Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygte: OB ude efter Jeppe Tverskov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rygte: OB ude efter Jeppe Tverskov

    http://tribunen.com/2016/04/19/ob-ude-randers-stopper/

    Kaldte han ikke Izunna og/eller flere af vinterens transfers?
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    #2
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    http://tribunen.com/2016/04/19/ob-ude-randers-stopper/

    Kaldte han ikke Izunna og/eller flere af vinterens transfers?
    Sorgenfri er som sådan troværdig nok og tidligere ansat på BT Sporten.

    Angående Tverskov synes jeg egentlig han virker interessant nok og har i mine øjne været stærkere end Agesen i denne sæson (Agesen som vi vist var ude med snøren efter i sommers).

    Comment


      #3
      "Tribunen" var hurtige med KEP og Izunna, sådan husker jeg det også.

      Umiddelbart siger min mavefornemmelse mig, at jeg vil være glad for Tverskov. Når det er sagt, er der så ikke en der kan beskrive hans styrker/svagheder. Hurtig/langsom, fysik, teknik og hvad det kunne være.

      Og farvel til Lasse så..........

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
        http://tribunen.com/2016/04/19/ob-ude-randers-stopper/

        Kaldte han ikke Izunna og/eller flere af vinterens transfers?
        Jo både Tingager og Izunna blev kaldt så vidt jeg husker. Så den er sikkert god nok
        Er sgu lidt ehhh på tverskov men fedt at vi åbenbart stadig er på markedet til forsvaret

        Comment


          #5
          Det var Izunna og KEP han kaldte inden alle andre

          http://tribunen.com/2016/01/07/655/

          Comment


            #6
            han står ikke helt klart i min hukommelse. Men en hurtig søgning på statistik fortæller, at han er væsentlig hurtigere end Lasse Nielsen (topfart på 34km/t imod lasses på 31km/t) :-)

            185 høj
            +80 kg
            23 år

            http://www.superliga.dk/spiller/jeppe-tverskov
            http://www.superliga.dk/spiller/lasse-nielsen

            Nogen der ved, om han kan spille bold eller blot er en yngre version af Lasse Nielsen?

            Comment


              #7
              Det signalerer i hvert fald at der skal andre boller på suppen end de to vi står med nu. Jeg kender ikke så meget til ham, men han er ung og med en Opvækst i Lyngby, må hans tekniske egenskaber være på sin plads. Desuden har han slået Agesen af som i flere sæsoner har været en stabil klippe, så jeg er positiv. Mest af alt fordi det betyder øget konkurrence til vores lidt slatne forsvar.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                han står ikke helt klart i min hukommelse. Men en hurtig søgning på statistik fortæller, at han er væsentlig hurtigere end Lasse Nielsen (topfart på 34km/t imod lasses på 31km/t) :-)

                185 høj
                +80 kg
                23 år

                http://www.superliga.dk/spiller/jeppe-tverskov
                http://www.superliga.dk/spiller/lasse-nielsen

                Nogen der ved, om han kan spille bold eller blot er en yngre version af Lasse Nielsen?
                Altså, jeg vil vurdere ham til at være bedre end Lasse Nielsen på kuglen (ikke at det kræver så meget). Han er desuden hurtigere og med et langt større potentiale. Dog vil jeg vurdere at Lasse har lidt på ham ift. hovedspillet. Men næsten vigtigst af alt, så har han vist bedre timing i sit spil, som tit er det der går galt for Lasse hvor han ender ude i de der mærkelige situationer og så pludselig mangler bagtil.

                Comment


                  #9
                  Jo, når Sorgenfri skriver noget, så er der som regel kød på.

                  2/3. valget i Randers midterforsvar, er godt nok ikke noget der får mig til at rende rundt med hænderne over hovedet. Han er ganske vidst en bedre boldspiller end de to vi har nu, muligvis også bedre end KEP, men hvis vi skal have en makker til KEP, som mange nok vil forestille sig, vil jeg håbe på en der er lidt mere duelstærk, som Thelander var det i AaB, her har Tverskov ikke sin spidskompetence.

                  Spørgsmålet er også, hvor meget man skal ligge i, at man er ude efter Tverskov. Betyder det at man måske ikke har tænkt sig at forlænge med Haddi til vinter? Det er dog ikke det jeg fornemmer? Betyder det at man er lidt skuffet over Tingager, eller har det hele tiden været meningen, at han skulle være 4. valg og udviklingsspiller? Vi har trods alt også en Kuracay og Hemmingsen der kan være på vej inden for et par år.

                  En ting der nok er helt sikkert er, at Lasse Nielsens agent godt kan gå igang med at ringe rundt.

                  Comment


                    #10
                    Ligner ihverttilfald at man gerne vil have 4 stk rendyrkede midtforsvarer efter sommerferien.
                    Det er et positivt signal

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Sorgenfri er som sådan troværdig nok og tidligere ansat på BT Sporten.

                      Angående Tverskov synes jeg egentlig han virker interessant nok og har i mine øjne været stærkere end Agesen i denne sæson (Agesen som vi vist var ude med snøren efter i sommers).
                      Det var den anden Mads vi var ude efter(Fenger)... selvom det ikke lød særligt seriøst...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ligner ihverttilfald at man gerne vil have 4 stk rendyrkede midtforsvarer efter sommerferien.
                        Det er et positivt signal
                        ... eller 3 + Hall...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jo, når Sorgenfri skriver noget, så er der som regel kød på.

                          2/3. valget i Randers midterforsvar, er godt nok ikke noget der får mig til at rende rundt med hænderne over hovedet. Han er ganske vidst en bedre boldspiller end de to vi har nu, muligvis også bedre end KEP, men hvis vi skal have en makker til KEP, som mange nok vil forestille sig, vil jeg håbe på en der er lidt mere duelstærk, som Thelander var det i AaB, her har Tverskov ikke sin spidskompetence.

                          Spørgsmålet er også, hvor meget man skal ligge i, at man er ude efter Tverskov. Betyder det at man måske ikke har tænkt sig at forlænge med Haddi til vinter? Det er dog ikke det jeg fornemmer? Betyder det at man er lidt skuffet over Tingager, eller har det hele tiden været meningen, at han skulle være 4. valg og udviklingsspiller? Vi har trods alt også en Kuracay og Hemmingsen der kan være på vej inden for et par år.

                          En ting der nok er helt sikkert er, at Lasse Nielsens agent godt kan gå igang med at ringe rundt.
                          Til det markerede, så kan man vel også godt antage at når de er klar til superliga er KEP færdig med at spille superliga.

                          Så ud fra det, synes jeg det er fint at få endnu en ung mand ind, og jeg mener 23 er en ung mand.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            ... eller 3 + Hall...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det var den anden Mads vi var ude efter(Fenger)... selvom det ikke lød særligt seriøst...
                              Ja, det var det da selvfølgelig. Tanketorsk.

                              Comment

                              Working...
                              X