Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede tråd om Jeppe Tverskov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enig. Han har aftjent sin værnepligt. Men skulle det vise sig at der ikke dukker noget nere spændende op på han og agentens bord skal han være mere end velkommen til at skrive en ny 3-4 årig kontrakt.
    Men vil du ikke godt gøre mig en tjeneste Jeppe…. Skift til udlandet hvis du smutter… Ikke DK
    enig - men så igen hvem i DK skulle han skifte til? FCK og FCM - nej vel. Og så er der vel ikke mange klubber hvor økonomien vil være markant bedre end hvad OB kan betale...BIF måske

    - men nej lad os håbe på en forlængelse, alternativt et udlandseventyr

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      enig - men så igen hvem i DK skulle han skifte til? FCK og FCM - nej vel. Og så er der vel ikke mange klubber hvor økonomien vil være markant bedre end hvad OB kan betale...BIF måske

      - men nej lad os håbe på en forlængelse, alternativt et udlandseventyr
      BIF eller FCN ville vel være bedste bud, især hvis FCN skal i Europa og får solgt nogle profiler. De har det med at hente en rutineret lederskikkelse i ny og næ og Tver kunne sagtens agere 6'er i deres spilsystem. Om de kan tilbyde meget mere økonomisk er nok tvivlsomt, men i hvert fald nu og her kan de formentlig tilbyde nogle flere sportslige perspektiver.
      Men håber bestemt også at vi forlænger - eller at han som det mindste tager et eventyr i udlandet.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        BIF eller FCN ville vel være bedste bud, især hvis FCN skal i Europa og får solgt nogle profiler. De har det med at hente en rutineret lederskikkelse i ny og næ og Tver kunne sagtens agere 6'er i deres spilsystem. Om de kan tilbyde meget mere økonomisk er nok tvivlsomt, men i hvert fald nu og her kan de formentlig tilbyde nogle flere sportslige perspektiver.
        Men håber bestemt også at vi forlænger - eller at han som det mindste tager et eventyr i udlandet.
        Enig. Bif og FCN er de eneste muligheder i DK for Jeppe umiddelbart. Hvis han vil genforenes med Kent, så kunne SIF også være en mulighed. I FCN føler jeg mig dog overbevist om at han ville spille midterforsvar og ikke 6'er, muligvis samme situation i Sif. Så mit mest oplagte bud ville være BIF

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          enig - men så igen hvem i DK skulle han skifte til? FCK og FCM - nej vel. Og så er der vel ikke mange klubber hvor økonomien vil være markant bedre end hvad OB kan betale...BIF måske

          - men nej lad os håbe på en forlængelse, alternativt et udlandseventyr
          Som de andre siger. BIF og FCN ville være oplagt

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            BIF eller FCN ville vel være bedste bud, især hvis FCN skal i Europa og får solgt nogle profiler. De har det med at hente en rutineret lederskikkelse i ny og næ og Tver kunne sagtens agere 6'er i deres spilsystem. Om de kan tilbyde meget mere økonomisk er nok tvivlsomt, men i hvert fald nu og her kan de formentlig tilbyde nogle flere sportslige perspektiver.
            Men håber bestemt også at vi forlænger - eller at han som det mindste tager et eventyr i udlandet.
            FCN giver væsentligt mindre lønninger til deres profiler end vi gør, så det ville i givet fald i hvert fald ikke være pengene han skiftede for. BIF giver desværre meget mere mening for mig.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

              FCN giver væsentligt mindre lønninger til deres profiler end vi gør, så det ville i givet fald i hvert fald ikke være pengene han skiftede for. BIF giver desværre meget mere mening for mig.
              BiF henter ikke Tverskov. Glem det. Han er for gammel og minder for meget om dem de har.
              Tror faktisk Tverskov er loyal overfor OB til sommer ihvertfald og vælger udlandet eller OB. Alt andet er for uforståeligt.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                BiF henter ikke Tverskov. Glem det. Han er for gammel og minder for meget om dem de har.
                Tror faktisk Tverskov er loyal overfor OB til sommer ihvertfald og vælger udlandet eller OB. Alt andet er for uforståeligt.
                Enig, kan godt se ham I hollandsk eller belgisk fodbold

                Comment


                  #98
                  https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...faelles-droem/
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #99
                    Umiddelbart så kan jeg ikke se en forlængelse, Manneh er købt til 6eren, og er i en alder hvor der kan laves transfer på ham. Tverskov er meget dyr i løn, men usælgelig, derfor ligner det et stop til sommer. Jeg tror også at Wesstrøm ønsker mere dynamik og hurtigere spilvendinger, Tverskov er stor og bestemt ikke hurtig, omend han er en fin spiller. Tydeligt at Wesstrøm ønsker lederskabet placeret i bagkæden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                      Umiddelbart så kan jeg ikke se en forlængelse, Manneh er købt til 6eren, og er i en alder hvor der kan laves transfer på ham. Tverskov er meget dyr i løn, men usælgelig, derfor ligner det et stop til sommer. Jeg tror også at Wesstrøm ønsker mere dynamik og hurtigere spilvendinger, Tverskov er stor og bestemt ikke hurtig, omend han er en fin spiller. Tydeligt at Wesstrøm ønsker lederskabet placeret i bagkæden.
                      Enig, men hvem skal så spille ved siden af Manneh (som jeg tror vil shine, når Gigo er væk) ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Enig, men hvem skal så spille ved siden af Manneh (som jeg tror vil shine, når Gigo er væk) ?
                        Her i foråret er der Aron, Tverskov, Okosun og Manneh til 6/8 positionen, mon ikke der kommer en decideret 8er nu her, hvor lejesvenden er smuttet igen. Men jeg tror vi skal forvente 2 nye under 23 år, og så kommer der også en ny stærk 10er. Mon ikke man forventer at bash, fenger og sabbi kan dække 9eren…

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                          Her i foråret er der Aron, Tverskov, Okosun og Manneh til 6/8 positionen, mon ikke der kommer en decideret 8er nu her, hvor lejesvenden er smuttet igen. Men jeg tror vi skal forvente 2 nye under 23 år, og så kommer der også en ny stærk 10er. Mon ikke man forventer at bash, fenger og sabbi kan dække 9eren…


                          Vedrørende 9'er positionen så håber jeg virkelig vi henter en spiller ind. Både fordi vi mangler kompetencer på den plads og fordi de 3 du nævner har en vis skadeshistorik.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                            Umiddelbart så kan jeg ikke se en forlængelse, Manneh er købt til 6eren, og er i en alder hvor der kan laves transfer på ham. Tverskov er meget dyr i løn, men usælgelig, derfor ligner det et stop til sommer. Jeg tror også at Wesstrøm ønsker mere dynamik og hurtigere spilvendinger, Tverskov er stor og bestemt ikke hurtig, omend han er en fin spiller. Tydeligt at Wesstrøm ønsker lederskabet placeret i bagkæden.
                            Jeg er faktisk tæt på 100 % uenig med dig.

                            Manneh og JT spiller midtbanen i foråret.
                            Om JT forlænger kommer nok an på om vi kommer i slutspil og/eller Europa som minimum, bufferen er jo hvad for han ellers af tilbud.

                            Vil han f.eks. tage til midt/næsten-top Norge for en smule mere i løn??

                            Jeg tror virkelig at JT vil se hvad der kommer ind, men han gider ikke til norden for en lille smule mere i løn hvis OB viser en fremgang.

                            Og ja jeg er en håber, men:

                            IN BW I TRUST

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                              Umiddelbart så kan jeg ikke se en forlængelse, Manneh er købt til 6eren, og er i en alder hvor der kan laves transfer på ham. Tverskov er meget dyr i løn, men usælgelig, derfor ligner det et stop til sommer. Jeg tror også at Wesstrøm ønsker mere dynamik og hurtigere spilvendinger, Tverskov er stor og bestemt ikke hurtig, omend han er en fin spiller. Tydeligt at Wesstrøm ønsker lederskabet placeret i bagkæden.
                              Tverskov er god til at vende spillet han har en god pasningsfod, derudover er han også en god bolderobrer, jeg er meget enig med Mayerhofer fra SFÅ Tverskov er virkelig en moderne legende i OB. Han måtte gerne forlænge, selvom det er forståeligt nok hvis han lige skal have 3 år i syditalien.

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-skifter-kurs
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X