Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg fik svar fra DBU. Det går på sæson, ikke kalenderår. Det bliver "nulstillet" ved starten af en ny sæson, så selvom han kommer til at spille for tre klubber på et kalenderår, hvis han skifter væk fra BIF, så ville det kun være to klubber i én sæson, og dermod helt fint. Han behøver ikke dispensation.
    Tak for at undersøge det!
    Og så blev jeg da det klogere, for jeg var ret overbevist om, at det handlede om kalenderår, for at smutte lidt uden om det hul, der jo er, når det handler om lande, der har en forårs-efterårs-spillekalender - modsat DK og de fleste andre lande.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Tak for at undersøge det!
      Og så blev jeg da det klogere, for jeg var ret overbevist om, at det handlede om kalenderår, for at smutte lidt uden om det hul, der jo er, når det handler om lande, der har en forårs-efterårs-spillekalender - modsat DK og de fleste andre lande.

      Jeg tror Sverige/Norge er for små lande og markeder til at UEFA gider gå op i det.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Så er den ged da barberet

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...fc-midtjylland
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Borring skifter til FCM - så folk kan trække vejret roligt igen.
          http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...fc-midtjylland

          Comment


            Tja. Jeg hverken griner eller græder.. Men begynder da snart at blive lidt nervøs for om JH snart kan finde noget kvalitet eller man bare "er tilfreds med truppen som den er nu"..

            Comment


              Fint for os, at den hanrej heller ikke fandt os attraktive her 10 år efter. Vi klarer os nok uden at skulle være næste kapitel i hans glorværdige karriere.

              Dog meget skræmmende, at opfindsomheden ikke er til at finde andre og bedre folk end Borring. Er vores scouting virkelig stadig så ringe?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Glimrende 👍🏼😊

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Fint for os, at den hanrej heller ikke fandt os attraktive her 10 år efter. Vi klarer os nok uden at skulle være næste kapitel i hans glorværdige karriere.

                  Dog meget skræmmende, at opfindsomheden ikke er til at finde andre og bedre folk end Borring. Er vores scouting virkelig stadig så ringe?
                  Det eller økonomien. Tror desuden at man er meget varsom med at hente dyre udlanske spillere som måske/måske ikke er bedre en de danskere man har mulighed for at hente.. Så alle de muligheder udtømmes først. Og der er vi vel snart mm at man åbnede for pungen og hentede en som fx Robert Skov i SIF, George fra Hobro eller Finnbogason i Horsens..
                  Bliver spændende at følge. Jeg begynder at tro vi skal en lille måned længere hen før der sker noget desværre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det eller økonomien. Tror desuden at man er meget varsom med at hente dyre udlanske spillere som måske/måske ikke er bedre en de danskere man har mulighed for at hente.. Så alle de muligheder udtømmes først. Og der er vi vel snart mm at man åbnede for pungen og hentede en som fx Robert Skov i SIF, George fra Hobro eller Finnbogason i Horsens..
                    Bliver spændende at følge. Jeg begynder at tro vi skal en lille måned længere hen før der sker noget desværre
                    Jeg har svært ved at forstå det, hvis det er pga. økonomien. I så fald er der blevet leveret et forfærdeligt stykke arbejde da der skulle skrives kontrakter det sidste år, for så må der være blevet lavet nogle kæmpe overbetalinger. Vi har solgt spillere for omkring 20 mio. siden sidste sommer, har mistet spillere som Falk og Emil, der må have ligget helt i toppen lønmæssigt, og er lige sluppet af med Lucas, Haddi og Skulason, de to sidstnævnte må være i den bedre halvdel lønmæssigt, og hvem ved om vi fik lidt for Ari.

                    Der må være en lille smule at rutte med ift. at hente spillere der tjener en løn på Borrings niveau, ellers må jeg igen diskvalificere den måde truppen er disponeret på.

                    Robert Skov ville jeg godt kunne spises af med, ham er der virkeligt nogle spændende perspektiver i, og han har nogle kompetencer vi mangler ift. afslutninger udefra og dødbolde, selvom det ikke er ham der sidder på flæsket der i SIF lige nu.

                    George kunne være en fin tilføjelse, men han løser ikke den åbenlyse mangel på kreativitet og offensiv drivkraft vi mangler på midtbanen og evt. backsene. Finnbogason kan jeg faktisk ikke se passe ind i truppen, ligesom jeg heller ikke kan se Bredebro gøre det. Jeg køber heller ikke præmissen om, at "et stort skur" kan udgøre en plan B for os. Vi har ganske enkelt ikke spillere der slår gode indlæg, eller duelspillere der er gode til at komme først på andenbolde, det ser vi tydeligt på dødbolde, så typer som Bredebro og Finnbogason ligner bare boldmongoler der er gået forkert sammenlignet med resten af holdet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Jeg har svært ved at forstå det, hvis det er pga. økonomien. I så fald er der blevet leveret et forfærdeligt stykke arbejde da der skulle skrives kontrakter det sidste år, for så må der være blevet lavet nogle kæmpe overbetalinger. Vi har solgt spillere for omkring 20 mio. siden sidste sommer, har mistet spillere som Falk og Emil, der må have ligget helt i toppen lønmæssigt, og er lige sluppet af med Lucas, Haddi og Skulason, de to sidstnævnte må være i den bedre halvdel lønmæssigt, og hvem ved om vi fik lidt for Ari.

                      Der må være en lille smule at rutte med ift. at hente spillere der tjener en løn på Borrings niveau, ellers må jeg igen diskvalificere den måde truppen er disponeret på.

                      Robert Skov ville jeg godt kunne spises af med, ham er der virkeligt nogle spændende perspektiver i, og han har nogle kompetencer vi mangler ift. afslutninger udefra og dødbolde, selvom det ikke er ham der sidder på flæsket der i SIF lige nu.

                      George kunne være en fin tilføjelse, men han løser ikke den åbenlyse mangel på kreativitet og offensiv drivkraft vi mangler på midtbanen og evt. backsene. Finnbogason kan jeg faktisk ikke se passe ind i truppen, ligesom jeg heller ikke kan se Bredebro gøre det. Jeg køber heller ikke præmissen om, at "et stort skur" kan udgøre en plan B for os. Vi har ganske enkelt ikke spillere der slår gode indlæg, eller duelspillere der er gode til at komme først på andenbolde, det ser vi tydeligt på dødbolde, så typer som Bredebro og Finnbogason ligner bare boldmongoler der er gået forkert sammenlignet med resten af holdet.
                      Jeg mente lige så meget at vi ikke kunne følge med på økonomien ift FCM/Borring..
                      Men helt klart skal vi have nogle økonomiske muskler at lege med her til sidst da vi har solgt godt og virkelig har gjort plads i lønbudgettet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Fint for os, at den hanrej heller ikke fandt os attraktive her 10 år efter. Vi klarer os nok uden at skulle være næste kapitel i hans glorværdige karriere.

                        Dog meget skræmmende, at opfindsomheden ikke er til at finde andre og bedre folk end Borring. Er vores scouting virkelig stadig så ringe?
                        Jeg græder ikke mange tårer over Borring, men han var altså rigtig, rigtig god i Randers i sidste sæson. Ikke "Danmarks dyreste spiller"-god, men han ville være en klar forstærkning til vores trup.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Jeg græder ikke mange tårer over Borring, men han var altså rigtig, rigtig god i Randers i sidste sæson. Ikke "Danmarks dyreste spiller"-god, men han ville være en klar forstærkning til vores trup.
                          Men husk nu på hvordan vi gerne vil spille og om det er noget af det Borring kan ... min vurdering er at det nærmest ikke kan være et dårligere match.
                          Borring er god til at være på kanten og løbe lige ud ... af og til slå et godt indlæg og så er han vist god med hovedet.
                          Borring er IKKE en god kombinationsspiller ... eller god på små områder.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg græder ikke mange tårer over Borring, men han var altså rigtig, rigtig god i Randers i sidste sæson. Ikke "Danmarks dyreste spiller"-god, men han ville være en klar forstærkning til vores trup.
                            Ja, han var rigtigt god for et år siden, men der er i den grad nogle omstændigheder der har ændret sig omkring Borring, der får mig til at stille spørgsmålstegn, og så er det ikke meget bold han har fået i benene det sidste halve år. Under alle omstændigheder har jeg svært ved at se ham passe ind i den måde vi spiller på, eller som AaB spillede på under Kent, men det ville da have været interessant at se, hvordan han ville være blevet brugt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg mente lige så meget at vi ikke kunne følge med på økonomien ift FCM/Borring..
                              Men helt klart skal vi have nogle økonomiske muskler at lege med her til sidst da vi har solgt godt og virkelig har gjort plads i lønbudgettet
                              Ok, jeg forstod det som, at det var økonomien der var en begrænsning ift. at finde bedre folk end Borring.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Men husk nu på hvordan vi gerne vil spille og om det er noget af det Borring kan ... min vurdering er at det nærmest ikke kan være et dårligere match.
                                Borring er god til at være på kanten og løbe lige ud ... af og til slå et godt indlæg og så er han vist god med hovedet.
                                Borring er IKKE en god kombinationsspiller ... eller god på små områder.
                                Han blev brugt i en angriberrolle i Randers i en del kampe, og han har både et god indlæg, et godt spark, og et virkelig godt hovedspil. Og så er han altså bedre med bolden, end folk giver ham kredit for.

                                Men du har ret så langt, som at systemet skulle lægges lidt om for at indpasse ham, og at han nok ikke vil blive fast i Kents "startsystem". Sammenholdt med hans garanteret høje løn, er det også grunden til, at jeg ikke græder over, at vi ikke hentede ham. Det ændrer bare ikke på, at han er klart bedre end tre ud af fire af vores kantspillere.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X