Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2016/17
Collapse
X
-
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSom udgangspunkt kan jeg ikke se noget logisk i det på det fodboldsmæssige plan.
Men symbolværdien i det. Den kan ikke købes for penge..Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet kan du godt have ret i, at der er en symbolværdi i det ... men den er jo ikke automatisk positiv.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægsymbolværdi eller måske crowdpleasing ... vi kan jo slet ikke udelukke at det sker i OB, måske er der ikke behov for at gå i medierne med det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDet sker ikke i OB, og hvis det gjorde, så var der alle grunde til at tippe Leif og CO om det. På den tid på aftenen, der ligger de fleste af vores spillere og putter i deres FCK sengetøj, resten ligger i AaB's sengetøj. Ens for dem alle er, at de drømmer om, hvad næste løncheck skal bruges på. Kent tror jeg ikke har skiftet sengetøj siden 92, og det forstår jeg godt! Jesper Hansen sover under en dyne uden betræk, det er simpelthen fråds og en luksus han har skåret væk. Jeg forestiller mig ikke, at Jesper kan sove om natten. Jeg tror nærmere at han ligger og stirre stift op i loftet ind til vækkeuret ringer.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægNej du har ret .. DET sker ikke i OB, og tak for det. Resten du skriver forstår jeg er skrevet i frustration over den fuldstændigt fejlslagne sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVed godt der er en del kampe endnu men det ligner det altså mere og mere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægvi er jo ved at være derhenne at vi ikke engang selv kan afgøre det når vi når til nedrykningsgruppespillet....hvis bare formkurven begynder at pege den rigtige vej - så kan det nåes endnu....meeeen817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægPt 8 point og 5 mål i minus op til SIF på den 10.plads som fritager os for nedrykningsfinalerTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJa hvis de holder hjem og vi samtidig ikke vinder, så tror jeg sgu løbet er kørt... Så bliver der ikke nogen 10. plads til os i grundspillet, men vi må jo så forsøge at hænge i bedst muligt, så gruppen ikke er afgjort på forhånd... men nu skal vi jo først lige have kampen skudt i gang. Jeg tør ikke spå om de to hold i aften, andet end at jeg tror det ene går "amok" mens det andet sejler. Hvem der gør hvad aner jeg ikke...
SIF holdt hjem817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment