Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2016/17
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFCM ser ud til at hente 2 i sønderjyske. Det ville være godt for os hvis de missede Top 6
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...ndler-med-fcm/"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMente nu SdJ hvis de mistede de 2 plus deres træner her i vinter817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet kan jeg ikke følge? Sønderjyske er da et af de stærkere top-sekshold. Det ville da aldrig være en fordel at komme i nedrykningsgruppe med dem, frem for Horsens, Lyngby eller til dels AAB. De er præcis et af den slags hold som vi har det svært med for tiden, og jeg tror vi ville få det svært med at tage point fra dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVar jeg klar over . Men har mere sympati for sønderjydske , så vil syntes det var sjovere hvis det er FCM som snubler . Begge hold vil vi have det svært mod i en taberpulje og ser os stadig som en af favoritterne til nedrykningsfinalerne .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVar jeg klar over . Men har mere sympati for sønderjydske , så vil syntes det var sjovere hvis det er FCM som snubler . Begge hold vil vi have det svært mod i en taberpulje og ser os stadig som en af favoritterne til nedrykningsfinalerne .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet kan jeg ikke følge? Sønderjyske er da et af de stærkere top-sekshold. Det ville da aldrig være en fordel at komme i nedrykningsgruppe med dem, frem for Horsens, Lyngby eller til dels AAB. De er præcis et af den slags hold som vi har det svært med for tiden, og jeg tror vi ville få det svært med at tage point fra dem."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment