Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Den samlede tråd om Jeppe Tverskov
Collapse
X
-
-
Martin Hansen eller Bjørn Paulsen må gerne blive anfører. Og så lad os skrive forlængelse med Slotsager til 2028 og give ham viceanførerrollen, tak. :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det er alt for tidligt og et kæmpepres at lægge på ham, talent eller ej"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ville ikke undre mig hvis han fik 5,5 år den 1/1-2024 der gælder til sommeren 2029"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Det eneste han reelt siger er at han ikke vil udelukke noget - men fokus er på at komme udenlands.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Det tager jeg nu ikke så tungt.
Det eneste han reelt siger er at han ikke vil udelukke noget - men fokus er på at komme udenlands.
Det er naturligvis ikke et rygte, bare en (rigtig kedelig) mavefornemmelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Det tager jeg nu ikke så tungt.
- Likes 1
Comment
Comment