Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCM - OB 17/4/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Tragisk lortekamp af den slags, som man ved på forhånd man vil tabe, som man ved hvordan man vil tabe og som ingen tilsyndeladende gør det store for at forhindre. Selv Kent virker til at give op efter den dårlige start op 2. halvleg.

    Deprimerende og rigtig dårlig indsats af Jonasson, Ari, Lund, Izunna, Azer, Falk og de to forreste er endda uskarpe og ufokuserede i dag.
    Syntes nu at Izunna var bedste markspiller for OB. Men generelt en ringe holdindsats

    Comment


      #92
      Giver det noget information om JBL er særlig skadet?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        2-0 nederlag på udebane til mestrene. Det kan jeg godt leve med selv om det er irriterende. Jeg har langt større forventninger til næste sæson. Der gælder det for alvor.
        Det kræver andet fyld på midten end Azer og Ari , samt andet at skyde med fra bænken end Lucas J og Joan
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          2-0 nederlag på udebane til mestrene. Det kan jeg godt leve med selv om det er irriterende. Jeg har langt større forventninger til næste sæson. Der gælder det for alvor.
          Der er to-tre ting, der fungerer godt på det nuværende hold: Vores to angribere og Falks samarbejde, Makrinis midtbanearbejde og Grytebust i målet. Resten er lala. Til næsten sæson er ham der støber de fleste kugler væk. Vi har købt ind: KE, der spiller dårligt i Aalborg, og har nogle af de samme kvaliteter og mangler som Jonasson - der igen i dag spiller dårligt. En reserve fra Randers, der måske med tiden kan blive god, hvis han holder sig skadesfri og en venstreback fra Sønderjydske, som jeg ikke har været imponeret af i de kampe jeg har set.

          Jeg kan ikke se at vi er styrkede til næste sæson endnu. Vi mangler en erstatning for Falk, en velfungerende midtbanemakker til Makrini og så er forsvaret fuldstændigt umuligt at forudse kvaliteten af.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
            Azer er ganske enkelt pivringe er for langsom i tanke og handling
            Han er hvad han var da vi desværre hentede ham : en habil 1. div spiller . Han har ikke udviklet sig en tøddel på 2 år .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Der er to-tre ting, der fungerer godt på det nuværende hold: Vores to angribere og Falks samarbejde, Makrinis midtbanearbejde og Grytebust i målet. Resten er lala. Til næsten sæson er ham der støber de fleste kugler væk. Vi har købt ind: KE, der spiller dårligt i Aalborg, og har nogle af de samme kvaliteter og mangler som Jonasson - der igen i dag spiller dårligt. En reserve fra Randers, der måske med tiden kan blive god, hvis han holder sig skadesfri og en venstreback fra Sønderjydske, som jeg ikke har været imponeret af i de kampe jeg har set.

              Jeg kan ikke se at vi er styrkede til næste sæson endnu. Vi mangler en erstatning for Falk, en velfungerende midtbanemakker til Makrini og så er forsvaret fuldstændigt umuligt at forudse kvaliteten af.
              Er ikke enig i den vurdering af KEP, Pereira og Tverskov. De er alle tre spillere deres klubber og fansene ville meget gerne beholde.Kent arbejdede med KEP allerede. Så tror de vil bringe holdet fremad.
              Flere bruger skrev at der var en tydelig fremskridt i hensigt til Izunna. Så har ikke tabt håbet at han kan blive en god makker for El Mak.
              Men er enig at vi har brug for en ægte erstatning for Falk: en rigtig god kantspiller og nogen som bringer offensiv kreativitet ind. Desuden mangler vi endnu en stærk angriber som Zohore-erstatning.
              Last edited by andlox; 22-04-2016, 19:20.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Er ikke enig i den vurdering af KEP, Pereira og Tverskov. De er alle tre spillere deres klubber og fansene ville meget gerne beholde.Kent arbejdede med KEP allerede. Så tror at de vil bringe holdet fremad.
                Flere bruger skrev at der var en tydelig fremskridt i hensigt til Izunna. Så har ikke tabt håbet at han kan blive en god makker for El Mak.
                Men er enig at vi har brug for en ægte erstatning for Falk: en rigtig god kantspiller og nogen som bringer offensiv kreativitet ind. Desuden mangler vi endnu en stærk angriber som Zohore-erstatning.
                Enig
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Der er to-tre ting, der fungerer godt på det nuværende hold: Vores to angribere og Falks samarbejde, Makrinis midtbanearbejde og Grytebust i målet. Resten er lala. Til næsten sæson er ham der støber de fleste kugler væk. Vi har købt ind: KE, der spiller dårligt i Aalborg, og har nogle af de samme kvaliteter og mangler som Jonasson - der igen i dag spiller dårligt. En reserve fra Randers, der måske med tiden kan blive god, hvis han holder sig skadesfri og en venstreback fra Sønderjydske, som jeg ikke har været imponeret af i de kampe jeg har set.

                  Jeg kan ikke se at vi er styrkede til næste sæson endnu. Vi mangler en erstatning for Falk, en velfungerende midtbanemakker til Makrini og så er forsvaret fuldstændigt umuligt at forudse kvaliteten af.
                  KEP har spillet en okay sæson og Tverskov har tilkæmpet sig en plads i Randers. Han er desuden i rivende udvikling...
                  Men enig i at vi mangler 3 stærke indkøb endnu for at næste sæson bliver sjov

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Er ikke enig i den vurdering af KEP, Pereira og Tverskov. De er alle tre spillere deres klubber og fansene ville meget gerne beholde.Kent arbejdede med KEP allerede. Så tror de vil bringe holdet fremad.
                    Flere bruger skrev at der var en tydelig fremskridt i hensigt til Izunna. Så har ikke tabt håbet at han kan blive en god makker for El Mak.
                    Men er enig at vi har brug for en ægte erstatning for Falk: en rigtig god kantspiller og nogen som bringer offensiv kreativitet ind. Desuden mangler vi endnu en stærk angriber som Zohore-erstatning.

                    Comment


                      JBL skulle være slemt skadet jvf Tv3 sport1

                      Comment


                        Tipsbladet har Izunna som kampens dårligste. Det fatter jeg så ingenting af

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tipsbladet har Izunna som kampens dårligste. Det fatter jeg så ingenting af
                          Det gør jeg på ingen måde heller ikke... Uden pis synes jeg har var blandt de 4 bedste.

                          Til gengæld skuffer Festersen og Falk mig. Sammen med Busuladzic, Skulason og Barret var de vores dårligste efter min mening.
                          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                          Kristian Morre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                            Det gør jeg på ingen måde heller ikke... Uden pis synes jeg har var blandt de 4 bedste.

                            Til gengæld skuffer Festersen og Falk mig. Sammen med Busuladzic, Skulason og Barret var de vores dårligste efter min mening.
                            Helt enig

                            Comment


                              lortekamp - 0 point og JBL skadet. Men jeg ser en forskel på i dag og den første kamp i sæsonen i Herning. Dengang stod vi i eget felt i 90 min+ og var heldige med at holde så længe, som vi gjorde - i dag spiller vi en del bedre med.

                              Comment


                                Som forudset af alle fra første forsøg så virkede det hovedløse procjekt med Ari som kant heller ikke i dag . Hvornår fanden får det en ende ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X