Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.superliga.dk/klub/ob

    15 skud pr kamp = 285 som har givet 14 mål , hvilket vil sige 20 skud pr mål .
    Uheld .. nej
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Finder det faktisk bekymrende at jeg ikke længere lader et nederlag gå mig på mere , ikke er flov over pinlige resultater , blot trækker på skuldrene og siger jamen vi er jo ikke bedre når kollegaerne mobber/spørger ind til vores kampe . Det et nærmest blevet en selvfølge at vi taber , og frygten for nedrykningsfinalen er ikke længere ret stor men afløst at et håb om at vi kun kan overraske . Suk .. dybt suk !

      Hvor er mit gamle OB , hvor er kærligheden til den klub som hele livet har betydet alt fodboldmæssigt , hvor er håbet , begejstringen og glæden.
      Hvor er den passion for OB som jeg har smittet mine børn med ?
      Last edited by Magge; 02-12-2016, 15:14.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Nu behøver vi ikke at kigge nedad i tabellen mere. Der er ikke nogen hold under os

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Nu behøver vi ikke at kigge nedad i tabellen mere. Der er ikke nogen hold under os
          Fuldt fortjent at vi kommer til at ligge dér, når vi udviser så fatal mangel på skarphed og kvalitet i begge felter.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Nu behøver vi ikke at kigge nedad i tabellen mere. Der er ikke nogen hold under os
            Jamen så er der da en stressfaktor mindre :-) og så er det også så dejligt at tænke på, at JH har styr på økonomien, alt er godt, alle er tilfredse.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Jamen så er der da en stressfaktor mindre :-) og så er det også så dejligt at tænke på, at JH har styr på økonomien, alt er godt, alle er tilfredse.
              Jeg tror ikke på at økonomien bliver god med de resultater. Det koster på fan indtægter, sponsorer og tv. Hvis JH har lavet budget efter top 6, så må vi bløde meget rødt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Jeg tror ikke på at økonomien bliver god med de resultater. Det koster på fan indtægter, sponsorer og tv. Hvis JH har lavet budget efter top 6, så må vi bløde meget rødt.
                Hvis vi tager FCK og BIF hjemmekampene mon så ikke de har haft mindst 6000 tilskuere mindre end hvis det havde kørt bare nogenlunde ?

                Jeg håber inderligt at JH har lagt budget ud fra top 6 både med tv-penge og tilskuere
                Last edited by Magge; 03-12-2016, 17:23.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hvis vi tager FCK og BIF hjemmekampene mon så ikke de har haft mindst 6000 tilskuere mindre end hvis det havde kørt bare nogenlunde ?

                  Jeg håber inderligt at JH har lagt budget ud fra top 6 både med tv-penge og tilskuere
                  Det har han uden tvivl. Kan ikke tro andet, så krampagtigt han hele efteråret har holdt fast i det. Hvordan han redder den er et spørgsmål.
                  "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                  Comment


                    Gad vide om ledelsen i klubben nu vågner op og indser den er helt gal inklubbe , efter vi er rykket ned på sidstepladsen

                    Comment


                      kæft det er pinligt at se os på sidstepladsen - det har været glat alt for længe, men det her....

                      Comment


                        Syntes Viborg spillede en fin kamp, meget kontrollerende. Det ser sgu ette got u.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Jeg tror ikke på at økonomien bliver god med de resultater. Det koster på fan indtægter, sponsorer og tv. Hvis JH har lavet budget efter top 6, så må vi bløde meget rødt.
                          Enig, jeg forsøgte at være sarkastisk :-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                            Gad vide om ledelsen i klubben nu vågner op og indser den er helt gal inklubbe , efter vi er rykket ned på sidstepladsen
                            Jeg føler mig ret overbevist om, at ledelsen godt er klar over, at den er HELT gal. Og har været det i et stykke tid. Det skal man jo være ualmindeligt naiv for ikke at kunne se.

                            Spørgsmålet er, om det er for sent. For det kan godt være, at vi kan handle i vintervinduet. Men det er jo de samme inkompetente mennesker, der har ansvaret for de handler. Så hvorfor skulle de lige pludselig vurdere rigtigt, når træfsikkerheden har været så absurd ringe hidtil?

                            Jeg kunne godt tænke mig at høre Thorborg (og Hansen) forholde sig til nedrykningsspøgelset: Hvad sker der, hvis vi rykker ned? Er der en plan? Er Kent stadig træner i 1. div.?

                            En flig af mig håber på akut handling: fyr Kent og Jesper, hiv Ove ind som redningsmand igen osv. Men mest er jeg egentlig så ramt af afmagt, at jeg gerne tager en tur i 1. div., hvis vi på sigt kan få bygget noget stabilt op - og ikke skal starte forfra igen. Jeg tror stadig på, at Kent Nielsen kan bygge et godt hold - med hjælp fra en ordentlig sportslig ledelse.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Nu behøver vi ikke at kigge nedad i tabellen mere. Der er ikke nogen hold under os
                              Men om det hjælper holdet at se at det nu kun kan gå oppe...?
                              Men JH og KN vil sikker argumentere at vi har skabt nu - med kontinuerlig og hård arbejde - en basis hvor det kun kan gå fremad fremtidig.
                              Hvad håber jeg at vi henter tre point i morgen.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Man bliver jo efterhånden lidt desperat.

                                Når man sidder sådan en eftermiddag og holder med Horsens, for at undgå vi skal ende på sidstepladsen, så indser man hvor skidt det hele står til.

                                Jeg håber at dette kan være et wakeup call, men virkeligheden burde have ramt direktørgangene for lang tid siden. Har svært ved at se hvor man skal starte og slutte, da der er så mange ting der kan forbedres, men mon ikke det rigtige ville være at starte fra toppen af klubben i stedet for bare at købe flere spillere som ikke løfter niveauet betydeligt.

                                Comment

                                Working...
                                X