Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede tråd om Jeppe Tverskov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg er glad for du skriver "anførerpotentiale" .. jeg ved vi har været der før, men jeg bliver ikke fan af en ny spiller går ind øverst i hierakiet og bliver anfører fra dag et i kamp.
    Der er vi også helt enige. Det eneste der kan være problematisk ved Bjørn P og Martin H som anførere er risikoen for en høj skadesfrekvens. Men i den nuværende trup og med Tverskov væk kan jeg simpelthen ikke rigtig se nogen alternativer til de to og så Baskim som bobler. Så der skal simpelthen hentes mere end én spiller ind med lederegenskaber, så vores unge spillere får nogle at læne sig op af når lokummet brænder.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det der ærger mig mest er at vi nok henter en lala spiller som bliver 4. Valg og fjerner noget af råderummet for de pladser der virkelig gælder..
      This didn't age well...

      Comment


        Martin Hansen eller Bjørn Paulsen må gerne blive anfører. Og så lad os skrive forlængelse med Slotsager til 2028 og give ham viceanførerrollen, tak. :-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Martin Hansen eller Bjørn Paulsen må gerne blive anfører. Og så lad os skrive forlængelse med Slotsager til 2028 og give ham viceanførerrollen, tak. :-)
          Det er alt for tidligt og et kæmpepres at lægge på ham, talent eller ej

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Det er alt for tidligt og et kæmpepres at lægge på ham, talent eller ej
            Derfor "vice"
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Derfor "vice"
              Vice vice vice

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Vice vice vice
                Og han er jo allerede en del af anfører gruppen så tror ikke der vil være mere pres på ham end der er nu, hvor alle 'forventer' at han skal være starter.



                @Tverskov - Held og lykke videre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                  This didn't age well...
                  Har jeg virkelig sagt dette

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Martin Hansen eller Bjørn Paulsen må gerne blive anfører. Og så lad os skrive forlængelse med Slotsager til 2028 og give ham viceanførerrollen, tak. :-)
                    Ville ikke undre mig hvis han fik 5,5 år den 1/1-2024 der gælder til sommeren 2029

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ville ikke undre mig hvis han fik 5,5 år den 1/1-2024 der gælder til sommeren 2029
                      Kan man skrive kontrakt for mere end fem år?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Kan man skrive kontrakt for mere end fem år?
                        Er der ikke flere i Chelsea der fik 7-8-9 år for ikke lang tid siden?

                        Bliver ihverfald 4,5 eller 5,5 på hans 18 års fødselsdag

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ben-dansk-klub

                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Det tager jeg nu ikke så tungt.

                            Det eneste han reelt siger er at han ikke vil udelukke noget - men fokus er på at komme udenlands.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Det tager jeg nu ikke så tungt.

                              Det eneste han reelt siger er at han ikke vil udelukke noget - men fokus er på at komme udenlands.
                              Jeg må indrømme, at jeg er bange for vi ser Tverskov i en anden dansk klub når sæsonen starter op igen.
                              Det er naturligvis ikke et rygte, bare en (rigtig kedelig) mavefornemmelse.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Det tager jeg nu ikke så tungt.

                                Det eneste han reelt siger er at han ikke vil udelukke noget - men fokus er på at komme udenlands.
                                Jeg gider ikke klikke på Tipsbladets clickbait, men jeg har på fornemmelsen, at det bare er det, Tverskov hele tiden har sagt (at han ikke udelukker noget på forhånd), der bliver vinklet i overskriften så Tipsbladet får lidt flere clicks fra BIF- og AGF-fans.

                                Comment

                                Working...
                                X