Sympatisk, men her i vinter, så skal han lære at dække op, og få noget speed på de første meter
Plus nogle kilo på kroppen. 192 og 70 kg. Han er simpelthen for nem at puffe væk. Havde han spillet i EfB, så var han allerede fløjet ud over Nordsøen. Hans ben er jo tyndere end mine arme og det siger en del.
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Plus nogle kilo på kroppen. 192 og 70 kg. Han er simpelthen for nem at puffe væk. Havde han spillet i EfB, så var han allerede fløjet ud over Nordsøen. Hans ben er jo tyndere end mine arme og det siger en del.
MvT
Hohohohohohoho :D!
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
MvT
Hehe, så når han kommer ikke rigtigt i gang for os kan vi måske slippe af med ham under en udebane kamp i Esbjerg... ;-)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
MvT
Nu er det vel mest vestenvind de bokser med derovre 😎
Hmmm, måske de henter JH som sportsdirektør og redbull og cocio bliver fortid i klubben?!;-)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det er et godt spørgsmål. Umiddelbart vil jeg tro de bliver frataget deres superligalicens og tvangsnedrykket og at der så ikke vil være nogen direkte nedrykker fra superligaen men "kun" de to nedrykningsplayoffkampe imod nr 2 og 3 fra første division.
Det er et godt spørgsmål. Umiddelbart vil jeg tro de bliver frataget deres superligalicens og tvangsnedrykket og at der så ikke vil være nogen direkte nedrykker fra superligaen men "kun" de to nedrykningsplayoffkampe imod nr 2 og 3 fra første division.
henviser til DBU's love paragraf 33.4 hvor de bliver tvangsnedrykket ved konkurs. Men som andetsteds skrevet så er de vel ved at blive købt af amerikanerne ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Hvis Lyngby går konkurs, taberdømmes de i resten af deres kampe. Efter sæsonen rykkes de to rækker ned + hvad deres ligaposition evt. dikterer.
Det er nok usandsynligt, at Lyngby kan holde sig i top 6 med 5 nederlag, men teoretisk kan det vel ske. Dvs. det er to scenarier:
1) Lyngby taberdømmes, men bliver ikke hentet. De taberdømmes så også hele mesterskabsslutspillet, ender som nummer 6 og rykker to rækker ned til 2. division.
2) Lyngby holder ikke sin top 6 plads og kommer i nedrykningsspillet, hvor de taber alle puljekampe og nedrykningsfinalen automatisk. De rykker ned i 1. division og tvangsnedrykkes derefter 2 rækker til Danmarksserien.
Lyngby spillede engang en sæson færdig med amatører efter en konkurs, men reglerne er ændret efterfølgende.
Comment