Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Malmø FF - OB 29/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træningskamp Malmø FF - OB 29/6

    Bliver spændende at se den første indikation på en start 11
    Her er mit gæt

    Grytebust
    OL KEP JT JP
    JSE MeM IU RJ
    RF AK

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Bliver spændende at se den første indikation på en start 11
    Her er mit gæt

    Grytebust
    OL KEP JT JP
    JSE MeM IU RJ
    RF AK
    Er Joan fit igen?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Bliver spændende at se den første indikation på en start 11
      Her er mit gæt

      Grytebust
      OL KEP JT JP
      JSE MeM IU RJ
      RF AK
      Er jeg den eneste der får hovedpine, hver gang jeg skal gætte hvem der gemmer sig ud for de forskellige initialer? Er det for svært at skrive Tverskov, Izunna o.s.v?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Bliver spændende at se den første indikation på en start 11
        Her er mit gæt

        Grytebust
        OL KEP JT JP
        JSE MeM IU RJ
        RF AK
        Jeg antager at både Desler og Greve er klar. I min optik, så er de sikre startere:
        Grytebust
        Desler KEP JT JP
        Greve MeM IU RJ
        RF AK

        Comment


          #5
          Jeg tror lidt Greve er tiltænkt rollen som starter på højre kant. Så der tror jeg han kommer ind og erstatter Edmundsson foran Desler på backen. Ellers er jeg enig.

          Var nede og se en træning forleden. Desler var tilbage og spillede højre back - ellers spillede "1. holdet" med det forsvar du lægger op til.

          Centralt på midten var det Makrini og JJT.

          Det er dog svært at sige hvor meget man skal lægge i det ud fra en træning.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Er Joan fit igen?
            Jep. Så noget træning i sidste uge hvor han virkede skarp og fit. Jeg var tæt på at blive imponeret

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Er jeg den eneste der får hovedpine, hver gang jeg skal gætte hvem der gemmer sig ud for de forskellige initialer? Er det for svært at skrive Tverskov, Izunna o.s.v?
              Syntes nu ikke at det er så svært

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                Jeg antager at både Desler og Greve er klar. I min optik, så er de sikre startere:
                Grytebust
                Desler KEP JT JP
                Greve MeM IU RJ
                RF AK
                Grunden til at jeg valgte Oliver Lund istedet for Desler er pga Olympiske lege
                Han er jo væk de første mange kampe

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Jeg tror lidt Greve er tiltænkt rollen som starter på højre kant. Så der tror jeg han kommer ind og erstatter Edmundsson foran Desler på backen. Ellers er jeg enig.

                  Var nede og se en træning forleden. Desler var tilbage og spillede højre back - ellers spillede "1. holdet" med det forsvar du lægger op til.

                  Centralt på midten var det Makrini og JJT.

                  Det er dog svært at sige hvor meget man skal lægge i det ud fra en træning.
                  Den træning håber jeg at vi skal ligge meget i. Hvis vi skal vise noget offensivt så skal JJT spille. Han bliver vigtig i den kommende sæson.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Den træning håber jeg at vi skal ligge meget i. Hvis vi skal vise noget offensivt så skal JJT spille. Han bliver vigtig i den kommende sæson.
                    Med mindre at JJT er blevet 25% bedre i hans sommerferie er han altså ikke god nok til at være fast i start 11 hvis vi skal i top 4-6..
                    Han må fortsætte med at bygge på i denne sæson og virkelig vise styrke når han kommer ind..

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Med mindre at JJT er blevet 25% bedre i hans sommerferie er han altså ikke god nok til at være fast i start 11 hvis vi skal i top 4-6..
                      Han må fortsætte med at bygge på i denne sæson og virkelig vise styrke når han kommer ind..
                      Han er i hvert fald bedre end Izunna, og det er den direkte konkurent. Izunna har vist nada indtil nu. Vi skal også have en spiller der kan åbne spillet efter Falk og det kan JJT; ikke på samme måde, men han kan stadig sætte det offensive spil op. Det har vi pt nok ikke andre i truppen der kan.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Nogen som helst der ved om man kan se kampen et eller andet sted hvis man ikke lige har mulighed for at tage til Sverige?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Han er i hvert fald bedre end Izunna, og det er den direkte konkurent. Izunna har vist nada indtil nu. Vi skal også have en spiller der kan åbne spillet efter Falk og det kan JJT; ikke på samme måde, men han kan stadig sætte det offensive spil op. Det har vi pt nok ikke andre i truppen der kan.
                          Han er jo kun bedre fordi Izunna bliver brugt forkert. Izunna er ikke en 8'er. Han er vel et sted mellem 5,8 og 6,01.. Izunna er klasse. Hvis han bliver brugt rigtigt.. Og det gør han ikke pt i OB..
                          Så det er korrekt at JJT vil passe bedre sammen med Makrini end Izunna vil. Men det ændrer ikke det fact at JJT ikke er klar endnu og behovet for en klasse 8'er i OB er stort..
                          Vi skal have 4 gode midtbanespillere i truppen og pt har vi kun 3. Så er jeg ligeglad med hvor mange der nu "også kan spille pladsen"...
                          Vi skal have stor konkurrence om hver en plads og alle skal yde 100% hver eneste dag på træningsbanen for at være sikker på en start plads..

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Han er i hvert fald bedre end Izunna, og det er den direkte konkurent. Izunna har vist nada indtil nu. Vi skal også have en spiller der kan åbne spillet efter Falk og det kan JJT; ikke på samme måde, men han kan stadig sætte det offensive spil op. Det har vi pt nok ikke andre i truppen der kan.
                            Aaargggh.... der er du da vist lige rigeligt ungdomsspiller-forelsket...!
                            JJT har lige præcist vist intet i de kampe han har spillet på seniorniveau...det har Izunna trods alt
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Han er i hvert fald bedre end Izunna, og det er den direkte konkurent. Izunna har vist nada indtil nu. Vi skal også have en spiller der kan åbne spillet efter Falk og det kan JJT; ikke på samme måde, men han kan stadig sætte det offensive spil op. Det har vi pt nok ikke andre i truppen der kan.
                              Enig, Makrini og Izunna sammen på midten er alt for defensivt.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment

                              Working...
                              X