Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Haha :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Og for mig at se undervurderer i lidt hvor god han er og hvor meget vi kunne bruge ham. En Kadrii på 90% vil ret hurtigt vise sig at være vores bedste spiller, tror jeg. En spiller på hans niveau har jeg svært ved at se os komme i nærheden af på anden vis.
      "En spiller på hans niveau". Ja uha uha. Kan vi mon overtale eders 6. valg i FCKs angreb til at trække en stribet trøje over hovedet. Det er jo næsten ufatteligt at forestille sig, at man skulle kunne leje ham.

      Spøg til side. For mig at se undervurderer du, hvad det vil sige ikke at have spillet kontinuerligt i over to år. Du snakker om, at vi godt kan bruge hans eksplosivitet, og det er jeg da fuldstændig enig i, men hvem siger, at han stadig har den? Med de skader han har været igennem, er det bestemt ikke usandsynligt, at han har mistet noget af den eksplosivitet. Knæet mister jo noget styrke som følge af korsbåndsskader, og for en spiller som Bashkim der har levet i meget høj grad af sin eksplosivitet og sit løbepensum, kan der godt være noget gået tabt, som bliver svært at vinde ind igen.

      Når alt kommer til alt, så har jeg meget svært ved at se ræson i, at vi skal være rekreationshjem for Bashkim i seks måneder, hvorefter FCK så potentielt kan høste frugterne til sommer. Lang opstart eller ej, så vil man være et langt stykke fra sit topniveau, når man starter op med at spille kampe igen. Mange fodboldspillere siger jo, at tager månedsvis og for nogle over et år, for at de er tilbage for fuld styrke igen.

      Det strider bare imod al logik at hente en spiller, som har så meget at indhente på niveau og kampform, i en situation hvor man har brug for kvalitet her og nu. Bashkim var ganske vidst god for OB for snart tre år siden, men der er løbet meget vand under broen siden, og det kan ikke nytte noget at hente spillere ud fra en sentimentalt og nostalgisk grundlag. Det faktum at manden fortsat er laaaaaangt, fra spilletid i FCK, gør at vi i mine øjne bør kigge andetsteds hen, hvis vi vil have spillere der skal levere på kort sigt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        "En spiller på hans niveau". Ja uha uha. Kan vi mon overtale eders 6. valg i FCKs angreb til at trække en stribet trøje over hovedet. Det er jo næsten ufatteligt at forestille sig, at man skulle kunne leje ham.

        Spøg til side. For mig at se undervurderer du, hvad det vil sige ikke at have spillet kontinuerligt i over to år. Du snakker om, at vi godt kan bruge hans eksplosivitet, og det er jeg da fuldstændig enig i, men hvem siger, at han stadig har den? Med de skader han har været igennem, er det bestemt ikke usandsynligt, at han har mistet noget af den eksplosivitet. Knæet mister jo noget styrke som følge af korsbåndsskader, og for en spiller som Bashkim der har levet i meget høj grad af sin eksplosivitet og sit løbepensum, kan der godt være noget gået tabt, som bliver svært at vinde ind igen.

        Når alt kommer til alt, så har jeg meget svært ved at se ræson i, at vi skal være rekreationshjem for Bashkim i seks måneder, hvorefter FCK så potentielt kan høste frugterne til sommer. Lang opstart eller ej, så vil man være et langt stykke fra sit topniveau, når man starter op med at spille kampe igen. Mange fodboldspillere siger jo, at tager månedsvis og for nogle over et år, for at de er tilbage for fuld styrke igen.

        Det strider bare imod al logik at hente en spiller, som har så meget at indhente på niveau og kampform, i en situation hvor man har brug for kvalitet her og nu. Bashkim var ganske vidst god for OB for snart tre år siden, men der er løbet meget vand under broen siden, og det kan ikke nytte noget at hente spillere ud fra en sentimentalt og nostalgisk grundlag. Det faktum at manden fortsat er laaaaaangt, fra spilletid i FCK, gør at vi i mine øjne bør kigge andetsteds hen, hvis vi vil have spillere der skal levere på kort sigt.
        Enig.

        Hvis vi havde haft en ordentlig ledelse havde vi måske også haft en god trup og placering hvor spillere i SL stadig ville hen. Her tænker jeg på spillere som Robert Skov, J Andersen fra Efb og Mikkel Rygaard som enten burde kunne købes billigt eller har kort tid tilbage af kontrakten.. Med få måneder tilbage burde vi snakke 1-2 mill i transfer.. De kunne styrke os fra dag 1.
        Men pga den katastrofekurs man har kørt længe er de 13-16 mill man har fået ind i transfer i 2016 nok formøblet op i manglende indtægter..

        Hurra for Jesper Hansen
        Last edited by fmprOB; 08-12-2016, 23:55.

        Comment


          Det er en dårlig og meget fantasiløs ide med BK. Vi har brug for spillere der kan præstere fra dag et. Vi skal ikke lave en ny Bengt Sæternes - som forresten ligesom BK var utilfreds med klubbens sundhedssektor. Den fik ham aldrig spilleklar men efter få måneder i Norge scorede han igen mange mål.
          Hvis BK, ikke utænkeligt, bliver skadet igen er det så de samme der skal behandle ham som han med rette kritiserede sidste gang !?

          Tror heller ikke han kan lide klubben der tvang ham til at dumme sig i så lang tid som VB.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Jeg er lidt tvedelt omkring Kadrii, da han trods ikke har været skadet i en lang periode, og han scorer stadig på Reserveholdet. (senest for tre uger siden)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              "En spiller på hans niveau". Ja uha uha. Kan vi mon overtale eders 6. valg i FCKs angreb til at trække en stribet trøje over hovedet. Det er jo næsten ufatteligt at forestille sig, at man skulle kunne leje ham.

              Spøg til side. For mig at se undervurderer du, hvad det vil sige ikke at have spillet kontinuerligt i over to år. Du snakker om, at vi godt kan bruge hans eksplosivitet, og det er jeg da fuldstændig enig i, men hvem siger, at han stadig har den? Med de skader han har været igennem, er det bestemt ikke usandsynligt, at han har mistet noget af den eksplosivitet. Knæet mister jo noget styrke som følge af korsbåndsskader, og for en spiller som Bashkim der har levet i meget høj grad af sin eksplosivitet og sit løbepensum, kan der godt være noget gået tabt, som bliver svært at vinde ind igen.

              Når alt kommer til alt, så har jeg meget svært ved at se ræson i, at vi skal være rekreationshjem for Bashkim i seks måneder, hvorefter FCK så potentielt kan høste frugterne til sommer. Lang opstart eller ej, så vil man være et langt stykke fra sit topniveau, når man starter op med at spille kampe igen. Mange fodboldspillere siger jo, at tager månedsvis og for nogle over et år, http://dinst.dk/masterclass.aspxfor at de er tilbage for fuld styrke igen.

              Det strider bare imod al logik at hente en spiller, som har så meget at indhente på niveau og kampform, i en situation hvor man har brug for kvalitet her og nu. Bashkim var ganske vidst god for OB for snart tre år siden, men der er løbet meget vand under broen siden, og det kan ikke nytte noget at hente spillere ud fra en sentimentalt og nostalgisk grundlag. Det faktum at manden fortsat er laaaaaangt, fra spilletid i FCK, gør at vi i mine øjne bør kigge andetsteds hen, hvis vi vil have spillere der skal levere på kort sigt.
              hvad har logik og JH med hinanden at gøre?

              BK på 50% af det han viste i OB er stadig bedre end meget af det vi har på holdet nu ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                Jeg er lidt tvedelt omkring Kadrii, da han trods ikke har været skadet i en lang periode, og han scorer stadig på Reserveholdet. (senest for tre uger siden)
                Det er også der jeg er.... var det et køb, tror jeg bare jeg ville slå til (forudsat prisen var rigtig, naturligvis), men en kortsigtet leje af en spiller der måske/måske ikke kan tilføre holdet noget? Nej, der ville jeg nok satse mine penge andetsteds...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Hvis man må ty til leje af BK i et halvt år vil det atter udstille JH's manglende evner og netværk .
                  Endnu engang en pisse-i-bukserne løsning , hvor pisset i bedste fald er smålunkent .
                  Endnu engang vil det være en panik lappeløsninge for at rette op forrige vindues elendige/manglende handler .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Kun Ja tak til Bashkim, hvis det er en fast kontrakt. Et rungende nej tak til at agere socialkontor for FCK.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Kun Ja tak til Bashkim, hvis det er en fast kontrakt. Et rungende nej tak til at agere socialkontor for FCK.

                      MvH ChrisOB
                      Kunne det ikke tænkes at han kunne lejes så billigt at JH kunne finde ud at skaffe flere forstærkninger.
                      Jeg vil være helt sikker på at Bashkim kan og vil før fast kontrakt. Og derfor gerne leje først men med en slags ret til køb hvis vi får ham i gang. Men JH skal passe på de slemme i FCK. Før han ved af det har han skrevet under på en kontrakt på for gode betingelser for FCK.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Jeg ville være ærgerlig over at hente Kadrii. Synes vi har haft nok spillere, som skulle spille sig i form, og hvor det har vist sig, at de ikke kom i form eller tog en krig om det. Vi har brug for spillere, som kan levere fra dag ét. Heldigvis for JH burde udvalget af spillere, som kan forstærke vores trup fra dag 1, være større end nogen sinde før..
                        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Det er også der jeg er.... var det et køb, tror jeg bare jeg ville slå til (forudsat prisen var rigtig, naturligvis), men en kortsigtet leje af en spiller der måske/måske ikke kan tilføre holdet noget? Nej, der ville jeg nok satse mine penge andetsteds...

                          Mvh

                          MaxHH
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Kun Ja tak til Bashkim, hvis det er en fast kontrakt. Et rungende nej tak til at agere socialkontor for FCK.

                          MvH ChrisOB
                          Enig. Eller en lejeaftale med køboption.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Kun Ja tak til Bashkim, hvis det er en fast kontrakt. Et rungende nej tak til at agere socialkontor for FCK.

                            MvH ChrisOB
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Kun Ja tak til Bashkim, hvis det er en fast kontrakt. Et rungende nej tak til at agere socialkontor for FCK.

                              MvH ChrisOB
                              Meget enig. Et halvt års leje med købsklausul ville være en god start, forudsat at Bashkim er med på den.

                              Men jeg tror ikke han vil væk fra Sjælland. Mon ikke han ryger til Nordsjælland/Lyngby alligevel, hvis de ligger til ikke at komme i mesterskabsspillet?
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Vi skal huske på at det er JH der skal skaffe os forstærkninger.

                                Ydermere skal vi jo huske på at hvis AK scorer mandag mod Viborg og vi vinder (eller taber knebent) så lukker JH vinduet inden det er åbnet med ordene:

                                "Vi har nogle gode angribere der scorede 26 mål i sidste sæson, og vi var tæt på at vinde idag (eller: Vi vandt idag) og AK scorede og er i gang igen. Kontinuitet er det alt afgørende i fodbold, og det trup vi har er god nok til top 6, vi har bare været uheldige, men nu begynder det at vende".

                                Så kommer vi til første kamp i foråret, hvor AK får problemer med ryggen igen og Festesen igen intet rammer, og så ligger vi klart sidst og skal møde et hold i direkte playoff om at rykke ned der har 15 point mere end os, og bare ridder videre på en stor og flot bølge.

                                Vi taber første kamp med 5-0 da Gryte har fået gult i sidste kamp i slutspillet, så han har karantæne. Så 'vinder' vi returen 1-1 og JH melder ud at vi har en stærk trup til den nye sæson.

                                Comment

                                Working...
                                X