Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2016/17
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet viser vel netop, at kontinuitets og "ro på bagsmækken" argumentet, ikke er en entydig mirakelkur. I bund og grund handler det om kvaliteten af det man gør. Kvaliteten kan blive øget af, at følger en ensartet strategi over en længere periode ja, men ikke skabe kvalitet af noget, der ikke er det. Tværtimod kan kontinuiteten ende med at undergrave sig selv.
Men derfor ser jeg ikke noget at være misundelig på i EfB. Spillere og trænerteam i EfB må være rundtossede af alle de fyirnger, og det kan jeg ikke se hjælper på noget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHvis kvaliteten ikke er god nok, så ja - enig. Det nytter ikke noget med kontinuitet, hvis det bare er mere af det samme dårlige arbejde. Jeg ved ikke, om arbejdet i OB er dårligt - vi har fået skuffende resultater pga. alt for få mål, men her mener jeg også træner og spillere må tage noget på sig. Men siger det nødvendigvis, at så er det daglige arbejde i OB så dårligt, at der skal skiftes gennemgribende ud? Det er jeg ikke sikker på, men jeg anerkender, prof fodbold er afhængig af resultater, så derfor er der en bagkant på, hvor passiv en ledelse kan være.
Men derfor ser jeg ikke noget at være misundelig på i EfB. Spillere og trænerteam i EfB må være rundtossede af alle de fyirnger, og det kan jeg ikke se hjælper på noget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægJeg er dybt uenig i, at OBs problem kan reduceres til et par uskarpe angribere, det spin køber jeg ikke. Jeg mener, kvaliteten af arbejdet er for dårlig, ganske simpelt.
Det eneste der trækker lidt ned for Kent er sommerens AaB handler som han nok har noget med at gøre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Meget enig.. Jeg er nu dog af den holdning at Kent gør det meget godt men at man ikke rigtig ser det pga en uduelig ledelse..
Det eneste der trækker lidt ned for Kent er sommerens AaB handler som han nok har noget med at gøre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægenig. Kents trænerarbejde er sådan set godkendt, problemet ligger i hans handler, og kombinationen mellem ham og JH.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Horsens for vel nu et midtforsvar der er bedre en vores
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...n-til-horsens/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHorsens for vel nu et midtforsvar der er bedre en vores
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...n-til-horsens/
Meget godt set af Bo H. tror jeg, men synes også de har indikeret at det er nu Sanneh ryger, hvilket også er meget fornuftigt, da de ligger fint i forhold til at undgå "bund 4".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKan man få noget man har eller , spøg til side.
Meget godt set af Bo H. tror jeg, men synes også de har indikeret at det er nu Sanneh ryger, hvilket også er meget fornuftigt, da de ligger fint i forhold til at undgå "bund 4".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKan man få noget man har eller , spøg til side.
Meget godt set af Bo H. tror jeg, men synes også de har indikeret at det er nu Sanneh ryger, hvilket også er meget fornuftigt, da de ligger fint i forhold til at undgå "bund 4".Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægenig. Kents trænerarbejde er sådan set godkendt, problemet ligger i hans handler, og kombinationen mellem ham og JH.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment