Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2016/17
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSuperstats har lavet et lille system, hvor man kan gå ind og indtaste procenter på hvad udfald man tror kampene får, og derefter beregne chancen for hvilke slutspil vi ender i...
Bruger man de forudindtastede tal (som er et udtryk for præstationerne i de første 9 runder) og spiller sæsonen igennem 10000 gange(10 klik) så giver det ikke overraskende OB mellem 99.1-99.9 % chance for nedrykningsspil... Jeg ved så alligevel ikke om jeg er helt enig med den computer der har regnet det ud, feks. er SIF lige lovlig store favoritter mod os, vil jeg mene, hvis de da overhovedet skulle være det... men det er da meget sjovt at nørkle med...
http://www.superstats.dk/hvem-kommer-i-slutspil/
nedrykningsspillet - det er givet, for mig er det laaaangt mere relevant at vi får skrabet så mange point som muligt sammen - så de nederste 4 pladser undgåes. De pladser skal vi ikke lande på - ALT andet er irrellevant nu.
fandme sølle at en sæson kan skrottes så tidligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg3-1 til SIF
Den her trup er så ekstremt dårligt sammensat, at OB ligner den klare favorit til nedrykning denne sæson, når man ser på spillet indtil nu. Jeg magter ikke at udpensle det igen og igen, men helt kort sagt betaler vi nu prisen for at have en FCK-spiller (og det var han allerede i foråret!) med på holdet, da man mest af alt havde brug for at lære at undvære ham. Vi betaler også prisen for tre års fejlkøb på fejlkøb af ligaens dårligste sportsdirektør. Nu bevæger vi os mod et transfervindue, hvor der er total panik på hos Jesper Hansen, hvor priserne presses op pga. den forudsigelige situation, hvor ingen gode spillere er interesseret i OB og nedrykningsspillet og hvor vi igen skal hælde millioner (som vi ikke har) ud ad vinduet, fordi fejlslagne indkøb endnu engang skal erstattes af den samme uduelige sportsdirektør, der formentlig ikke får mere held med sine nye satsninger.
Jeg håber godt nok, at bestyrelsen i disse dage er samlet for at træffe beslutning om Jesper Hansens fremtid. Alt andet vil tangere en tegneserieklub, men det er måske i virkeligheden også, hvad vi er blevet til?OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæglige pt vil jeg mene at SIF er favoritter mod os.....desværre
nedrykningsspillet - det er givet, for mig er det laaaangt mere relevant at vi får skrabet så mange point som muligt sammen - så de nederste 4 pladser undgåes. De pladser skal vi ikke lande på - ALT andet er irrellevant nu.
fandme sølle at en sæson kan skrottes så tidligt.
Jeg har fokus på hvordan situationen løbende ser ud mht. hvad gruppe vi måtte ende i... det er det eneste der er...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHehe, sad lige netop med samme tanke, og skulle selv til at skrive det...
Jeg har fokus på hvordan situationen løbende ser ud mht. hvad gruppe vi måtte ende i... det er det eneste der er...
og det gør virkeligt kampen på fredag ekstra vigtig - der skal altså holdes snor i dem foran os. Og vi skal ud af den sump vi er endt i
Comment
Comment