Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spændende rygte. Især når vi kommer så langt ud, hvor spilleren ikke er kendt og ikke har spillet for en klub man kender.. der plejer som regel at kunne ligge noget i det.

    Tak fordi du delte dette. Interessant om det bliver til noget.

    Som jeg lige kan læse mig frem til havde han en 2 årige aftale med Cosmos, som han valgte ikke at forlænge.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
      Jeg har ladet mig fortælle af en kammerat i Odense, der selv mener at have godt styr på hvad der foregår i krogene, at OB pt arbejder på at få en prøvetræning med en angriber fra Zimbabwe, der hedder Charlton Mashumba - hos mig ringer det ingen klokker whatsoever.

      Jeg kender intet til niveauet derovre, men ud fra youtube ser det ikke vanvittigt højt ud. Kan se at han først for nyligt har skiftet klub.

      http://www.transfermarkt.de/charlton...spieler/370570
      https://en.wikipedia.org/wiki/Charlton_Mashumba
      https://www.youtube.com/watch?v=xOtjrzk5bvY

      Jeg kan på ingen måde garantere troværdigheden i rygtet, men det er vel noget.
      Svært at sige noget ud fra det der, niveauet når ikke 1 div.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Spændende rygte. Især når vi kommer så langt ud, hvor spilleren ikke er kendt og ikke har spillet for en klub man kender.. der plejer som regel at kunne ligge noget i det.

        Tak fordi du delte dette. Interessant om det bliver til noget.

        Som jeg lige kan læse mig frem til havde han en 2 årige aftale med Cosmos, som han valgte ikke at forlænge.
        http://www.kickoff.com/news/67251/ch...er-chiefs-talk

        Her ligner det, at han er på en 3'årig kontrakt i en anden klub

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          http://www.kickoff.com/news/67251/ch...er-chiefs-talk

          Her ligner det, at han er på en 3'årig kontrakt i en anden klub
          Han spillede i den næstbedste række i Sydafrika i sidste sæson og har i en alder af 24 tilsyneladende kun spillet for zimbabwes ungdomslandshold. ... ikke helt overbevisende vel.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Han spillede i den næstbedste række i Sydafrika i sidste sæson og har i en alder af 24 tilsyneladende kun spillet for zimbabwes ungdomslandshold. ... ikke helt overbevisende vel.
            Så passer han vel meget godt ind i JH's plan

            Comment


              Ambitiøst.... hmmmmff

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Ambitiøst.... hmmmmff
                Alt der kan styrke truppen skal være mere end velkommet - og om ikke andet (forudsat det er rigtigt) så viser det da at man tager målkrisen alvorligt - så langt så godt. Men vi burde vel kigge på noget der kan forstærke os fra dag 1 af - og ikke kun kigge på noget til bænken (med det forbehold jeg ikke kender noget til ham - og han skal da have lov til at overraske )

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Ambitiøst.... hmmmmff
                  Det har bare at være en and. Synes iøvrigt ikke, at dette rygte hører under denne tråd som hedder "spændende rygter"

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så passer han vel meget godt ind i JH's plan
                    Ja, 1. division næste år.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Nå så fik jeg også kigget på den gode Mashumba..........Nej, det er ikke det vi skal.

                      Havde vi en anden trup sammensætning med 3 superangribere og ingen gardering, så kunne han være meget sjov at få forbi, men så længe vi har Thomas M. og Yao som bredde og/eller talent (det er så kun den ene!), så vil det være et fejlcast af dimensioner. Det vi mangler nu er ikke unge spillere der måske, måske ikke slår til. Det har vi. Det vi skal hente er nogen der går ind i startopstillingen, for, jeg ved ikke hvor mange der har bemærket det, men vi vinder ikke så tit........

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Nå så fik jeg også kigget på den gode Mashumba..........Nej, det er ikke det vi skal.

                        Havde vi en anden trup sammensætning med 3 superangribere og ingen gardering, så kunne han være meget sjov at få forbi, men så længe vi har Thomas M. og Yao som bredde og/eller talent (det er så kun den ene!), så vil det være et fejlcast af dimensioner. Det vi mangler nu er ikke unge spillere der måske, måske ikke slår til. Det har vi. Det vi skal hente er nogen der går ind i startopstillingen, for, jeg ved ikke hvor mange der har bemærket det, men vi vinder ikke så tit........
                        Jeg har faktisk godt lagt mærke til det. De nye folk vi henter skal kunne gå direkte ind i start 11'er. Jeg ved heller ikke, hvor mange der har bemærket det, men vi ligger altså og kæmper for vores fortsatte liv i Superligaen. Derfor hjælper lottokuponer ikke meget i vores situation.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Jeg har faktisk godt lagt mærke til det. De nye folk vi henter skal kunne gå direkte ind i start 11'er. Jeg ved heller ikke, hvor mange der har bemærket det, men vi ligger altså og kæmper for vores fortsatte liv i Superligaen. Derfor hjælper lottokuponer ikke meget i vores situation.
                          Vi skal heller ikke have flere kontraktløse spillere som engang havde et vist ry. Jeg ved godt der er en lang vinter til at bringer dem i form, men vi har ikke brug for flere Izuna look alike i truppen.

                          Comment


                            Alex fra Hammarby har et tilbud fra en danske klub. Kan det være os?
                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ud-fra-danmark
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Alex fra Hammarby har et tilbud fra en danske klub. Kan det være os?
                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ud-fra-danmark
                              Nej vi går jo efter kontinuitet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nej vi går jo efter kontinuitet
                                Han har kontraktudløb så ville der være lidt kontinuitet i det...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X