Hvem bliver så vores nye anfører? Jeg vil mene at den mest oplagte vel er Martin Hansen? Og var Slots ikke allerede en del af anførergruppen? Så kunne et frækt bud jo være Martin som anfører og Slotsager som viceanfører
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Den samlede tråd om Jeppe Tverskov
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægHvem bliver så vores nye anfører? Jeg vil mene at den mest oplagte vel er Martin Hansen? Og var Slots ikke allerede en del af anførergruppen? Så kunne et frækt bud jo være Martin som anfører og Slotsager som viceanfører
Det tror jeg det bliver, men man kan jo blive overrasket.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Mon ikke det er Kadrii der står først i rækken.
Det tror jeg det bliver, men man kan jo blive overrasket.
Jeg synes, det vil være et dårligt valg. I nuværende trup ser jeg kun MH og måske BP som kandidater. Slots på sigt, men trods alt for friskt her og nu.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Tvivler - han er ikke fast starter og optræder heller ikke som en leder på banen.
Jeg synes, det vil være et dårligt valg. I nuværende trup ser jeg kun MH og måske BP som kandidater. Slots på sigt, men trods alt for friskt her og nu.
Comment
-
Tvivler - han er ikke fast starter og optræder heller ikke som en leder på banen.
Bjørn er ikke meget andet end en habil ligaspiller, og syntes heller ikke han udviser lederskab på banen. Kommer Ivancevic på sit højeste niveau igen, så giver det i udviklingens tegn mere mening at spille Ivan og Slots som faste makkere. Med alle de nye der skal spilles ind i næste sæson, bør ledelsen gå ud og klart slå fast at top6 målsætningen er sat på pause, for at tage presset af holdet.
MH ser jeg mere lederskab imo viser han også mere vindermentalitet.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Syntes heller ikke Kadri bør komme i betragtning, faktisk slet ikke ej heller vice anfører.
Bjørn er ikke meget andet end en habil ligaspiller, og syntes heller ikke han udviser lederskab på banen. Kommer Ivancevic på sit højeste niveau igen, så giver det i udviklingens tegn mere mening at spille Ivan og Slots som faste makkere. Med alle de nye der skal spilles ind i næste sæson, bør ledelsen gå ud og klart slå fast at top6 målsætningen er sat på pause, for at tage presset af holdet.
MH ser jeg mere lederskab imo viser han også mere vindermentalitet.
Comment
-
Der er ikke trængsel på kandidatbænken, må man sige, og det er jo en af mange problemer: at der mangler ledere.
Men vi kan da håbe der kommer en vanvittig chef ind til sommer, jeg tror det bare ikke.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægJeg ser det som sandsynligt BK bliver ny anfører.
Ifølge Alm er det ikke påkrævet en anfører spiller fast hvergang.
Mit gæt er BK som anfører og BP som vice
BP og MH optræder helt anderledes, og med mindre der kommer en ledertype ind, så er jeg ret sikker på det er kommende anfører og viceanfører (hvem der bliver hvad er 50/50 for mig).
Comment
-
Det ‘væddemål’ tager jeg gerne. Det er lang tid siden, jeg har været i Ådalen, men i de træningspas jeg har ser, har BK været helt stille.
BP og MH optræder helt anderledes, og med mindre der kommer en ledertype ind, så er jeg ret sikker på det er kommende anfører og viceanfører (hvem der bliver hvad er 50/50 for mig).
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Meget enig. Jeg ser heller ikke BK som anfører. Eller sagt på en anden måde. Der er meget bedre evner end ham. Bjørn og Martin er de eneste 2 kandidater IMO
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Meget enig. Jeg ser heller ikke BK som anfører. Eller sagt på en anden måde. Der er meget bedre evner end ham. Bjørn og Martin er de eneste 2 kandidater IMO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Bjørn P. og Martin H. er oplagte bud og så har jeg en klar forventning om et den spiller vi køber til at afløse Tverskov vil være en spiller og type som går direkte i startopstillingen og som meget gerne skal have anførerpotentiale fra dag ét.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
Comment