Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt Stadium/Udvidelse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nææææhhhh nej. Den bliver du holdt op på min ven
    Fair nok
    http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Mon det vil være formålstjenesteligt at anlægge nogle supersprøde baner til prof'erne på dyrskuet, og så jævnligt lade diverse klovdyr trampe rundt på dem? Det vil jeg ikke mene.

      Det areal der evt afsættes til prof'erne, er til dem alene, så de har fuld kontrol over anlægget - ellers kan de, i min verden, lige så godt blive i Ådalen, og dele med de lokale klovdyr (Amatørerne) ����

      Der skal ikke rykkes ud, bare for bedre lokaler (Omklædning, fitness etc.), men for at få optimale baner - resten kan man (næsten) altid bygge og låse af.
      Det med klovdyr forklare flere af JH's indkøb. Må siger at han tænker langsigtet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
        Rygte:

        OB flytter i 2020 al deres aktivitet til Dyreskuepladsen.
        Lyder meget sandsynligt at der er ved at ske noget bag kulisserne, både JH og Ole Bang Nielsen har pointeret at det er på høje tid. Det kunne godt være en indikation af at de er ved at finde ud af noget. Vidste de det var håbløst, ville de nok holde lav profil for at undgå, at få spørgsmål i fremtiden om hvorfor de ikke gjorde noget ved det.

        Jeg håber så bare det bliver gjort godt og rigtigt og ikke bliver en eller anden lappeløsning fordi der ingen penge er. De to ting jeg tænker angående dyrskuepladsen. Der er god plads, men det blæser tit en "pelikan", bør også fikses selv om det koster.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Lyder meget sandsynligt at der er ved at ske noget bag kulisserne, både JH og Ole Bang Nielsen har pointeret at det er på høje tid. Det kunne godt være en indikation af at de er ved at finde ud af noget. Vidste de det var håbløst, ville de nok holde lav profil for at undgå, at få spørgsmål i fremtiden om hvorfor de ikke gjorde noget ved det.

          Jeg håber så bare det bliver gjort godt og rigtigt og ikke bliver en eller anden lappeløsning fordi der ingen penge er. De to ting jeg tænker angående dyrskuepladsen. Der er god plads, men det blæser tit en "pelikan", bør også fikses selv om det koster.
          Så må vi da håbe vi stadig er i Superligaen. Men mon ikke.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Så må vi da håbe vi stadig er i Superligaen. Men mon ikke.
            Det er jo først i 2020 så vi kan jo nå at være rykket op i superligaen igen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Det er jo først i 2020 så vi kan jo nå at være rykket op i superligaen igen
              YES! Think positive! ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                Planerne for Dyrskuet har ligget længe - de hænger til fri skue i klubhuset 😉

                Med mindre noget har ændret sig, så er et afslag begrundet i de grundvands-reserver der ligger nedenunder, men det kan da have ændret sig -Tinderbox har ko også fået lov til at "omstrukturere" og benytte Tusindårsskoven, som efter sigende skulle falde ind under samme kategori.

                Og det er vel lige så nemt at etablere et nyt dyrskue andetsteds, men det ændrer ikke på elendige tilkørsels- og parkerings-forhold.
                Dog er toget lige ved siden af, samt tættere på på centrum og motorvej, end Bolbro er.

                NB: OUH skal vel også gennemgå nogle forandringer til den tid ...

                PS: Hov, jeg tænkte på en flytning af stadion, men der er jo tale om en flytning af prof-afdelingen...
                De der planer for Dyreskuepladsen som du nævner hænger til frit skue i klubhuset. Er der tilfældigvis nogen der ved om de kan findes på nettet et sted?, eller er der en der gider tage et billede af planerne og smide dem her. Dem gad jeg da godt se.

                Men at rykke mere permanent ind på Dyreskuepladsen vil jo være tæt på optimalt for OB med den stadig centrale placering tæt på Ådalen. Og ja hele området ved det nuværende OUH står overfor store forandringer de kommende år.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  De der planer for Dyreskuepladsen som du nævner hænger til frit skue i klubhuset. Er der tilfældigvis nogen der ved om de kan findes på nettet et sted?, eller er der en der gider tage et billede af planerne og smide dem her. Dem gad jeg da godt se.

                  Men at rykke mere permanent ind på Dyreskuepladsen vil jo være tæt på optimalt for OB med den stadig centrale placering tæt på Ådalen. Og ja hele området ved det nuværende OUH står overfor store forandringer de kommende år.
                  I dagens udgave af Fyens er der en artikel om OB's akademi hvor Tonny Hermansen bl.a. udtaler: "På et tidspunkt vil vi forhåbentlig få tip-top moderne faciliteter, hvor man kan drømme om, at spillerne også kan bo"...."Ad åre vil vi få et anlæg med plads til akademiet, hvor børnene kan komme og spise men ikke nødvendigvis overnatte. Det er de drømme, der holder os i gang".

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    I dagens udgave af Fyens er der en artikel om OB's akademi hvor Tonny Hermansen bl.a. udtaler: "På et tidspunkt vil vi forhåbentlig få tip-top moderne faciliteter, hvor man kan drømme om, at spillerne også kan bo"...."Ad åre vil vi få et anlæg med plads til akademiet, hvor børnene kan komme og spise men ikke nødvendigvis overnatte. Det er de drømme, der holder os i gang".
                    Ikke helt godt når man er nød til at sige drømme 2 gange.. Lyder jo næsten som om at han ikke selv tror på det reélt bliver til virkelighed

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ikke helt godt når man er nød til at sige drømme 2 gange.. Lyder jo næsten som om at han ikke selv tror på det reélt bliver til virkelighed
                      Indtil der er konkrete planer og aftaler på plads vil det imo til stadighed være tomgangs snak .. lige som vi også drømmer om at blive en del af toppen igen i ligaen .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Indtil der er konkrete planer og aftaler på plads vil det imo til stadighed være tomgangs snak .. lige som vi også drømmer om at blive en del af toppen igen i ligaen .
                        Enig, vi kan ikke blive ved med at høre på snak, lige som snakken om at lukke hjørnerne på stadion og udskifte tagkonstruktionen. På et tidspunkt skal der handling til, ellers bliver det trættende at høre på.

                        Comment

                        Working...
                        X