Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Havde ikke lige set, at vi nu er det KLART mindst scorende hold!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...let-ud-lige-nu


      http://www.tipsbladet.dk/blog/martindavidsen/eksamen-i-de-store-byer-presset-tynger-i-agf-ob-efb-og-aab
      Last edited by Magge; 29-11-2016, 14:46.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Et par spændende kampe der starter nu... både AGF og AaB spiller, og må da rigtig gerne smide point, helst alle 3...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Et par spændende kampe der starter nu... både AGF og AaB spiller, og må da rigtig gerne smide point, helst alle 3...
          GF smider alt, og AAB får et enkelt.. udemærket for os.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            GF smider alt, og AAB får et enkelt.. udemærket for os.
            fine resultater for os - så skal der følges op på det - og holdet må ud og vise at de faktisk kan noget....3 kampe inden pausen som man under normale omstændigheder vel godt kunne forvente 9 point ud af.

            - Får vi det vil der være repareret en hel del på efteråret.....men har godt nok mere end svært ved at se det ske....nullet skal ihvertfald holdes hvis vi skal have en chance, for mål kan vi jo slet slet ikke score.

            Comment


              Ja det er absolut brugbart... En sejr på Torsdag vil godt nok lune...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Ja det er absolut brugbart... En sejr på Torsdag vil godt nok lune...
                Det kan slet ikke beskrives hvor vigtig kampen imod Esbjerg er. Hvis samtidige spillere ikke er klar på at give sig 100% i samtlige minutter i den kamp så kan det sagtens ende galt. Måden vi tabte på sidst vi mødte Esbjerg står stadig som noget at det mest sløsede og halvhjertede jeg har set fra et OB hold i mange år. Den SKAL hævnes ellers kan vi lige så godt booke billetten til 1. division med det samme. Det er krig nu og nedrykningskamp og jeg håber det er gået op for alle spillere i truppen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Det kan slet ikke beskrives hvor vigtig kampen imod Esbjerg er. Hvis samtidige spillere ikke er klar på at give sig 100% i samtlige minutter i den kamp så kan det sagtens ende galt. Måden vi tabte på sidst vi mødte Esbjerg står stadig som noget at det mest sløsede og halvhjertede jeg har set fra et OB hold i mange år. Den SKAL hævnes ellers kan vi lige så godt booke billetten til 1. division med det samme. Det er krig nu og nedrykningskamp og jeg håber det er gået op for alle spillere i truppen.
                  Og for EfB er det nøjagtigt det samme jo..
                  Men hvor skal det kreative komme fra med Joan ude? Jeg frygter det værste

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Og for EfB er det nøjagtigt det samme jo..
                    Men hvor skal det kreative komme fra med Joan ude? Jeg frygter det værste
                    Der må ja komme dagen Fester og/eller AK viser skarpheden igen. Sådan en trist nedgang ved angribere ender også og da vi har to angribere i krisen for flere måneder nu så er der ja en ordentlig sandsynlighed for at det ender til mindst for en af begge torsdag. El Mak er bag i holdet. Og defensiven står ja helt god nu.
                    Så når vi sover ikke i de første minuter så er jeg optimistisk at det kan lykkes at hente de tre point hvis vi scorer til mindst et mål. Og det skulle lykkes også uden Joan.
                    For mig går det om indstillingen: hvis alle spillere giver 100% (Hej Hr. Jønsson, jeg taler om ægte 100% på en niveau det er højere end du viste hidtil i vores trøje) så henter vi tre point.
                    (Men vil ikke tænke om hvad det ville betyde hvis det mislykkes...)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Og for EfB er det nøjagtigt det samme jo..
                      Men hvor skal det kreative komme fra med Joan ude? Jeg frygter det værste
                      Du har helt ret i at det er det samme for EfB, men nu er det primært OB jeg forholder mig til 😊.
                      Mht. det kreative så har jeg da også mine bange anelser, men har et håb om at folk som JJT, Desler, AK, Jönsson og Festersen rammer en af de rigtig gode dage.

                      Comment


                        Sådan noget her var ALDRIG sket i OB

                        http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-12-...e-andre-planer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Sådan noget her var ALDRIG sket i OB

                          http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-12-...e-andre-planer
                          Nej ikke mere, men under Ricardo kunne det godt.

                          Men de spillere der er i OB har det som blommen i et æg pakket ind i vat.

                          Inden ondt eller hårdt må ske mod dem, selv efter en dårlig kamp er vi jo tæt på at vinde, om vi så blev kørt over på kryds og på tværs.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Sådan noget her var ALDRIG sket i OB

                            http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-12-...e-andre-planer
                            Nej, det var det ikke. Der havde ventet en tidlig julegave fra klubben med alt det nyeste merchandise fra FCK. Juleaften får de nok FCK-billetter til forårets CL-kampe + en pose matadormix og en kop varm kakao i Parken. Hvis onkel Kent er i rigtig gavehumør, giver han nok også et Happy Meal på McDonalds, når de skal hjem.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Sådan noget her var ALDRIG sket i OB

                              http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-12-...e-andre-planer
                              I OB havde de så bare valgt at holde restitutionstræning næste dag, så det er da bare for at være mystisk zorniger finder på sådan noget.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                I OB havde de så bare valgt at holde restitutionstræning næste dag, så det er da bare for at være mystisk zorniger finder på sådan noget.
                                Forskel på top og bund

                                Comment

                                Working...
                                X