Havde ikke lige set, at vi nu er det KLART mindst scorende hold!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2016/17
Collapse
X
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...let-ud-lige-nu
http://www.tipsbladet.dk/blog/martindavidsen/eksamen-i-de-store-byer-presset-tynger-i-agf-ob-efb-og-aabLast edited by Magge; 29-11-2016, 14:46.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægGF smider alt, og AAB får et enkelt.. udemærket for os.
- Får vi det vil der være repareret en hel del på efteråret.....men har godt nok mere end svært ved at se det ske....nullet skal ihvertfald holdes hvis vi skal have en chance, for mål kan vi jo slet slet ikke score.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJa det er absolut brugbart... En sejr på Torsdag vil godt nok lune...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægDet kan slet ikke beskrives hvor vigtig kampen imod Esbjerg er. Hvis samtidige spillere ikke er klar på at give sig 100% i samtlige minutter i den kamp så kan det sagtens ende galt. Måden vi tabte på sidst vi mødte Esbjerg står stadig som noget at det mest sløsede og halvhjertede jeg har set fra et OB hold i mange år. Den SKAL hævnes ellers kan vi lige så godt booke billetten til 1. division med det samme. Det er krig nu og nedrykningskamp og jeg håber det er gået op for alle spillere i truppen.
Men hvor skal det kreative komme fra med Joan ude? Jeg frygter det værste
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg for EfB er det nøjagtigt det samme jo..
Så når vi sover ikke i de første minuter så er jeg optimistisk at det kan lykkes at hente de tre point hvis vi scorer til mindst et mål. Og det skulle lykkes også uden Joan.
For mig går det om indstillingen: hvis alle spillere giver 100% (Hej Hr. Jønsson, jeg taler om ægte 100% på en niveau det er højere end du viste hidtil i vores trøje) så henter vi tre point.
(Men vil ikke tænke om hvad det ville betyde hvis det mislykkes...)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg for EfB er det nøjagtigt det samme jo..
Mht. det kreative så har jeg da også mine bange anelser, men har et håb om at folk som JJT, Desler, AK, Jönsson og Festersen rammer en af de rigtig gode dage.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men de spillere der er i OB har det som blommen i et æg pakket ind i vat.
Inden ondt eller hårdt må ske mod dem, selv efter en dårlig kamp er vi jo tæt på at vinde, om vi så blev kørt over på kryds og på tværs.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
Comment