Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Helenius sender Silkeborg længere væk fra os. :-/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Helenius sender Silkeborg længere væk fra os. :-/
      Ja det er ikke lige det bedste resultat for os. Men på det grundlag var det også forventet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja det er ikke lige det bedste resultat for os. Men på det grundlag var det også forventet
        Silkeborg har en meget stærk midtbane, som er niveauer over hvad vi kan præstere.
        Samme Skytte er et kæmpestort talent ... teknisk og fysisk stærk og med kølighed og overblik.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Silkeborg har en meget stærk midtbane, som er niveauer over hvad vi kan præstere.
          Samme Skytte er et kæmpestort talent ... teknisk og fysisk stærk og med kølighed og overblik.
          Moro er også god. De er godt kommet fra baghjul siden sæsonstart. Dem når vi ikke.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja det er ikke lige det bedste resultat for os. Men på det grundlag var det også forventet
            Silkeborg længere væk, men Horsens på samme afstand. Tænker at det der kan hjælpe os er, når hold der ligger placeret mellem 7 og 10 taber til hold der ikke ligger der. Det er nogen af de hold vi skal have hentet for at undgå play-off. Derfor fint Lyngby slog FCN og vil da også mene fint, hvis AGF kan få point imod Aab. Sejre til Viborg og Esbjeg, ja jo, helst nej, men altså kravet for at undgå play-off er jo vi kommer tættere på en 2. plads i en af puljerne.

            Jeg tror det er mest sandsynligt vi ender i play-off. Vi laver for lidt mål, kan ikke se hvorfor det ændrer sig, men det er fodbold, det er tilladt at drømme, lidt endnu.

            Comment


              Ja skidt resultat i dag. Havde været fint med en Horsens sejr...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Moro er også god. De er godt kommet fra baghjul siden sæsonstart. Dem når vi ikke.
                Meget, sad bare lige midt i Motorsport Manager, så gad ikke skrive mere :D.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Helenius sender Silkeborg længere væk fra os. :-/
                  Helenius skyder sig selv tættere på 1. division næste sæson

                  Comment


                    Han spillede ikke nogen stor kamp, men har aldrig brændt er straffe. Da der var spillet 75 minutter havde han løbet mest af alle, så mange kan ikke klage over energien selvom han er på vej væk. Det er en styrke, så må vist håbe, at han er Superliga spiller efter sommerferien.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Han spillede ikke nogen stor kamp, men har aldrig brændt er straffe. Da der var spillet 75 minutter havde han løbet mest af alle, så mange kan ikke klage over energien selvom han er på vej væk. Det er en styrke, så må vist håbe, at han er Superliga spiller efter sommerferien.
                      Hvis hans agent har gjort sit job godt nok så er der indført en nedryknings klausul i kontrakten , så mon ikke han er superligaspiller efter sommerferien uanset hvor vi spiller .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Han spillede ikke nogen stor kamp, men har aldrig brændt er straffe. Da der var spillet 75 minutter havde han løbet mest af alle, så mange kan ikke klage over energien selvom han er på vej væk. Det er en styrke, så må vist håbe, at han er Superliga spiller efter sommerferien.
                        Det skulle man også forvente at han viser indsats for sit aktuelt hold. Vil ikke have en spiller i OB som viser illoyalitet til sin aktuelle arbejdgiver/klub. Silkeborg betaler ham og ham er del af holdet der i foråret så han skal vise en korrekt indsats der - alt andet er uaccetabelt selv hvis det gør det sværer for os. Vi må redde os selv med vores egen præstation - selv om det er ikke sååå let at tro på i øjeblikket.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Han spillede ikke nogen stor kamp, men har aldrig brændt er straffe. Da der var spillet 75 minutter havde han løbet mest af alle, så mange kan ikke klage over energien selvom han er på vej væk. Det er en styrke, så må vist håbe, at han er Superliga spiller efter sommerferien.
                          Jeg synes faktisk han spillede en ganske glimrende kamp. Han brænder en 100%s-chance, som han burde have scoret på, men han har til gengæld et fremragende oplæg til sin medangriber, der burde have givet mål. Han tager mange løb, fylder i feltet, og er god til at sætte sine medspillere i scene.

                          Jeg er positiv over Helenius-signingen, men for filan, hvor kunne vi godt have brugt ham nu. (Og ja, det ved jeg godt vi ikke kunne få)
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg synes faktisk han spillede en ganske glimrende kamp. Han brænder en 100%s-chance, som han burde have scoret på, men han har til gengæld et fremragende oplæg til sin medangriber, der burde have givet mål. Han tager mange løb, fylder i feltet, og er god til at sætte sine medspillere i scene.

                            Jeg er positiv over Helenius-signingen, men for filan, hvor kunne vi godt have brugt ham nu. (Og ja, det ved jeg godt vi ikke kunne få)
                            Det store spørgsmål er om han skulle have været købt, når det er nu vi mangler en angriber, og han først kommer til sommer. Jeg tror også, han kan blive god, men hælder til at havde været klogere med en anden angriber, som skulle spille på mandag.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Det er hovedet på sømmet. Vi kan godt have købt guld, som oven i købet måske kan sælges om er par år. Men det er nu vi mangler en måltyv.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Det store spørgsmål er om han skulle have været købt, når det er nu vi mangler en angriber, og han først kommer til sommer. Jeg tror også, han kan blive god, men hælder til at havde været klogere med en anden angriber, som skulle spille på mandag.
                                Jeg havde til hver en tid valgt en anden angriber nu, frem for Helenius til sommer.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X