Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2016/17
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSådan har jeg det også .. FCM ser ud til at gå shop-amok i Haderslev
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ivaler/6509967
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet kan blive både fugl og fisk. Den slags handler har et skær af lottokupon over sig. Havde de købt pusic vidste de hvad de fik. Ham her stod til gengæld uden klub. Håber vi finder en løsning der er mere sikker.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægDe har ham på en forholdsvis kort kontrakt 1 år. Vil da mene at muligheden for at AAB får gang i ham, er større end at vi lykkedes med at få gang i prøvespilleren. Med 0 mål i sin seniorkarriere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægGeorgiren har scoret 11 mål og lavet 3 assist i 11 kampe, ret vild statistik, sådan en kunne vi også godt bruge. Dog spændende om han også slår til i Danmark.
Så lang tid behøver jeg ikke til at bedømme vores egen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægUanset om Van Leuwen er gal eller genial (hælder til det første), så vil det sgu være en falliterklæring, hvis vi ikke kan lave et bedre forår end Esbjerg.
Vi er stort set ikke blevet forstærket og flere nøglespillere er enten skadet eller på skånekost..
JH lukker vinduet i morgen efter Helenius dealen og erklærer sig tilfreds med vores offensive tilføjelser(Weber,RJL og CN)
Og de fleste af os bruger foråret på at svine spillere og ledelsen til mens de graver hullet dybere og dybere ned til afgrunden
Det er sgu da en en spådom der vil noget... Eller er det virkelig bare forudsigelser der venter på at blive til facts..
Der er 2 dage tilbage og forventer kun at blive skuffet endnu engang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægUanset om Van Leuwen er gal eller genial (hælder til det første), så vil det sgu være en falliterklæring, hvis vi ikke kan lave et bedre forår end Esbjerg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
PS. Mon ham den emsige kommer efter mig nu?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er noget af en broget flok de får samlet i Esbjerg. Hvis de kan få det til at fungere på få uger kan vi stikke kontinuitet op hvor solen aldrig skinner. Så er vi blevet ført bag lyset af genierne i Ådalen.
PS. Mon ham den emsige kommer efter mig nu?
Comment
Comment