Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCM - OB 17/4/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Som forudset af alle fra første forsøg så virkede det hovedløse procjekt med Ari som kant heller ikke i dag . Hvornår fanden får det en ende ?
    Næste kamp når han ryger tilbage på backen efter JBL's skade. Den så slem ud

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Næste kamp når han ryger tilbage på backen efter JBL's skade. Den så slem ud
      Tragikomisk at man er tvunget til at se noget posetivt i JBL's pisse ærgerlige skade .
      Procjekt Ari var jo dødfødt på forhånd , og ikke engang med 6-8 skader i truppen burde det have været overvejet .. Bliver satme så harm over at manden med ligaens højeste fejlafleveringes procent absolut skal spille for enhver pris ..
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Tragikomisk at man er tvunget til at se noget posetivt i JBL's pisse ærgerlige skade .
        Procjekt Ari var jo dødfødt på forhånd , og ikke engang med 6-8 skader i truppen burde det have været overvejet .. Bliver satme så harm over at manden med ligaens højeste fejlafleveringes procent absolut skal spille for enhver pris ..
        Helt enig. Specielt med Greve på bænken i 90 min også. Det fatter jeg intet af

        Comment


          Ari og Azer som centrale spillere. ....så er man i bedste fald et midterhold.
          Dejligt med en god målmand.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Ari og Azer som centrale spillere. ....så er man i bedste fald et midterhold.
            Dejligt med en god målmand.
            Vel også derfor ingen af dem har fået forlænget endnu. Det må kunne findes bedre.
            Eller rettere. Det skal det.. Ellers bliver det tough næste år

            Comment


              Kæft vi ser tynde ud på de to mål. Kender selvfølgelig ikke detaljer omkring aftaler, men først Falk med Pusic og så Barret med Pusic, det er jo vanvittigt. Det skulle da være noget for Lasse og Haddi, det kan de da.........trods alt.

              Bortset fra det noterer jeg mig at en central midtbane med Mak (ved godt han ikke var der i dag) og Izunna, det skal nok blive godt og Gryte viser vi har en keeper. Er meget meget fortrøstningsfuld i forhold til fremtiden. Vi skal have en en stjernekant og noget gardering/konkurrence i angrebet (som ikke er Thomas M.), så tror jeg snildt på vi kommer med i næste års slutspil.

              Comment


                Azer

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...paa-doedbolde/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Kæft vi ser tynde ud på de to mål. Kender selvfølgelig ikke detaljer omkring aftaler, men først Falk med Pusic og så Barret med Pusic, det er jo vanvittigt. Det skulle da være noget for Lasse og Haddi, det kan de da.........trods alt.
                  På 2-0 målet har jeg Haddi som klart hovedskyldig. Han har forreste stolpe og skal cleare sådan en bold. Desværre lod han sig distrahere af FCMs unge Nissen som lod bolden passere.

                  Comment


                    Virkelig en blodfattig indsats i dag. Vi er relativt tandløse offensivt - i særdeleshed når Falks driblinger ikke lykkes gør det ondt på vores angrebsspil. Han må og skal erstattes af en kreativ kraft til sommer hvis Kent ønsker at fastholde spillestilen. Izunna laver nogle fejl, men han er til gengæld også en af meget få striwer der rent faktisk takler igennem idag. Vi taber enormt mange andenbolde og vi trækker os ofte i duellerne, og det er simpelthen utilgiveligt mod et hold som Midtjylland, som bare moser os fysisk. Barrett så underligt træt ud i dag synes jeg. Men nu har manden selvfølgelig heller ikke spillet fast i noget der ligner 3 år, og efter et indtil videre fint forår fra hans side er det enormt synd hvis han nu igen står foran en længere skadepause - krydsede fingre herfra!

                    Opdækningen ved Midtjyllands to mål vil jeg ikke begynde at kommentere uddybende. Det er simpelthen bare for ringe. Det var forsvaret over en bred kam i dag, og vi har enormt svært ved at spille os ud af Midtjyllands pres. Når det rent faktisk lykkes havde det stort set hver gang to udfald; en upræcis aflevering frem i banen som nemt blev opsnappet af modstanderen, eller en bold tilbage til LN eller HJ som endnu engang fremviste deres fjendskab med bolden på mest tåkrummende vis og så var vi ved status quo. Og nu vi taler om spillet med bolden, så var Azer en skændsel i dag. Det er muligt at manden er stærkere teknisk end vores andre alternativer, men det er jeg ikke overbevist om endnu. Han er ufatteligt langsom - både i spilopfattelse og fysisk. Han har aaaaalt for mange touch på bolden og sløver helt unødvendigt vores spil. Modstanderne har utroligt nemt ved at læse hans diagonaler og kreativiteten i det opbyggende spil er godt nok svær at få øje på. Det samme gør sig jo også gældende for vores forsvar, som ikke kan vende spillet fra side til side uden alle skal have et par berøringer på bolden, efter afleveringer som sendes med så lidt juice at de ikke kunne vælte en tom mælkekarton og har svært nok ved overhovedet at nå modtageren. Når vores offensive firkløver med Falk, Ari, AK og Festersen så også rammer en dag hvor teknikken ligner noget fra de skotske amatørrækker, så er vi godt nok nemme at dæmme op for. Generelt set er der alt for store tekniske mangler hos alt for mange spillere i start-11'eren til at praktisere den fodbold Kent gerne vil. Han må have det som man selv har det i første sæson af et managerspil - den skal bare overstås, så man virkelig kan få sat sit præg til anden sæson.

                    Comment


                      Jeg sad i det meste af 2. halvleg og tænkte, at vi umuligt kunne blive mere tandløse af at smide Tingager op på toppen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Jeg sad i det meste af 2. halvleg og tænkte, at vi umuligt kunne blive mere tandløse af at smide Tingager op på toppen.
                        Enig. Synes ikke der er noget galt i at man spiller lidt primitivt de sidste 20 min, når vi har været tandløse de første 70 min. Jeg synes specielt godt vi kunne have gjort det fordi Kent brølede os frem til et fornuftigt genpres i den sidste fase af kampen, hvor vi med en kæmpe inde foran måske kunne have fået lagt lidt større pres på. Deres forsvar havde læst på lektien i forhold til vores trekløver oppe foran, så det havde været forfriskende at overraske dem med en tingager, som de ikke kender en skid til

                        Comment


                          Jeg gad godt se nogle tal på Ari's succesfulde afleveringer , både på kampen i går , forskellen når han spiller midt kontra back samt en all time statestik .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            KEP har spillet en okay sæson og Tverskov har tilkæmpet sig en plads i Randers. Han er desuden i rivende udvikling...
                            Men enig i at vi mangler 3 stærke indkøb endnu for at næste sæson bliver sjov
                            Jeg ved, der ikke skal meget til for at løfte vores midterforsvar, men i de 3-4 kampe jeg har set KEP spille her i foråret, har han ikke spillet godt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                              På 2-0 målet har jeg Haddi som klart hovedskyldig. Han har forreste stolpe og skal cleare sådan en bold. Desværre lod han sig distrahere af FCMs unge Nissen som lod bolden passere.
                              Enig, HJ sover, og opdager først sent at hans direkte mand er forsvundet, og så var det for sent.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Jeg ved, der ikke skal meget til for at løfte vores midterforsvar, men i de 3-4 kampe jeg har set KEP spille her i foråret, har han ikke spillet godt.
                                Lidt enig, desværre. Tror (håber i hvert fald) dog, at han er god til at gøre sine omgivelser gode, han virker som en mere naturlig styrmand end Haddi. Tror ikke han mangler motivation i Aab fordi han skal videre, det er han simpelthen ikke typen på, men han er måske faldet lidt sammen med resten af holdet. De har ikke været prangende efter nytår.

                                Comment

                                Working...
                                X