Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd Sommer 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg kaster fucking op hvis han skifter til gymnastikforening
Du ved jo ikke om vi reelt har haft fingrene ude efter ham - og derved er blevet "snydt" af GF.....desuden må man formode der er nogle bånd til glen der kan veje op - plus måske endda noget så simpelt som afstanden fra hvor han bor til den nye klub...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghvorfor?
Du ved jo ikke om vi reelt har haft fingrene ude efter ham - og derved er blevet "snydt" af GF.....desuden må man formode der er nogle bånd til glen der kan veje op - plus måske endda noget så simpelt som afstanden fra hvor han bor til den nye klub...
Og hvis en profil som ham der har nøjagtig de kvaliteter vi har brug for, skifter til en konkurerende lorte gymnastikklub har jeg da lov til at kaste op lige nøjagtigt så meget som det passer mig.. Hvis han er tilgænglig på det marked hvor vi handler har vi da 100% meldt vores interesse..
Og Izunna som er hans bedste ven burde da trække mere end lorteguldglen hvis vi skal gå i detaljer..
Nå alt dette er sagt tror jeg han skifter til udlandet.. Ellers havde han bare forlænget 12 måneder med FCM
Men skulle vi ikke flytte denne evt diskution til ønsketråden.. Får fandme kriller i løgne hvergang at der postes nyt i denne tråd. Og sygt skuffet når det bare er ønskerLast edited by fmprOB; 26-06-2016, 19:45.
Comment
-
Mjaa, vil I ikke stoppe med alt det Rilwan-sludder? Han er da en fin spiller, men der må være så mange andre steder han hellere vil hen lige nu, end et sportsligt skridt nedad i fht. FCM.
Hvis han endelig skulle top-præstere mhp at prøve at sælge sig selv, som eks. Jönsson nok tænker han skal, så kan jeg ikke se hvad han skulle gide tage til Odense for. For Jönsson er der trods alt den træner her, som virkelig fik ham til at shine.
Jeg gider ikke se endnu en dyr lejesvend rende rundt her på halvt blus.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægMjaa, vil I ikke stoppe med alt det Rilwan-sludder? Han er da en fin spiller, men der må være så mange andre steder han hellere vil hen lige nu, end et sportsligt skridt nedad i fht. FCM.
Hvis han endelig skulle top-præstere mhp at prøve at sælge sig selv, som eks. Jönsson nok tænker han skal, så kan jeg ikke se hvad han skulle gide tage til Odense for. For Jönsson er der trods alt den træner her, som virkelig fik ham til at shine.
Jeg gider ikke se endnu en dyr lejesvend rende rundt her på halvt blus.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFordi det gør jeg bare. Må da vel gerne selv bestemme hvad jeg kaster op over..
Og hvis en profil som ham der har nøjagtig de kvaliteter vi har brug for, skifter til en konkurerende lorte gymnastikklub har jeg da lov til at kaste op lige nøjagtigt så meget som det passer mig.. Hvis han er tilgænglig på det marked hvor vi handler har vi da 100% meldt vores interesse..
Og Izunna som er hans bedste ven burde da trække mere end lorteguldglen hvis vi skal gå i detaljer..
Nå alt dette er sagt tror jeg han skifter til udlandet.. Ellers havde han bare forlænget 12 måneder med FCM
Men skulle vi ikke flytte denne evt diskution til ønsketråden.. Får fandme kriller i løgne hvergang at der postes nyt i denne tråd. Og sygt skuffet når det bare er ønsker
"bare forlænget 12 mdr med fcm"......det er jo ikke sikkert de er interesseret i så kort en aftale - og det håber jeg da forøvrigt heller ikke OB er. SKulle man skrive med ham så mindst en 2 men helst 3 årig aftale....at der så kan være en forhåndsaftale/forståelse af at man naturligvis vil sælge/ikke stille sig i vejen for et salg næste sommer er noget andet - men så vil der jo være en økonomisk kompenstation i udsigt for OB - en 1 årig aftale vil være lige som de lejeaftaler vi har haft for mange af - totalt udsigtsløse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHan har vel fået et bedre tilbud fra AGF. Så er det ikke at gamble.
Men skal vi ikke lige slå fast en gang for alle, at der i artiklen står, at han TIDLIGERE har været rygtet til AGF og absolut intet om, at det stadig skulle være aktuelt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægDET styre du da ihvertfald helt selv ;)
"bare forlænget 12 mdr med fcm"......det er jo ikke sikkert de er interesseret i så kort en aftale - og det håber jeg da forøvrigt heller ikke OB er. SKulle man skrive med ham så mindst en 2 men helst 3 årig aftale....at der så kan være en forhåndsaftale/forståelse af at man naturligvis vil sælge/ikke stille sig i vejen for et salg næste sommer er noget andet - men så vil der jo være en økonomisk kompenstation i udsigt for OB - en 1 årig aftale vil være lige som de lejeaftaler vi har haft for mange af - totalt udsigtsløse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDen eneste grund til at dette kan diskutteres er at han har sagt nej til forlængelse samtidig med at han har mulighed for at blive dansk statsborger om nogle måneder hvis han bliver. Derfor er der forskel
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJooo... men helt ærligt, hvis vi skal klamre os til det halmstrå at han måske vil til OB for måske at få et dansk pas om 6 mdr, hvis alle andre løsninger falder til jorden, så... udover at det virker lidt langt ude, så vil jeg helst kun have spillere der vil holdet.
Comment
-
Beklager hvis det har været nævnt herinde tidligere, men ifølge en bruger på AABs forum har vi lagt et bud på Enevoldsen der dog er blevet afvist.
http://debatside.dk/viewtopic.php?f=...179&start=1660
Comment
-
Skulason til FC Groningen?
FC Groningen forhandler eftersigende med Skulason:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...d-ari-skulason
Comment
Comment