Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Næ, ikke uden dispensation. Men han havde jo allerede spillet for Brøndby før igår, så det var ikke den halve time som gjorde forskellen :-)
    Det er ikke bare pr. sæson? Alternativt skal der søges dispensation, og det er vist sjældent, når der ikke er tale om økonomiske problemer eller misligholdte kontrakter.
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
      Det er ikke bare pr. sæson? Alternativt skal der søges dispensation, og det er vist sjældent, når der ikke er tale om økonomiske problemer eller misligholdte kontrakter.
      Enig. Der bliver ikke givet dispensation i dette tilfælde. Hvis der bliver givet dispensation, så er reglen ligegyldig. Brøndby og Borring har begge lavet sportslig forkert beslutning, hvilket de nu må bøde for.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Enig. Der bliver ikke givet dispensation i dette tilfælde. Hvis der bliver givet dispensation, så er reglen ligegyldig. Brøndby og Borring har begge lavet sportslig forkert beslutning, hvilket de nu må bøde for.
        Hvis det er sådan, så må Borring-rygtet skydes ned. Hvis han først må spille i en alder af næsten 32, efter at ikke at have spillet ret meget i et år, så er det jo ikke ret meget værd.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Hvis det er sådan, så må Borring-rygtet skydes ned. Hvis han først må spille i en alder af næsten 32, efter at ikke at have spillet ret meget i et år, så er det jo ikke ret meget værd.
          Jeg læste et sted, at det er i den samme sæson - således at det i Danmark er fra sommer til sommer. Så der burde ikke være noget bøvl ift at Borring kan spille i anden klub i efteråret. Kan dog ikke finde artiklen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Jeg læste et sted, at det er i den samme sæson - således at det i Danmark er fra sommer til sommer. Så der burde ikke være noget bøvl ift at Borring kan spille i anden klub i efteråret. Kan dog ikke finde artiklen.
            hmm - ja. Fandt en gammel artikel fra 2007 vedr Anders Kaagh. Dvs. Borring gerne må spille for en anden klub i 2016/17 sæsonen...:
            Årsagen hertil er, at AGF ønsker at enten udleje eller sælge angriberen og da han den første juli spillede kamp for Mandelskammeraterne og man kun må optræde for to klubber på en sæson, vil en kamp i den hvide trøje låse ham i en eventuel ny klub:
            “Det er meget bittert, at jeg spillede den kamp 1. juli. For hvis jeg nu spiller en kamp for AGF, er jeg spærret resten af sæsonen. Og havde jeg kendt den regel, ville jeg aldrig have spillet kampen i Norge, siger Anders Kaagh til Århus Stiftstidende.

            http://www.morethanaclub.dk/anders-k...ppe-spilletid/


            Comment


              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
              Næ, ikke uden dispensation. Men han havde jo allerede spillet for Brøndby før igår, så det var ikke den halve time som gjorde forskellen :-)
              Nåh okay. Troede det gik vist bare at det ikke var superliga.. Tja. Så er den ged vel barberet. Kan ikke se hvorfor han skulle kunne få en dispentation

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nåh okay. Troede det gik vist bare at det ikke var superliga.. Tja. Så er den ged vel barberet. Kan ikke se hvorfor han skulle kunne få en dispentation
                Jeg er ret sikker på, at du må spille for én ny klub "pr transfervindue".
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg er ret sikker på, at du må spille for én ny klub "pr transfervindue".
                  Så han kan først skifte til vinter?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så han kan først skifte til vinter?
                    Ikke sikker. Jeg har prøvet at finde ud af det på DBUs hjemmeside, men kan ikke finde det. Jeg har skrevet til dem på twitter og spurgt.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Ikke sikker. Jeg har prøvet at finde ud af det på DBUs hjemmeside, men kan ikke finde det. Jeg har skrevet til dem på twitter og spurgt.
                      Let us know

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Let us know
                        Will do. Borring har spillet for Randers og BIF i dette kalenderår, men kun for BIF i denne sæson. Som jeg læser DBUs turneringsvejledning, så er det sæsonen, og ikke kalenderåret, der tæller. Men formuleringen er uklar.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Will do. Borring har spillet for Randers og BIF i dette kalenderår, men kun for BIF i denne sæson. Som jeg læser DBUs turneringsvejledning, så er det sæsonen, og ikke kalenderåret, der tæller. Men formuleringen er uklar.
                          Jeg er ret overbevist om, at det afgøres efter sæsonen og ikke kalenderåret. Det er også derfor, at der nogle gange spekuleres i, at spillere der har spillet for to klubber om efteråret og er ude i kulden, kan skifte til f.eks. Sverige eller Norge i vintervinduet, da de starter nye sæsoner, og der derfor er et smuthul i reglerne der.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg er ret overbevist om, at det afgøres efter sæsonen og ikke kalenderåret. Det er også derfor, at der nogle gange spekuleres i, at spillere der har spillet for to klubber om efteråret og er ude i kulden, kan skifte til f.eks. Sverige eller Norge i vintervinduet, da de starter nye sæsoner, og der derfor er et smuthul i reglerne der.
                            Mon ikke klubberne har ret godt styr på det. Hvis han skifter nu her må det være fordi der ikke er en regel der forhindrer, at han kan spille for en ny klub - eller fordi de har fået en slags håndslag på dispensation for reglen.

                            Comment


                              FS vurderer på OB/Borring

                              http://www.fyens.dk/sport/Analyse-Bo...rtikel/3035203

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Gigantisk nej tak til Borring ..

                                Han tog selv lorten i hånden ved underskrivning af kontrakten i BIF ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X