Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OSE driftsoperatør på Hotel Odeon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OSE driftsoperatør på Hotel Odeon

    http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3021296

    #2
    Hmmm, håber at de ved hvad de gør. Set fra bestyrelsens side, er det vel egentligt fint nok at få noget forretning i centrum.

    Comment


      #3
      Spændende. Men vel også en lille konkurrent til sig selv..
      Men håber vi tjener kassen så vi kan få nogle flere gode fodboldspillere i truppen

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Spændende. Men vel også en lille konkurrent til sig selv..
        Nej det er nu i den grad et supplement. OCC har kun 109 værelser og det nye hotel her kommer til at have over 230. Hoteldriften i Odense er bare generelt sløj, fordi at der er for få sengepladser og man derfor flere gange har været nødt til at sende folk til Nyborg bl.a. Det holder åbenlyst ikke, og skader i den grad konferencedriften i byen, det skal Odeon Hotellet afhjælpe. De store konference- og kongressfaciliteter vil fortsat være ude i OCC, og det er her man fortrinsvis vil placere gæsterne, men Odeon Hotellet giver muligheden for at få flere mennesker til byen, samtidig med at man kan placere folk der gerne vil være tættere på centrum der.

        Og så vil Odeon Hotellet selvfølgelig være et oplagt supplement til det nye Odeon hus der bliver opført ved siden Koncerthuset og kommer til at huse en masse kulturelle og kommercielle aktiviteter, så på den måde undgår OS&E, at der kommer en alvorlig konkurrent på det område i byen, og det kan vise sig at blive et smart træk.

        Comment


          #5
          Er det virkelig noget der skal oprettes en selvstændig tråd om i OB-forummet? /brok off
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Nej det er nu i den grad et supplement. OCC har kun 109 værelser og det nye hotel her kommer til at have over 230. Hoteldriften i Odense er bare generelt sløj, fordi at der er for få sengepladser og man derfor flere gange har været nødt til at sende folk til Nyborg bl.a. Det holder åbenlyst ikke, og skader i den grad konferencedriften i byen, det skal Odeon Hotellet afhjælpe. De store konference- og kongressfaciliteter vil fortsat være ude i OCC, og det er her man fortrinsvis vil placere gæsterne, men Odeon Hotellet giver muligheden for at få flere mennesker til byen, samtidig med at man kan placere folk der gerne vil være tættere på centrum der.

            Og så vil Odeon Hotellet selvfølgelig være et oplagt supplement til det nye Odeon hus der bliver opført ved siden Koncerthuset og kommer til at huse en masse kulturelle og kommercielle aktiviteter, så på den måde undgår OS&E, at der kommer en alvorlig konkurrent på det område i byen, og det kan vise sig at blive et smart træk.
            Cool.. Tak for info

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Er det virkelig noget der skal oprettes en selvstændig tråd om i OB-forummet? /brok off
              Det kan man vel altid diskutere. Det må siges, at være en ret markant satsning for OB's moderselskab, som kan med succes kan få positiv indflydelse på fodboldforretningen og selvfølgelig også omvendt.

              Jeg tror investeringen er klog, med byens udvikling in mente - men det bliver spændende at følge.

              Comment


                #8
                OSE udvider virkelig aktiviteterne i denne tid. Der er efterhånden mange ting jeg gerne ville have svar på af både strategiske, økonomiske og sportslige prioriteringer.

                - hvad er strategien for og målet med at udvide forretningen så markant?
                - hvad er på lidt længere sigt vores strategi for spillerbudgettet? Skal det øges?
                - hvor er vores talentsatsning på vej hen? Er vi ved at udvikle et akademi?
                - hvad er planen for klubbens faciliteter. Arbejder man på at flytte klubben?
                - er der nogen planer for det utidssvarende stadion?
                - hvordan kan det være man omstrukturerer så markant på merchandisesiden?

                Tilføj selv de spørgsmål I måtte have. Det føles i stigende grad mærkeligt at læse intetsigende artikler om spillere og trænere, der siger de samme ting om ingenting, når mam har på fornemmelsen at klubbens fremtid i allerhøjeste grad afgøres i de her år.

                http://www.tv2fyn.dk/artikel/30-mill...se-sport-event

                Comment


                  #9
                  "Vi glæder os over, at selskabets aktionærer deler vores visioner og ambitioner for fremtiden"

                  Nu ved jeg ikke hvem "vores" er men jeg går ud fra at det er bestyrelsen ..

                  Mig bekendt er der ikke andre aktionærer end dem der sidder i bestyrelsen hvor NT er hovedaktionær ...
                  Nordea og Dansk Metal var på et tidspunkt aktionærer .. Er de stadig det?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    "Vi glæder os over, at selskabets aktionærer deler vores visioner og ambitioner for fremtiden"

                    Nu ved jeg ikke hvem "vores" er men jeg går ud fra at det er bestyrelsen ..

                    Mig bekendt er der ikke andre aktionærer end dem der sidder i bestyrelsen hvor NT er hovedaktionær ...
                    Nordea og Dansk Metal var på et tidspunkt aktionærer .. Er de stadig det?

                    http://www.fyens.dk/erhverv/Op-med-p...rtikel/3032998

                    Comment

                    Working...
                    X