Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Mikael Uhre er meget talentfuld og er godt nok gået meget frem på det sidste ... god fart og god teknik!
    Hvordan kan du tro at han vil til OB, som det ser ud pt? ... han får med sikkerhed bedre tilbud til vinter.
    Vi fik da Pereira fra SE. Og ham ville de gerne have beholdt. Tror trods alt stadig vi er mere attraktive end SE. Med mindre større klubber eller udlandet kalder på ham. Men det var bare en drøm/tanke, er da rigeligt klar over at det er urealistisk med JH ved roret. Uhre koster penge jo.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Jeg har set mig lidt lun på Mikael Uhre fra SE. Han burde ikke være vanvittig dyr. Ham stifter vi jo nærmer bekendtskab med om et par dage. Men god fart og energi.
      Vanvittig dyr er han nok ikke, men jeg kan ikke se, at han skal kunne erhverves for under 2 mio, og han koster nok nærmere 3-4. Han er lige hentet tilbage på en 3-årig, han er en af klubbens egne talenter, og man må antage, at Bechmann er færdig til sommer, efter at han jo faktisk stoppede karrieren før denne sæson, så jeg tvivler på, at man er særligt interesseret i at afgive mere kontinuitet på den position.

      Så lad mig sige det sådan, jeg tror at Uhre er for dyr, og hvis man har de penge der skal til at hente en spiller som Uhre, synes jeg at det er himmelråbende idiotisk, at man ikke brugte dem den her sommer på at adressere de hovedrystende store mangler denne trup har.

      Personligt kan jeg godt lide Uhre, men han vil være en dyr 3. angriber i OB, og det er ikke der eventuelle midler bruges bedst i øjeblikket, i min optik.

      Comment


        Som jeg ser det, mangler OB en stor og stærk angriber, ala Zohore. Festersen og AK minder for meget om hinanden, og dybest set så er Deble og Uhre lidt de samme typer som vi har i forvejen. Mikkelsen gør det faktisk fint, men det virker ikke som om Kent tror helt på ham.

        Robert Skov og en god fysisk stærk angriber = JA TAK.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Jo jo, men det har vi slet ikke råd til og hvorfor skulle han dog også ville det?
          Indrømmet, jeg har ikke fulgt SÅ meget med i Viborgs gøren og laden, men kan det ikke passe, at han ikke har forlænget sin kontrakt endnu? Jeg kan heller ikke umiddelbart se, hvad han skulle finde interessant i OB, men vi burde kunne matche Viborg i lønspillet. Og hvis han alligevel lige har forlænget, så kan vi jo lige så godt glemme alt om den ide igen.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Vi fik da Pereira fra SE. Og ham ville de gerne have beholdt. Tror trods alt stadig vi er mere attraktive end SE. Med mindre større klubber eller udlandet kalder på ham. Men det var bare en drøm/tanke, er da rigeligt klar over at det er urealistisk med JH ved roret. Uhre koster penge jo.
            Pereira spillede ikke efter sin skade, så han var reelt sat af ... du kan ikke sammenligne ham med en spiller som er på vej frem og kun bliver bedre :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Indrømmet, jeg har ikke fulgt SÅ meget med i Viborgs gøren og laden, men kan det ikke passe, at han ikke har forlænget sin kontrakt endnu? Jeg kan heller ikke umiddelbart se, hvad han skulle finde interessant i OB, men vi burde kunne matche Viborg i lønspillet. Og hvis han alligevel lige har forlænget, så kan vi jo lige så godt glemme alt om den ide igen.
              Jeg har ikke styr på om han har forlænget eller hvor lang kontrakten er ... men han vil have mange andre muligheder end os, når tiden kommer og der står vi helt sikkert ikke først i køen.

              Uhre og Deblè ville helt sikkert være forstærkninger ... men de er ikke inden for vores "tiltrækningsrækkevidde" pt.
              Hvis de skal købes har vi med sikkerhed ikke råd.
              Jeg vil egentlig vurdere begge til at have niveau til toppen af suppen/Holland, måske endda en større liga.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Vanvittig dyr er han nok ikke, men jeg kan ikke se, at han skal kunne erhverves for under 2 mio, og han koster nok nærmere 3-4. Han er lige hentet tilbage på en 3-årig, han er en af klubbens egne talenter, og man må antage, at Bechmann er færdig til sommer, efter at han jo faktisk stoppede karrieren før denne sæson, så jeg tvivler på, at man er særligt interesseret i at afgive mere kontinuitet på den position.

                Så lad mig sige det sådan, jeg tror at Uhre er for dyr, og hvis man har de penge der skal til at hente en spiller som Uhre, synes jeg at det er himmelråbende idiotisk, at man ikke brugte dem den her sommer på at adressere de hovedrystende store mangler denne trup har.

                Personligt kan jeg godt lide Uhre, men han vil være en dyr 3. angriber i OB, og det er ikke der eventuelle midler bruges bedst i øjeblikket, i min optik.
                Uha, han er da bedre end hvad vi har ...
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Uha, han er da bedre end hvad vi har ...
                  Nej, det fandme ved gud han ikke er.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Nej, det fandme ved gud han ikke er.
                    Tjah, lige nu er han vel? Han har scoret 5 mål for SE i 15 kampe, mange af dem som indhopper. Fester, AK og TM har jo dårligt ramt noget som helst.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Som jeg ser det, mangler OB en stor og stærk angriber, ala Zohore. Festersen og AK minder for meget om hinanden, og dybest set så er Deble og Uhre lidt de samme typer som vi har i forvejen. Mikkelsen gør det faktisk fint, men det virker ikke som om Kent tror helt på ham.

                      Robert Skov og en god fysisk stærk angriber = JA TAK.
                      En hurtig og teknisk god angriber er dum at sige nej til ... især hvis man ikke allerede har ham, i tilstrækkelig høj kvalitet.
                      Om de er samme type er jo ligegyldigt, hvis niveauet ikke er det samme :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Nej, det fandme ved gud han ikke er.
                        Okay, så i dine øjne har Anders K. etc, præsteret bedre end Uhre i år?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Tjah, lige nu er han vel? Han har scoret 5 mål for SE i 15 kampe, mange af dem som indhopper. Fester, AK og TM har jo dårligt ramt noget som helst.
                          Et så forsimplet øjebliksbillede er irrelevant. Uhre har stadigvæk kun lavet 3 mål i sin Superligakarriere, AK lavede 9 i foråret.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Okay, så i dine øjne har Anders K. etc, præsteret bedre end Uhre i år?
                            I år 2016? Ja, det har han i mine øjne med de 9 kasser og 4 assists han har lavet i Suppen. Han var en af ligaens bedste spillere i foråret, og har her i efteråret været hæmmet af en vedvarende skade og en meget dysfunktionel offensiv omkring sig. Uhre har haft en middelmådigt sæson i Superligaen indtil videre, med kun 2 mål, og har været en svækkelse ift. en fit Bechmann, som man havde i størstedelen af sidste sæson. At han så har haft et par gode præstationer i EL, gør ham ikke til en af Superligaens 10 bedste angribere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Et så forsimplet øjebliksbillede er irrelevant. Uhre har stadigvæk kun lavet 3 mål i sin Superligakarriere, AK lavede 9 i foråret.
                              Det der kan man vende og dreje, som man vil. Lige nu vil jeg hellere have Uhre end Fester, AK eller TM. Jeg har set alle SE's kampe, og synes han er meget lovende og allerede en fin angriber. Og kun 21. Hvor mange Superligamål - endsige seniormål - havde AK lavet i den alder?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Det der kan man vende og dreje, som man vil. Lige nu vil jeg hellere have Uhre end Fester, AK eller TM. Jeg har set alle SE's kampe, og synes han er meget lovende og allerede en fin angriber. Og kun 21. Hvor mange Superligamål - endsige seniormål - havde AK lavet i den alder?
                                Det er vel irrelevant, hvor god AK var som 21-årig, det er jo deres niveau lige nu vi diskuterer. Jeg ser som sagt gode ting i Uhre, men jeg vil også tillade mig at påstå, at man skal være lidt fodboldblind for ikke at kunne se, at AK og Fester er bedre end Uhre i de fleste facetter af spillet.

                                Comment

                                Working...
                                X