Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
At kalde Haddi en "loose canon" i boldomgangen er simpelthen bare for letkøbt. Han er ikke nogen Beckenbauer med bolden, mens hans boldomgang er absolut ikke ringere end, hvad vi ellers har set på den position i år. I går har han også væsentligt flere boldberøringer end Tingager, 20 faktisk, og 13 afleveringer mere end FT, og i den kamp jeg så, var det oftest Haddi der smed den op i skoene på vores midtbanefolk, når der blev spillet ud.
Jeg synes ikke at Tingager gjorde det dårligt i boldomgangen, FCK pressede åbenlyst højt for at tvinge os ud i duelspil, og det havde de succes med i store dele af kampen. Her blev Tingagers beslutning ofte den lange bold, og det synes jeg ikke, at han skal skoses for. Det er absolut forståeligt at spille med livrem og seler i sin debut, i særdeleshed mod FCK, men jeg synes sgu det er for usagligt, at fremhæve ham som det bedste siden skiveskåret brød, overfor Haddi der havde en støre rolle i opspillet og vandt væsentligt flere dueller.
Jeg er hverken formand eller kasserer i Haddis fanklub, men kritikken og den manglende ros af ham, når holdet også leverer, er sgu ved at være i overkanten efter min smag, og imens at folk som Mo, Izunna og Tingager får velfortjent ros for at levere gode defensive præstationer, så bliver holdets anfører og forsvarets reelle styrmand gang på gang skoset, og de fleste virker til, at de tæller dagene til, at vi får tilgang af nye midterforsvarer og hans kontrakt løber ud.
Comment