Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd Sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Hvis han ikke ville gamble med fremtiden, blev han vel i FCM, hvor han var forårets profil, kender stilen og starter hver gang.
    gamble med fremtiden i den forstand at han næppe nogensinde får statsborgerskab i DK hvis han laver en aftale udenfor landets grænser.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg kaster fucking op hvis han skifter til gymnastikforening
      hvorfor?
      Du ved jo ikke om vi reelt har haft fingrene ude efter ham - og derved er blevet "snydt" af GF.....desuden må man formode der er nogle bånd til glen der kan veje op - plus måske endda noget så simpelt som afstanden fra hvor han bor til den nye klub...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        hvorfor?
        Du ved jo ikke om vi reelt har haft fingrene ude efter ham - og derved er blevet "snydt" af GF.....desuden må man formode der er nogle bånd til glen der kan veje op - plus måske endda noget så simpelt som afstanden fra hvor han bor til den nye klub...
        Fordi det gør jeg bare. Må da vel gerne selv bestemme hvad jeg kaster op over..
        Og hvis en profil som ham der har nøjagtig de kvaliteter vi har brug for, skifter til en konkurerende lorte gymnastikklub har jeg da lov til at kaste op lige nøjagtigt så meget som det passer mig.. Hvis han er tilgænglig på det marked hvor vi handler har vi da 100% meldt vores interesse..
        Og Izunna som er hans bedste ven burde da trække mere end lorteguldglen hvis vi skal gå i detaljer..

        Nå alt dette er sagt tror jeg han skifter til udlandet.. Ellers havde han bare forlænget 12 måneder med FCM

        Men skulle vi ikke flytte denne evt diskution til ønsketråden.. Får fandme kriller i løgne hvergang at der postes nyt i denne tråd. Og sygt skuffet når det bare er ønsker
        Last edited by fmprOB; 26-06-2016, 19:45.

        Comment


          Mjaa, vil I ikke stoppe med alt det Rilwan-sludder? Han er da en fin spiller, men der må være så mange andre steder han hellere vil hen lige nu, end et sportsligt skridt nedad i fht. FCM.

          Hvis han endelig skulle top-præstere mhp at prøve at sælge sig selv, som eks. Jönsson nok tænker han skal, så kan jeg ikke se hvad han skulle gide tage til Odense for. For Jönsson er der trods alt den træner her, som virkelig fik ham til at shine.

          Jeg gider ikke se endnu en dyr lejesvend rende rundt her på halvt blus.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Mjaa, vil I ikke stoppe med alt det Rilwan-sludder? Han er da en fin spiller, men der må være så mange andre steder han hellere vil hen lige nu, end et sportsligt skridt nedad i fht. FCM.

            Hvis han endelig skulle top-præstere mhp at prøve at sælge sig selv, som eks. Jönsson nok tænker han skal, så kan jeg ikke se hvad han skulle gide tage til Odense for. For Jönsson er der trods alt den træner her, som virkelig fik ham til at shine.

            Jeg gider ikke se endnu en dyr lejesvend rende rundt her på halvt blus.
            Den eneste grund til at dette kan diskutteres er at han har sagt nej til forlængelse samtidig med at han har mulighed for at blive dansk statsborger om nogle måneder hvis han bliver. Derfor er der forskel

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Fordi det gør jeg bare. Må da vel gerne selv bestemme hvad jeg kaster op over..
              Og hvis en profil som ham der har nøjagtig de kvaliteter vi har brug for, skifter til en konkurerende lorte gymnastikklub har jeg da lov til at kaste op lige nøjagtigt så meget som det passer mig.. Hvis han er tilgænglig på det marked hvor vi handler har vi da 100% meldt vores interesse..
              Og Izunna som er hans bedste ven burde da trække mere end lorteguldglen hvis vi skal gå i detaljer..

              Nå alt dette er sagt tror jeg han skifter til udlandet.. Ellers havde han bare forlænget 12 måneder med FCM

              Men skulle vi ikke flytte denne evt diskution til ønsketråden.. Får fandme kriller i løgne hvergang at der postes nyt i denne tråd. Og sygt skuffet når det bare er ønsker
              DET styre du da ihvertfald helt selv ;)

              "bare forlænget 12 mdr med fcm"......det er jo ikke sikkert de er interesseret i så kort en aftale - og det håber jeg da forøvrigt heller ikke OB er. SKulle man skrive med ham så mindst en 2 men helst 3 årig aftale....at der så kan være en forhåndsaftale/forståelse af at man naturligvis vil sælge/ikke stille sig i vejen for et salg næste sommer er noget andet - men så vil der jo være en økonomisk kompenstation i udsigt for OB - en 1 årig aftale vil være lige som de lejeaftaler vi har haft for mange af - totalt udsigtsløse

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Han har vel fået et bedre tilbud fra AGF. Så er det ikke at gamble.
                Et skifte er altid et gamble i en eller anden grad.

                Men skal vi ikke lige slå fast en gang for alle, at der i artiklen står, at han TIDLIGERE har været rygtet til AGF og absolut intet om, at det stadig skulle være aktuelt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  DET styre du da ihvertfald helt selv ;)

                  "bare forlænget 12 mdr med fcm"......det er jo ikke sikkert de er interesseret i så kort en aftale - og det håber jeg da forøvrigt heller ikke OB er. SKulle man skrive med ham så mindst en 2 men helst 3 årig aftale....at der så kan være en forhåndsaftale/forståelse af at man naturligvis vil sælge/ikke stille sig i vejen for et salg næste sommer er noget andet - men så vil der jo være en økonomisk kompenstation i udsigt for OB - en 1 årig aftale vil være lige som de lejeaftaler vi har haft for mange af - totalt udsigtsløse
                  Det sidste kan jeg sagtens være enig i

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Den eneste grund til at dette kan diskutteres er at han har sagt nej til forlængelse samtidig med at han har mulighed for at blive dansk statsborger om nogle måneder hvis han bliver. Derfor er der forskel
                    Jooo... men helt ærligt, hvis vi skal klamre os til det halmstrå at han måske vil til OB for måske at få et dansk pas om 6 mdr, hvis alle andre løsninger falder til jorden, så... udover at det virker lidt langt ude, så vil jeg helst kun have spillere der vil holdet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Jooo... men helt ærligt, hvis vi skal klamre os til det halmstrå at han måske vil til OB for måske at få et dansk pas om 6 mdr, hvis alle andre løsninger falder til jorden, så... udover at det virker lidt langt ude, så vil jeg helst kun have spillere der vil holdet.
                      tjo - men forudsat at han gerne vil videre til udlandet skal han jo altså præstere mens han er i klubben (i dette meget tænkte scenario) så på den måde ser jeg det ikke som et problem, hvis altså der skrives en kontrakt der er tilpas lang - så OB også kan få noget ud af det når/hvis han skulle smutte efter kun 1 år

                      Comment


                        Beklager hvis det har været nævnt herinde tidligere, men ifølge en bruger på AABs forum har vi lagt et bud på Enevoldsen der dog er blevet afvist.

                        http://debatside.dk/viewtopic.php?f=...179&start=1660

                        Comment


                          Ej... Ene er god, men ikke flere Aab'ere tak. AK, KEP og RJ er fint nok, men stop nu lige mens legen er god...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Ej... Ene er god, men ikke flere Aab'ere tak. AK, KEP og RJ er fint nok, men stop nu lige mens legen er god...
                            Du glemte thrane

                            Comment


                              George og Park var ikke med i træningskamp for Hobro da der bliver transfer skulle være tæt på.. De har før været rygtet til os. Kunne man håbe på den ene?

                              Comment


                                Skulason til FC Groningen?

                                FC Groningen forhandler eftersigende med Skulason:
                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...d-ari-skulason

                                Comment

                                Working...
                                X