Helenius sender Silkeborg længere væk fra os. :-/
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2016/17
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det er ikke lige det bedste resultat for os. Men på det grundlag var det også forventet
Samme Skytte er et kæmpestort talent ... teknisk og fysisk stærk og med kølighed og overblik.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægSilkeborg har en meget stærk midtbane, som er niveauer over hvad vi kan præstere.
Samme Skytte er et kæmpestort talent ... teknisk og fysisk stærk og med kølighed og overblik.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det er ikke lige det bedste resultat for os. Men på det grundlag var det også forventet
Jeg tror det er mest sandsynligt vi ender i play-off. Vi laver for lidt mål, kan ikke se hvorfor det ændrer sig, men det er fodbold, det er tilladt at drømme, lidt endnu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægMoro er også god. De er godt kommet fra baghjul siden sæsonstart. Dem når vi ikke.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHan spillede ikke nogen stor kamp, men har aldrig brændt er straffe. Da der var spillet 75 minutter havde han løbet mest af alle, så mange kan ikke klage over energien selvom han er på vej væk. Det er en styrke, så må vist håbe, at han er Superliga spiller efter sommerferien.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHan spillede ikke nogen stor kamp, men har aldrig brændt er straffe. Da der var spillet 75 minutter havde han løbet mest af alle, så mange kan ikke klage over energien selvom han er på vej væk. Det er en styrke, så må vist håbe, at han er Superliga spiller efter sommerferien."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHan spillede ikke nogen stor kamp, men har aldrig brændt er straffe. Da der var spillet 75 minutter havde han løbet mest af alle, så mange kan ikke klage over energien selvom han er på vej væk. Det er en styrke, så må vist håbe, at han er Superliga spiller efter sommerferien.
Jeg er positiv over Helenius-signingen, men for filan, hvor kunne vi godt have brugt ham nu. (Og ja, det ved jeg godt vi ikke kunne få)"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg synes faktisk han spillede en ganske glimrende kamp. Han brænder en 100%s-chance, som han burde have scoret på, men han har til gengæld et fremragende oplæg til sin medangriber, der burde have givet mål. Han tager mange løb, fylder i feltet, og er god til at sætte sine medspillere i scene.
Jeg er positiv over Helenius-signingen, men for filan, hvor kunne vi godt have brugt ham nu. (Og ja, det ved jeg godt vi ikke kunne få)Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægDet store spørgsmål er om han skulle have været købt, når det er nu vi mangler en angriber, og han først kommer til sommer. Jeg tror også, han kan blive god, men hælder til at havde været klogere med en anden angriber, som skulle spille på mandag."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment