Oprindeligt indsendt af B(ob)
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: FCM - OB 17/4/2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg2-0 nederlag på udebane til mestrene. Det kan jeg godt leve med selv om det er irriterende. Jeg har langt større forventninger til næste sæson. Der gælder det for alvor.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg2-0 nederlag på udebane til mestrene. Det kan jeg godt leve med selv om det er irriterende. Jeg har langt større forventninger til næste sæson. Der gælder det for alvor.
Jeg kan ikke se at vi er styrkede til næste sæson endnu. Vi mangler en erstatning for Falk, en velfungerende midtbanemakker til Makrini og så er forsvaret fuldstændigt umuligt at forudse kvaliteten af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDer er to-tre ting, der fungerer godt på det nuværende hold: Vores to angribere og Falks samarbejde, Makrinis midtbanearbejde og Grytebust i målet. Resten er lala. Til næsten sæson er ham der støber de fleste kugler væk. Vi har købt ind: KE, der spiller dårligt i Aalborg, og har nogle af de samme kvaliteter og mangler som Jonasson - der igen i dag spiller dårligt. En reserve fra Randers, der måske med tiden kan blive god, hvis han holder sig skadesfri og en venstreback fra Sønderjydske, som jeg ikke har været imponeret af i de kampe jeg har set.
Jeg kan ikke se at vi er styrkede til næste sæson endnu. Vi mangler en erstatning for Falk, en velfungerende midtbanemakker til Makrini og så er forsvaret fuldstændigt umuligt at forudse kvaliteten af.
Flere bruger skrev at der var en tydelig fremskridt i hensigt til Izunna. Så har ikke tabt håbet at han kan blive en god makker for El Mak.
Men er enig at vi har brug for en ægte erstatning for Falk: en rigtig god kantspiller og nogen som bringer offensiv kreativitet ind. Desuden mangler vi endnu en stærk angriber som Zohore-erstatning.Last edited by andlox; 22-04-2016, 19:20."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEr ikke enig i den vurdering af KEP, Pereira og Tverskov. De er alle tre spillere deres klubber og fansene ville meget gerne beholde.Kent arbejdede med KEP allerede. Så tror at de vil bringe holdet fremad.
Flere bruger skrev at der var en tydelig fremskridt i hensigt til Izunna. Så har ikke tabt håbet at han kan blive en god makker for El Mak.
Men er enig at vi har brug for en ægte erstatning for Falk: en rigtig god kantspiller og nogen som bringer offensiv kreativitet ind. Desuden mangler vi endnu en stærk angriber som Zohore-erstatning.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDer er to-tre ting, der fungerer godt på det nuværende hold: Vores to angribere og Falks samarbejde, Makrinis midtbanearbejde og Grytebust i målet. Resten er lala. Til næsten sæson er ham der støber de fleste kugler væk. Vi har købt ind: KE, der spiller dårligt i Aalborg, og har nogle af de samme kvaliteter og mangler som Jonasson - der igen i dag spiller dårligt. En reserve fra Randers, der måske med tiden kan blive god, hvis han holder sig skadesfri og en venstreback fra Sønderjydske, som jeg ikke har været imponeret af i de kampe jeg har set.
Men enig i at vi mangler 3 stærke indkøb endnu for at næste sæson bliver sjov
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEr ikke enig i den vurdering af KEP, Pereira og Tverskov. De er alle tre spillere deres klubber og fansene ville meget gerne beholde.Kent arbejdede med KEP allerede. Så tror de vil bringe holdet fremad.
Men er enig at vi har brug for en ægte erstatning for Falk: en rigtig god kantspiller og nogen som bringer offensiv kreativitet ind. Desuden mangler vi endnu en stærk angriber som Zohore-erstatning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTipsbladet har Izunna som kampens dårligste. Det fatter jeg så ingenting af
Til gengæld skuffer Festersen og Falk mig. Sammen med Busuladzic, Skulason og Barret var de vores dårligste efter min mening.Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
Comment