Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nyt Stadium/Udvidelse
Collapse
X
-
Det er vel ved at støtte amatørklubben, som jeg vil mene står for anlægget, og får en lejeindtægt fra OS&E?
Bedre faciliteter kommer begge parter til gode.
Kommunen har haft en ordning, som jeg ikke kan huske i detaljer, men løst fortalt, er det noget med, at putter man selv 100kr i, så giver kommunen også 100kr, og/eller 100kr for hver arbejdstime.
Jeg har kun perifært haft med det at gøre, da vi for spejderne i Højstrup, lavede loppemarked og tjente ca tre gange 70.000kr, som efterfølgende blev puttet i spejderhuset, og faglærte forældre lavede en stor del af den efterfølgende renovering.
Comment
-
Nu er jeg tidligere formand for Kildemosens Boldklub og jeg ved at det gamle baneområde mellem Bolbro Boblen og vores klubhus er de igang med at anlægge nogle baner. Om det er kunstgræs eller almindelige baner ved jeg desværre intet om.
I forvejen har Kilderground en aftale i stand med OB om at deres U15 og U17 hold træner på vores bane tirsdag og torsdag, så om det er tiltænkt deres ungdomshold med de nye baner må guderne vide.http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Shots Se indlægNu er jeg tidligere formand for Kildemosens Boldklub og jeg ved at det gamle baneområde mellem Bolbro Boblen og vores klubhus er de igang med at anlægge nogle baner. Om det er kunstgræs eller almindelige baner ved jeg desværre intet om.
I forvejen har Kilderground en aftale i stand med OB om at deres U15 og U17 hold træner på vores bane tirsdag og torsdag, så om det er tiltænkt deres ungdomshold med de nye baner må guderne vide.
Gad vide hvor spredt en klub kan have sine aktiviteter uden det går ud over klubånden? Det spiller også ind, synes jeg.
Måske skulle OB foretage en udflytning af amatørdelen og kun benytte Ådalen til prof.afdelingen. Det vil også frigive areal, der kan sælges til boliger. Hvis OB selv ejer arealet kan det give en del penge til udflytningen. Og hvis kommunen ejer det, må der kunne forhandles en klog løsning.
Og selve klubhuset kan ombygges så det tilfredsstiller nutidens behov.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægDet er vel en ok (nød-)løsning, hvis det er til OB.
Gad vide hvor spredt en klub kan have sine aktiviteter uden det går ud over klubånden? Det spiller også ind, synes jeg.
Måske skulle OB foretage en udflytning af amatørdelen og kun benytte Ådalen til prof.afdelingen. Det vil også frigive areal, der kan sælges til boliger. Hvis OB selv ejer arealet kan det give en del penge til udflytningen. Og hvis kommunen ejer det, må der kunne forhandles en klog løsning.
Og selve klubhuset kan ombygges så det tilfredsstiller nutidens behov.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægjo jo, men....det er tennisklubben vist ikke så interesseret i
Jo jo... de rykker da bare ud og spiller på ringvejen, eller i Odense Å... alt må vige for fodbolden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægjo jo, men....det er tennisklubben vist ikke så interesseret i
Comment
-
Har OB ikke Marienlyst med i øens hold samarbejdet ?
Når man har haft dialogen omkring leje af stadion så kunne det lugte at at man har været for grådig ift at lade Marienlyst leje stadion .
http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-11-...p-til-broendbyLast edited by Magge; 01-12-2016, 14:53.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHar OB ikke Marienlyst med i øens hold samarbejdet ?
Når man har haft dialogen omkring leje af stadion så kunne det lugte at at man har været for grådig ift at lade Marienlyst leje stadion .
http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-11-...p-til-broendby
Desuden skal Marienlyst vist selv afholde tildækning af Carlsberg-skilte og den slags, hvis de vil sælge Albani.Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægSelve stadionlejen skal betales til kommunen. Det er mere brug af VIP-faciliteter, som OB skal have penge for.
Desuden skal Marienlyst vist selv afholde tildækning af Carlsberg-skilte og den slags, hvis de vil sælge Albani.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment