Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygte: OB ude efter Jeppe Tverskov

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

hvad skal vi med ham ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
      hvad skal vi med ham ?
      Udvikle ham til en superliga profil?

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Jo jo, har ingen grund til at tro, at Jeppe ikke er ærlig. Jo nærmest det der er befriende. Min pointe er at journalisten fisker efter kritik af RFC og Jeppe ikke hopper på den, men holder sig helt nøgternt til hvad han mener.

MvT
        Okay, så er vi enige :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Udvikle ham til en superliga profil?
          Enig. Aftalt.
          Håber han bliver et ægte forsvarsmonster for os. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Ud fra de minutter jeg har set i denne sæson er der intet der tyder på at det er et scenarie der er realistisk.. Offensiv midtbanespiller har jeg svært ved at se ham blive
            Enig
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

sgu en god nyhed - velkommen til.

Det må så også betyde farvel til Lasse - men det var jo sådan set ventet

Comment

Tverskov på bænken idag. Ikke engang fordi Agesen er tilbage. Det er til fordel for en ung debutant. De er også gået igang med at tænke på fremtiden

Comment

Tverskov på bænken idag. Ikke engang fordi Agesen er tilbage. Det er til fordel for en ung debutant. De er også gået igang med at tænke på fremtiden
                  Jeg ved godt det er lidt off topic, men er deres keeper også på vej ud, siden han også er bænket?

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Jeg ved godt det er lidt off topic, men er deres keeper også på vej ud, siden han også er bænket?
                    Det har længe været et emne at han muligvis skulle sælges/gerne vil videre. Han skulle være eftertragtet

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      der har været snak om han gerne ville videre igen, så det er vel mulighed at de prøver 2. keeperen på samme måde som Hobro i går.
                      Jeg tror personligt også at Falk kan forvente en bænkplads med de udtalelser KN har begået om at Europa ikke er et tema mere, det vil være ok for mig at spille Yao i resten af kampene som starter og så lade Falk supplere på hk/vk
                      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        der har været snak om han gerne ville videre igen, så det er vel mulighed at de prøver 2. keeperen på samme måde som Hobro i går.
                        Jeg tror personligt også at Falk kan forvente en bænkplads med de udtalelser KN har begået om at Europa ikke er et tema mere, det vil være ok for mig at spille Yao i resten af kampene som starter og så lade Falk supplere på hk/vk
                        Tror man er så Falk liderlig i Ådalen at han spiller de sidste 270 min. Man vil give ham bedst mulig afsked i håb om at han en dag vender tilbage

Comment

Tror man er så Falk liderlig i Ådalen at han spiller de sidste 270 min. Man vil give ham bedst mulig afsked i håb om at han en dag vender tilbage
                          Ikke nok med det. Han får sikkert også et års ekstra løn med i sin lille sportstaske, fordi han har opført sig så forbandet professionelt i sin sidste tid.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Kent har også sagt at han vil overveje at se på "fremtidens" hold når det ikke længere er sandsynligt at vi kommer højere i tabellen. Det opfatter jeg som ingen af dem (Falk) som er startere kan vide sig sikre på det i de kommende kampe
                            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Kent har også sagt at han vil overveje at se på "fremtidens" hold når det ikke længere er sandsynligt at vi kommer højere i tabellen. Det opfatter jeg som ingen af dem (Falk) som er startere kan vide sig sikre på det i de kommende kampe
                              åhhh hvor jeg krydser mine små buttede fingre for at nr. 9 må se resten af sæsonen fra bænken......please giv ham nu den afsked hans ageren siden trøjestuntet fortjener. Til de evt Fal$k liderlige i ledelsen: tror i selv seriøst han vender tilbage en dag???..... Han er til fals for mammon that is it....mon ikke han skal tilbage til fuckerene når han har været en tur udenlands og konstatere at psyken ikke var til det....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                              2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                åhhh hvor jeg krydser mine små buttede fingre for at nr. 9 må se resten af sæsonen fra bænken......please giv ham nu den afsked hans ageren siden trøjestuntet fortjener. Til de evt Fal$k liderlige i ledelsen: tror i selv seriøst han vender tilbage en dag???..... Han er til fals for mammon that is it....mon ikke han skal tilbage til fuckerene når han har været en tur udenlands og konstatere at psyken ikke var til det....
                                Er psyken til FCK?

Comment

Working...
                                X