Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg havde til hver en tid valgt en anden angriber nu, frem for Helenius til sommer.
    +1

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Jo, hvis situationen mindede mere om den fra 97/98. Det gør den bare ikke. I 1998 stod vi med en hamrende stærk trup til 1. Division og en nogenlunde solid økonomi (husk, vi kunne fx købe Erik Bo Andersen for små 10 millioner.) Alle var klar over, at OB ville kunne spadsere nemt gennem 1. division, hvilket holdet også gjorde (med få blundere som det famøse 5-6 nederlag i Haderslev).

      Har denne OB-trup samme styrke i dag? Langt fra. Kan OB rent faktisk holde på de profiler, der trods alt er nu, hvis det bliver til en nedrykning? Næppe. Har OB råd til at rykke ned og måske halvere sine indtægter i en sæson? Jeg tvivler.

      Vi har tabt til Vendyssel og Køge med den her trup, og det har tilsyneladende været helt retfærdige nederlag i begge kampe. Jeg føler mig bestemt ikke sikker på, at OB bare rykker direkte op igen året efter, hvis det ender i en nedrykning. Det er også blevet meget sværere at rykke op nu på grund af playoffs, som er tiltænkt at holde landets stærkeste klubber i Superligaen.

      OB rykker ikke nødvendigvis ned, selv om jeg frygter for det, men OB rykker heller ikke nødvendigvis op igen, hvis vi rykker ned. Det kan meget vel gå hen og blive historien om Vejle Boldklub - bare i en stribet version.

      Tror også det vil gå meget galt hvis vi rykker ned , frygter faktisk at det end ikke vil få smidt JH ad helvede til .
      Jeg vil aldrig komme dertil hvor jeg ønsker en nedrykning for at øge chancen for at få skåret den største og mest ødelæggende kræftsvulst i mine 30 år som OB fan væk . Men jeg kan godt nogle gange fryde mig over at få ret i kritikpunkter/forudsigelser især når man er blevet haglet ned med beskyldninger om sortseer og unuanceret , senest da jeg inden Viborg kampen mente at point i kampen kunne betyde at ledelsen/KN/JH ville bilde hinanden ind at situationen ikke var så alvorlig endda og de derfor ikke så det som tvingende nødvendigt at få offensiv forstærkning ind i vintervinduet .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        De fleste af os laver fejl på arbejde. De færreste laver samme fejl flere gange. Hvis man gentager en graverende fejl, så er man inkompetente. JH " undlod" at købe kompetent angriber i Horsens, og han var skråsikre. Nu har han gentager fejlen i OB. Alle skriger efter en angriber. Det kan udløse alvorlige konsekvenser, som i nedrykning. Vi har klaret os dårligt i pokalen, så når vi står i pokal look alike kampe, så har vi dårlig erfaring med det. Ud over det kommer vi til at møde hold som har alt og vinde. Efter 10 minutter finder de ud af, at de ikke er chanceløse mod os. JH ud nu, så en nu kan skabe er rigtig top 6 hold.

        Comment


          Og Ryan, det ene af to indkøb, blev trods ugers positive bulletiner ikke klar til kamp mod Randers.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Og Ryan, det ene af to indkøb, blev trods ugers positive bulletiner ikke klar til kamp mod Randers.
            Overraskende når han iflg OB.dk ikke blev rigtigt skadet ;-) for der kan de jo aldrig finde på at pynte på sandheden for at undgå at udstille sig selv .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Og nu fører AaB mod AGF. På mål af deres NYE angriber.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Og nu fører AaB mod AGF. På mål af deres NYE angriber.

                MvH ChrisOB
                Det er da lige som det skal være? Ift. Vores håb og at undgå playoff eller direkte nedrykning.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Det er da lige som det skal være?
                  Missing the point, mate.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Missing the point, mate.

                    MvH ChrisOB
                    Argh. Sorry.. Manglende indkøb af angriber fra vores side. Beklager :-)

                    Comment


                      Komisk hvis VFF vinder over FCM

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Komisk hvis VFF vinder over FCM
                        Det håber jeg sgu inderligt ... hader bastarden FCM.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Og nu fører AaB mod AGF. På mål af deres NYE angriber.

                          MvH ChrisOB
                          Det kan jo ikke lade sig gøre, at købe en angriber, det har JH jo selv sagt. Og JH ved det jo, fordi, han selv har prøvet det og det gik ikke godt. Det var selvfølgelig ikke fordi, at JH købte den forkerte angriber, for han er jo ufejlbarlig, så når hans angriber kiksede, er det fordi, det ganske simpelt ikke er muligt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Det håber jeg sgu inderligt ... hader bastarden FCM.
                            Jeg hader FCM. Dybt ind i sjælen. Men kan vel umuligt være godt for os hvis de gjorde

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Det kan jo ikke lade sig gøre, at købe en angriber, det har JH jo selv sagt. Og JH ved det jo, fordi, han selv har prøvet det og det gik ikke godt. Det var selvfølgelig ikke fordi, at JH købte den forkerte angriber, for han er jo ufejlbarlig, så når hans angriber kiksede, er det fordi, det ganske simpelt ikke er muligt.
                              Det ligger vel næsten i kortene at ham Randers hentede få timer før vinduet lukkede og JH havde meldt fyraften fordi det ikke længere var muligt at finde en kvalificeret angriber bliver matchvinder i morgen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg hader FCM. Dybt ind i sjælen. Men kan vel umuligt være godt for os hvis de gjorde
                                Jow jow , vi skal jo bare skyde mere på mål så skal vi nok klare det ��
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X