Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygte: OB ude efter Jeppe Tverskov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    El Mak er et godt bud, ligesom Festersen er det, KEP er også p.gr.a. sin placering på banen, men han er trods alt ny i klubben så jeg tror ikke på han bliver det. El Mak må være det indlysende valg.
    Så lad os håbe på en hurtig udmelding om en forlængelse med BigMak. Gerne for flere år. :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Tverskov efter sin 1. OB træning

      http://www.ob.dk/artikel/tverskovs-f...-traening.aspx

      Comment


        Er der ikke en mod, der kan lave overskriften på tråden om?

        Det er vel ikke ligefrem et rygte mere?

        (Undskyld jeg brokker mig sådan idag, men det trigger min OCD, at vi stadig snakker om spillere vi forlængst har hentet i rygtetråde )
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Er der ikke en mod, der kan lave overskriften på tråden om?

          Det er vel ikke ligefrem et rygte mere?

          (Undskyld jeg brokker mig sådan idag, men det trigger min OCD, at vi stadig snakker om spillere vi forlængst har hentet i rygtetråde )
          folk kunne vel også bare starte en ny tråd - frem for at bruge en gammel rygtetråd....fx. "nyt efter første træningsdag" ;)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Er der ikke en mod, der kan lave overskriften på tråden om?

            Det er vel ikke ligefrem et rygte mere?

            (Undskyld jeg brokker mig sådan idag, men det trigger min OCD, at vi stadig snakker om spillere vi forlængst har hentet i rygtetråde )
            Enig(uden at have OCD)

            Comment


              Tverskov erkender at der har manglet energi på holdet

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-end-i-randers

              Rart at han er ærlig og siger det vi andre ser weekend efter weekend

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tverskov erkender at der har manglet energi på holdet

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-end-i-randers

                Rart at han er ærlig og siger det vi andre ser weekend efter weekend
                Nu ikke andre vil kommentere - Tverskovs holdning til klubben er nok for positiv i nogens øjne til at denne artikel skal have omtale.... ;o) - når man er på holdet er det naturligvis lettere at være positiv - men ser lidt Izunnas kommentar som en bitterhed over at han ikke får mere spilletid - men mon ikke han skal kigge lidt indad.
                Tverskov roser det der skal roses og så tager han ansvar på de områder, hvor han ser der mangler noget - se det er den rette indstilling - "energi" - han prøver at påvirke og bidrage til kulturen i klubben positivt
                i stedet for at slå op i banen og fralægge sig et hvert ansvar.
                Samtidig er det dejlig læsning at han ser OB som en klub hvor han kan få sit gennembrud fordi KN ønsker at spille med forsvarsspillere som skal bidrage mere til det offensive spil. Umiddelbart ser både han og KEP (samt Tinager - som viste gode takter da han spillede et par kampe i træk - khan har lavet nogle store fejl - men grundlæggende er han en solid midterforsvarer, med speed, gode hårde afleveringer og godt hovedspil - han skal have nogle flere kampe for at udvikle sit potentiale!) ud til at være et step up i forhold til HJ. Nu skal der arbejdes på at få afstemt kæderne efter den store udskiftning - så SKAL den pointhøst bare blive større i de sidste 16 kampe af grundspillet!
                Ja undskyld at jeg tager den rent positive kasket på i dag - jeg vil også gå så langt som at sige, at jeg håber på en OB-sejr i dag - håber ikke det provokerer for mange

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Nu ikke andre vil kommentere - Tverskovs holdning til klubben er nok for positiv i nogens øjne til at denne artikel skal have omtale.... ;o) - når man er på holdet er det naturligvis lettere at være positiv - men ser lidt Izunnas kommentar som en bitterhed over at han ikke får mere spilletid - men mon ikke han skal kigge lidt indad.
                  Tverskov roser det der skal roses og så tager han ansvar på de områder, hvor han ser der mangler noget - se det er den rette indstilling - "energi" - han prøver at påvirke og bidrage til kulturen i klubben positivt
                  i stedet for at slå op i banen og fralægge sig et hvert ansvar.
                  Samtidig er det dejlig læsning at han ser OB som en klub hvor han kan få sit gennembrud fordi KN ønsker at spille med forsvarsspillere som skal bidrage mere til det offensive spil. Umiddelbart ser både han og KEP (samt Tinager - som viste gode takter da han spillede et par kampe i træk - khan har lavet nogle store fejl - men grundlæggende er han en solid midterforsvarer, med speed, gode hårde afleveringer og godt hovedspil - han skal have nogle flere kampe for at udvikle sit potentiale!) ud til at være et step up i forhold til HJ. Nu skal der arbejdes på at få afstemt kæderne efter den store udskiftning - så SKAL den pointhøst bare blive større i de sidste 16 kampe af grundspillet!
                  Ja undskyld at jeg tager den rent positive kasket på i dag - jeg vil også gå så langt som at sige, at jeg håber på en OB-sejr i dag - håber ikke det provokerer for mange
                  Tverskov er sammen med Grytebust et kæmpe lyspunkt i en skuffende sæsonstart. Jeg synes det er rart med lidt positiv energi og håber også på en sejr mod Horsens og lige meget hvad resultatet bliver i den kam, så ændrer det ikke på at vi har brug for forstærkning til vores offensiv så AK og Fester kan få mere konkurrence og en typer som Jeppe Andersen til den offensive midtbane eller Kasper Kusk vil være fantastisk men jeg tror de begge er for dyre til os.
                  Jeg synes hele vores defensiv har set stærk ud men vores spil har simpelthen brug for at vores backs på begge sider kommer mere op i gear offensivt. Angreb og kanter kan også gøre det bedre end det vi har set pt. og når det sker så skal vires centrale midtbane også nok komme til at hænge bedre sammen både defensivt og offensivt, lige meget om den består af Mak/Izu Mak/Nana, Izu/JJT eller noget helt fjerde.

                  Comment


                    Vi ønske alle en sejer. Men vores trup er næppe god nok til at overvinde den gejst som Horsens kommer med. Vores hold er måske et my bedre end Horsens, men jeg tror til gengæld, at de kommer med så meget energi og gejst så forskellen bliver desværre mere end opvejet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Vi ønske alle en sejer. Men vores trup er næppe god nok til at overvinde den gejst som Horsens kommer med. Vores hold er måske et my bedre end Horsens, men jeg tror til gengæld, at de kommer med så meget energi og gejst så forskellen bliver desværre mere end opvejet.
                      Hvis vores spillere har samme opgivende attitude så er vi da virkelig fucked!.
                      KOM SÅ OB, det er NU det vender !!!!!!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Vi ønske alle en sejer. Men vores trup er næppe god nok til at overvinde den gejst som Horsens kommer med. Vores hold er måske et my bedre end Horsens, men jeg tror til gengæld, at de kommer med så meget energi og gejst så forskellen bliver desværre mere end opvejet.
                        Det lyder trist.

                        Comment


                          Hva' så claudes, har man opsparet en masse positivt krudt, man skal have fyret af Men det er også den rigtige tråd at bruge det på, Tværskov er en efter OB-standarder en klassesigning.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Hva' så claudes, har man opsparet en masse positivt krudt, man skal have fyret af Men det er også den rigtige tråd at bruge det på, Tværskov er en efter OB-standarder en klassesigning.
                            Jeg er et positivt menneske - så det kan du fandeme tro!

                            - er det ikke noget med at det er videnskabeligt påvist at positive mennesker bliver væsentligt ældre end negative - det ender med at jeg når at se OB blive mestre inden jeg dør - det gør de negative ikke (nej, det er gas....)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Jeg er et positivt menneske - så det kan du fandeme tro!

                              - er det ikke noget med at det er videnskabeligt påvist at positive mennesker bliver væsentligt ældre end negative - det ender med at jeg når at se OB blive mestre inden jeg dør - det gør de negative ikke (nej, det er gas....)
                              At være skeptisk og kritisk er ikke altid det samme som at være negativ. Men den diskussion kan vi tage, hvis OB skuffer i dag, og det satser vi på ikke sker. Jeg ved godt, at det er selvisk, men jeg har brug for de tre point i dag!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                At være skeptisk og kritisk er ikke altid det samme som at være negativ. Men den diskussion kan vi tage, hvis OB skuffer i dag, og det satser vi på ikke sker. Jeg ved godt, at det er selvisk, men jeg har brug for de tre point i dag!
                                Du må ikke misforstå mig - jeg vil også gerne have tre point :o)

                                Jeg skrev heller ikke direkte til dig - det var en hentydning til dem, hvor skepsis og kritisk indstilling er kammet over i bitterhed og negativitet.

                                Comment

                                Working...
                                X