  Det bliver samlet set super spændende i efterårssæsonen! Der plejer at være en oprykker - og/eller et hold som f.eks. Viborg - som overrasker og gør det langt bedre end forventet; der ville mit bud være Lyngby, som kan blive svære at have med at gøre.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    I forhold til hvad? Top-seks? Spil om medaljer? Hvem kan undværes? Hvor mangler vi?

                    Udmeldingen er top-seks. Man skal godt nok have de negative briller på, hvis man ikke mener at vi har et hold, der kan spille med om det.
                    Med fare fare at gentage mig selv ...

                    Syntes nu at vi er langt fra at være på plads og specielt hvis vi går efter top6.
                    Vi har 4-5 gode spillere (Makrini, Grytebust, AK, Fester og Desler) og måske 4-5 acceptable/ubekendte i OB (JBL, KEP, Joao, Tverskov, Jonsson) og med mindre jeg/vi skal blive meget overraskede så er vi vist også langt fra at være et hold
                    De 8-10 spillere fordeler sig rimeligt i en acceptabel start11:
                    Grytebust
                    Desler. KEP. Tverskov. Joao
                    Greve. Makrini. Izu. Jonsson
                    Festersen. AK

                    Men det er et nyt forsvar og en rimelig svag midt, uprøvet hold og så mangler Falk som bandt tingene sammen før ..
                    ..
                    der nogen der skal op i gear hvis de vil gøre sig gældende for alvor .. Izu, Tingager, Joan, Greve, Lund, Falke og så noget talentmasse i JJT, Buus, Thrane og Yao ..
                    En del under niveau ( Halgrimur, Ari, Lucas, og Mikkelsen) som vi bør afskibe ...

                    Vi kom ikke i top6 i sidste sæson og jeg syntes ikke at vi er meget stærkere i denne sæson men der er også meget ubekendt .. Og jeg har ikke sat mig ind i om andre hold er styrket eller svækket ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af MatOdense Se indlæg
                      Hvad med en spiller som Emiliano Marcondes fra FC Nordsjælland? Kunne han være en mulighed for OB? Evt. Falk afløser?
                      Han er garanteret alt for dyr ift kvalitet

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af MatOdense Se indlæg
                        Du siger noget! Har hørt at OB har givet et kæmpe bud på Thomas Enevolsen, men Aab har afvist det.... Hvis det var, var han så en mulighed?

                        Nu er JH heller ikke typen der udtaler sig om det der forgår!
                        Enevoldsen?

                        Thomas Enevoldsen skal AaB i sin nuværende situation have boksen for at slippe - og så lige til OB; det bliver dyrt. Selv om han er kant, og vi kunne bruge en kantspiller, så lugter det lidt af et 'ønske/regne-ud rygte', undskyld jeg siger det ligeud.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Med det hold vi har nu, synes jeg vi har en stærk start-11'er, mens vi specielt offensivt ser tynde ud, hvis bare vi rammes af et par skader. Vi skal have fundet en konkurrence-dygtig angriber. TM har for langt op til de to andre, selvom hans type passer meget godt, da vi helst skal finde et stort brød, som giver noget andet i kampe, hvor ak og fest ikke rammer dagen. Derudover så jeg også gerne en mere offensivt orienteret central midtbane. Izu/mak-duoen har stadig ikke overbevist om de passer sammen, og der skal en ekstra ind, så det ikke afhænger af JJT, hvis de fucker op igen. Det synes jeg ikke han er klar til, og selvom Tverskov åbenbart også kan spille deroppe, så bryder jeg mig ikke om at flytte for meget rundt på spilleres positioner.
                          Pt. har vi holdet til at konkurrere om top 6, men Inge af vores direkte konkurrenter er færdige med at handle endnu, så derfor er det svært at sige hvor vi står. Det så dog aldeles fremragende ud i første træningskamp, hvor de nye spillere så stærke ud, og allerede ser ud til at finde sig rimeligt til rette på holdet, men synes godt vi kan opgraderes på bredden ved at sende vores to islændinge afsted og erstatte dem med et par kvalificerede offensivspillere.
                          100*

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Med fare fare at gentage mig selv ...

                            Syntes nu at vi er langt fra at være på plads og specielt hvis vi går efter top6.
                            Vi har 4-5 gode spillere (Makrini, Grytebust, AK, Fester og Desler) og måske 4-5 acceptable/ubekendte i OB (JBL, KEP, Joao, Tverskov, Jonsson) og med mindre jeg/vi skal blive meget overraskede så er vi vist også langt fra at være et hold
                            De 8-10 spillere fordeler sig rimeligt i en acceptabel start11:
                            Grytebust
                            Desler. KEP. Tverskov. Joao
                            Greve. Makrini. Izu. Jonsson
                            Festersen. AK

                            Men det er et nyt forsvar og en rimelig svag midt, uprøvet hold og så mangler Falk som bandt tingene sammen før ..
                            ..
                            der nogen der skal op i gear hvis de vil gøre sig gældende for alvor .. Izu, Tingager, Joan, Greve, Lund, Falke og så noget talentmasse i JJT, Buus, Thrane og Yao ..
                            En del under niveau ( Halgrimur, Ari, Lucas, og Mikkelsen) som vi bør afskibe ...

                            Vi kom ikke i top6 i sidste sæson og jeg syntes ikke at vi er meget stærkere i denne sæson men der er også meget ubekendt .. Og jeg har ikke sat mig ind i om andre hold er styrket eller svækket ..
                            Ligner ikke at du så Malmø FF kampen. Ved godt det var en træningskamp men der var alligevel en snært af klasse over kampen..
                            Jönsson viste stor klasse i glimt og Tverskov var uden sidestykke kampens bedste spiller.. KEP var også god og kan jo alle dage kun være en klasse over HJ.
                            Joao var måske ikke så fremtrædende men syntes tydeligt at han lignede en spiller der var bedre en JBL..
                            I min verden lignede alle de nye nogen der forstærker holdet fra dag 1

                            Men syntes også der mangler nogle justeringer da Izu/Makrini duoen stadig ikke har overbevist mig samt vi er tynde i angrebet

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Enevoldsen?

                              Thomas Enevoldsen skal AaB i sin nuværende situation have boksen for at slippe - og så lige til OB; det bliver dyrt. Selv om han er kant, og vi kunne bruge en kantspiller, så lugter det lidt af et 'ønske/regne-ud rygte', undskyld jeg siger det ligeud.
                              Det er rigtigt at der har gået rygter om dette. Jeg har også hørt dem. Også at han gerne vil afsted.
                              Men om der så er noget ægthed over rygtet ved jeg ikke

                              Comment

                              Working...
                              X