Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nej tak til Kadrii mm det er en leje med 1 1/2år's kontrakt bagefter.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Jeg synes det giver mening og havde selv tænkt tanken. Vi kunne i hvert fald godt bruge hans eksplosivitet i offensiven.

      Det optimale er naturligvis altid en længere kontrakt med en spiller man tror på, men vi befinder os jo efterhånden i en ret så alvorlig situation. En situation, der gør, at vi nok er mindre attraktive for de spillere som vi er interesserede i at tilknytte på længere kontrakter. Det vil måske være nemmere til sommer hvis vi kommer fornuftigt igennem foråret.

      Kadrii er klart et usikkert kort med hans skadeshistorik, men er næppe heller den dyreste pga. af den (og fordi FCK må være meget interesserede i en lejeaftale). Og så kender han jo forholdene og en del af folkene i klubben.

      Men jeg håber så heller ikke det er alt vi kigger på i transfervinduet.
      Men hvordan er det lige, du tænker, at en totalt ude af form spiller, skal kunne hjælpe OB i en kort forårssæson?

      Jeg kan gå så langt som til at sige, at hvis han kommer med som et af "mange" supplementer til en trup, der i den grad har brug for forstærkninger, jamen så ok da...
      Men hvis han skal være OBs "Frelser", så er det et kæmpe nej herfra.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Jeg synes det giver mening og havde selv tænkt tanken. Vi kunne i hvert fald godt bruge hans eksplosivitet i offensiven.

        Det optimale er naturligvis altid en længere kontrakt med en spiller man tror på, men vi befinder os jo efterhånden i en ret så alvorlig situation. En situation, der gør, at vi nok er mindre attraktive for de spillere som vi er interesserede i at tilknytte på længere kontrakter. Det vil måske være nemmere til sommer hvis vi kommer fornuftigt igennem foråret.

        Kadrii er klart et usikkert kort med hans skadeshistorik, men er næppe heller den dyreste pga. af den (og fordi FCK må være meget interesserede i en lejeaftale). Og så kender han jo forholdene og en del af folkene i klubben.

        Men jeg håber så heller ikke det er alt vi kigger på i transfervinduet.
        Tror der er ikke mere mange folk i klubben Kadrii kender fra sin tid i OB ud over JBL og JH.
        Og frygter at JH siger: "Kig her, jeg har handlet. Vi hentede Bashkim at supplementere vores trup vi var ja allerede tilfreds med." Og lukker vinduet for OB dermed før det var åbnet. ..
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Hvis FcK gerne vil have ham i gang, og Kadrii selv gerne vil komme det i OB inden han vender hjem til FcK igen, så skal jeg da ikke være helt afvisende for at OB skal yde dem den service gratis... Nok har vi ikke meget at rutte med, men vi er jo ikke griske...

          Og så får den handel lige en tur igennem spindoktoren i OB, og så er vi garderet både på backen, kanten, angrebet og på månen...
          Ha ha, Desværre er det korrekt, at sådan vil det blive solgt. Helt som når vi signer en målmand som er alt for god til OB.

          Comment


            Han er et usikkert kort, pga. hans skader. Jeg er ikke i tvivl om han har klassens til at ramme en form, som kan hjælpe os. Han har ikke været skadet længe og træner hver dag med meget dygtigere spillere end vi har. Hans klasse er så stor, at jeg næppe tror han flopper såfremt skaderne udebliver.
            Der skal dog i min optik være en klausul, så vi kan købe ham. Tiden med de her korttids kontrakter bør være slut!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Ha ha, Desværre er det korrekt, at sådan vil det blive solgt. Helt som når vi signer en målmand som er alt for god til OB.
              Koval var så ringe, at det var et niveau over hvor dårlig OB er... så på den måde kan den sagtens reddes...

              Ellers er der da vores georgiske ven Lado, et scoop, ønskespilleren, en ombejlet herre, en spiller der ville gøre en forskel... det lød flot... men der fik vi da i det mindste sandheden senere, og blev bekræftet i hvor meget bullshit talk det var...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Han er et usikkert kort, pga. hans skader. Jeg er ikke i tvivl om han har klassens til at ramme en form, som kan hjælpe os. Han har ikke været skadet længe og træner hver dag med meget dygtigere spillere end vi har. Hans klasse er så stor, at jeg næppe tror han flopper såfremt skaderne udebliver.
                Der skal dog i min optik være en klausul, så vi kan købe ham. Tiden med de her korttids kontrakter bør være slut!
                Det burde den, men situationen er desværre uændret... Vi er stadig super elendige, og det er stadig JH der skal løse det...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Men hvordan er det lige, du tænker, at en totalt ude af form spiller, skal kunne hjælpe OB i en kort forårssæson?

                  Jeg kan gå så langt som til at sige, at hvis han kommer med som et af "mange" supplementer til en trup, der i den grad har brug for forstærkninger, jamen så ok da...
                  Men hvis han skal være OBs "Frelser", så er det et kæmpe nej herfra.
                  Kadrii har mig bekendt været skadesfri i noget tid nu. Han spiller ganske vidst ikke på 1. holdet, men jeg går ud fra han får tid hos reserverne. Derudover (og måske mere afgørende) er vinterpausen og opstarten lang. Den fordel andre spillere med fast spilletid nu har, tror jeg vil være lille efter så lang en pause.

                  Jeg tænker også han efterhånden må være sulten efter at vise, at han stadig kan være med.

                  Og for mig at se undervurderer i lidt hvor god han er og hvor meget vi kunne bruge ham. En Kadrii på 90% vil ret hurtigt vise sig at være vores bedste spiller, tror jeg. En spiller på hans niveau har jeg svært ved at se os komme i nærheden af på anden vis.

                  Comment


                    Stod valget imellem Jønsson, og så Kadrii, på lejeaftale, ude af form, og med 4 overrevne korsbånd, valgte jeg stadig Kadrii..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Han er et usikkert kort, pga. hans skader. Jeg er ikke i tvivl om han har klassens til at ramme en form, som kan hjælpe os. Han har ikke været skadet længe og træner hver dag med meget dygtigere spillere end vi har. Hans klasse er så stor, at jeg næppe tror han flopper såfremt skaderne udebliver.
                      Der skal dog i min optik være en klausul, så vi kan købe ham. Tiden med de her korttids kontrakter bør være slut!
                      sådan set enig - problemet er bare at vi står i en rigtig lorte situation (som JH har bragt os i) og der SKAL handles ind.....og så må noget af det der kommer ind være korte kontrakter.

                      Det er LANGT fra optimalt men det vigtigste må i første omgang være at sikre overlevelse - og her er nogle forstærkninger til offenssiven altafgørende.

                      Om kadrii så er det der mangler......njaaaaaa

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Kadrii har mig bekendt været skadesfri i noget tid nu. Han spiller ganske vidst ikke på 1. holdet, men jeg går ud fra han får tid hos reserverne. Derudover (og måske mere afgørende) er vinterpausen og opstarten lang. Den fordel andre spillere med fast spilletid nu har, tror jeg vil være lille efter så lang en pause.

                        Jeg tænker også han efterhånden må være sulten efter at vise, at han stadig kan være med.

                        Og for mig at se undervurderer i lidt hvor god han er og hvor meget vi kunne bruge ham. En Kadrii på 90% vil ret hurtigt vise sig at være vores bedste spiller, tror jeg. En spiller på hans niveau har jeg svært ved at se os komme i nærheden af på anden vis.
                        jeg kunne rigtigt godt lide kadrii - men han har været meget skadet og uden reel kamptræning så går der bare tid inden folk finder formen. Vi så det sidst da Ove P var forbi hvor dalgaard og zohore blev bragt ind - og mig bekendt var der ingen af dem der for alvor fandt melodien i det halvår.
                        Kan godt være opstarten er lang om vinteren men tvivler i den grad på det vil være nok.
                        - nu er det ret begrænset hvad jeg ser af fck reserveholdskampe så måske kadrii er i bedre form.....men håber godt nok JH har et par mere på tegnebrættet....for det her vil på ingen måde være nok.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                          Stod valget imellem Jønsson, og så Kadrii, på lejeaftale, ude af form, og med 4 overrevne korsbånd, valgte jeg stadig Kadrii..
                          Stod valget imellem Jønsson og en kasse øl så kunne man udholde til mindst denne lortesæson lidt bedre...
                          ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Tror også at den har mere fightervilje..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              jeg kunne rigtigt godt lide kadrii - men han har været meget skadet og uden reel kamptræning så går der bare tid inden folk finder formen. Vi så det sidst da Ove P var forbi hvor dalgaard og zohore blev bragt ind - og mig bekendt var der ingen af dem der for alvor fandt melodien i det halvår.
                              Kan godt være opstarten er lang om vinteren men tvivler i den grad på det vil være nok.
                              - nu er det ret begrænset hvad jeg ser af fck reserveholdskampe så måske kadrii er i bedre form.....men håber godt nok JH har et par mere på tegnebrættet....for det her vil på ingen måde være nok.
                              Synes ikke helt sammenligningerne med Dalgaard og Zohore gælder i denne sag. De var så vidt jeg husker skadet i længere tid op til og ind i sæsonen. Kadrii har trods alt været skadesfri i noget tid nu. Hvis vi kunne starte ham i Viborg ville jeg ikke være overrasket hvis han var den skarpeste på holdet.

                              Hvis jeg var sportsdirektør og overvejede Kadrii ville jeg helt klart være bekymret for hans skader ift. fremtiden, men jeg ville ikke være så bekymret for hans mulighed for at blive kampklar til foråret. Boldtouch/kampform bliver jo så godt som nulstillet for alle andre spillere henover vinteren alligevel.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                                Tror også at den har mere fightervilje..
                                Og man får endda penge derfor når man giver den tilbage når den er tomt! ;-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X