Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Tankevækkende, mjo. Det kunne sige noget om tætheden i ligaen (pånær FCK). Det kunne også sige noget om træning, trupmentalitet, spiller-kvalitet og meget mere. Men jeg ser det sådan, at EfBs ledelse ikke ligefrem gør det super godt, og hvis EfB klarer skærene, så er det på trods af deres ledelse, ikke på grund af.

    Hvis du vil sige, at JH gør det endnu dårligere end ledelsen i EfB, så er jeg meget uenig. OB har dog trods alt ikke oplevet det cirkus, vi ser i EfB. Og det er da muligt, at de overlever i denne omgang; men så er det mere held end forstand. Deres ledelse er jo et galehus. Er der nogen, der gerne vil bytte ledelse med EfB, kunne man spørge?
    Det viser vel netop, at kontinuitets og "ro på bagsmækken" argumentet, ikke er en entydig mirakelkur. I bund og grund handler det om kvaliteten af det man gør. Kvaliteten kan blive øget af, at følger en ensartet strategi over en længere periode ja, men ikke skabe kvalitet af noget, der ikke er det. Tværtimod kan kontinuiteten ende med at undergrave sig selv.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Det viser vel netop, at kontinuitets og "ro på bagsmækken" argumentet, ikke er en entydig mirakelkur. I bund og grund handler det om kvaliteten af det man gør. Kvaliteten kan blive øget af, at følger en ensartet strategi over en længere periode ja, men ikke skabe kvalitet af noget, der ikke er det. Tværtimod kan kontinuiteten ende med at undergrave sig selv.
      Hvis kvaliteten ikke er god nok, så ja - enig. Det nytter ikke noget med kontinuitet, hvis det bare er mere af det samme dårlige arbejde. Jeg ved ikke, om arbejdet i OB er dårligt - vi har fået skuffende resultater pga. alt for få mål, men her mener jeg også træner og spillere må tage noget på sig. Men siger det nødvendigvis, at så er det daglige arbejde i OB så dårligt, at der skal skiftes gennemgribende ud? Det er jeg ikke sikker på, men jeg anerkender, prof fodbold er afhængig af resultater, så derfor er der en bagkant på, hvor passiv en ledelse kan være.

      Men derfor ser jeg ikke noget at være misundelig på i EfB. Spillere og trænerteam i EfB må være rundtossede af alle de fyirnger, og det kan jeg ikke se hjælper på noget.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Hvis kvaliteten ikke er god nok, så ja - enig. Det nytter ikke noget med kontinuitet, hvis det bare er mere af det samme dårlige arbejde. Jeg ved ikke, om arbejdet i OB er dårligt - vi har fået skuffende resultater pga. alt for få mål, men her mener jeg også træner og spillere må tage noget på sig. Men siger det nødvendigvis, at så er det daglige arbejde i OB så dårligt, at der skal skiftes gennemgribende ud? Det er jeg ikke sikker på, men jeg anerkender, prof fodbold er afhængig af resultater, så derfor er der en bagkant på, hvor passiv en ledelse kan være.

        Men derfor ser jeg ikke noget at være misundelig på i EfB. Spillere og trænerteam i EfB må være rundtossede af alle de fyirnger, og det kan jeg ikke se hjælper på noget.
        Jeg er dybt uenig i, at OBs problem kan reduceres til et par uskarpe angribere, det spin køber jeg ikke. Jeg mener, kvaliteten af arbejdet er for dårlig, ganske simpelt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Jeg er dybt uenig i, at OBs problem kan reduceres til et par uskarpe angribere, det spin køber jeg ikke. Jeg mener, kvaliteten af arbejdet er for dårlig, ganske simpelt.
          Enig. Meget enig.. Jeg er nu dog af den holdning at Kent gør det meget godt men at man ikke rigtig ser det pga en uduelig ledelse..
          Det eneste der trækker lidt ned for Kent er sommerens AaB handler som han nok har noget med at gøre

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Enig. Meget enig.. Jeg er nu dog af den holdning at Kent gør det meget godt men at man ikke rigtig ser det pga en uduelig ledelse..
            Det eneste der trækker lidt ned for Kent er sommerens AaB handler som han nok har noget med at gøre
            enig. Kents trænerarbejde er sådan set godkendt, problemet ligger i hans handler, og kombinationen mellem ham og JH.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              enig. Kents trænerarbejde er sådan set godkendt, problemet ligger i hans handler, og kombinationen mellem ham og JH.
              Enig.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                enig. Kents trænerarbejde er sådan set godkendt, problemet ligger i hans handler, og kombinationen mellem ham og JH.
                Uenig.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Uenig.
                  + 1
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    + 1
                    + 1
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Horsens for vel nu et midtforsvar der er bedre en vores

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...n-til-horsens/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Horsens for vel nu et midtforsvar der er bedre en vores

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...n-til-horsens/
                        Kan man få noget man har eller , spøg til side.

                        Meget godt set af Bo H. tror jeg, men synes også de har indikeret at det er nu Sanneh ryger, hvilket også er meget fornuftigt, da de ligger fint i forhold til at undgå "bund 4".

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Kan man få noget man har eller , spøg til side.

                          Meget godt set af Bo H. tror jeg, men synes også de har indikeret at det er nu Sanneh ryger, hvilket også er meget fornuftigt, da de ligger fint i forhold til at undgå "bund 4".
                          Hvis Sanneh ikke ryger bliver det ihvertfald pænt stærkt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Uenig.
                            øhh?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Kan man få noget man har eller , spøg til side.

                              Meget godt set af Bo H. tror jeg, men synes også de har indikeret at det er nu Sanneh ryger, hvilket også er meget fornuftigt, da de ligger fint i forhold til at undgå "bund 4".
                              tja ... Albrectsen er 36 år. Han ville ikke være en drømmesigning for os på nogen måder. OB vil helt sikkert holde fast i den spillestil der er lagt for dagen med spil op gennem banen og og en (for det meste) en offensiv tilgang til spillet. ACH viser også her at de vil holde fast i deres spil ved at som udgangspunkt at stå langt tilbage og leve af kontrastød.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                enig. Kents trænerarbejde er sådan set godkendt, problemet ligger i hans handler, og kombinationen mellem ham og JH.
                                Kent har ved flere lejligheder erklæret sig tilfreds med truppen i fuld bevidsthed om at målsætningen var top 6 . Vi er gået fra banen 11 gange uden at score og AK/Fedter har tilsammen svoret tre mål hvilket ikke har fået KN til at søge alternativer og kun skader og karantæner har afholdt AK/Fester fra at være sikre kort i start 11'eren . Jønnson har spillet stribevis af elendige kampe på kanten hvor han aldrig hverken før eller nu har haft succes , alligevel har KN ensidigt og stædigt satset på ham . Det er langt fra at være godkendt imo .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X