Oprindeligt indsendt af Oblisk
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
optakt FCM-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægTænkte lige at med Makrini ude og, forhåbentlig Desler tilbage, så kan det sagtens ende med
SG
OL HJ LN JBL
MD AS IU RF
RF AK
Når jeg skriver den tænker jeg at det ikke er så tosset endda. jeg ved flertallet brækker sig ved tanker om Skula centralt, men snakker vi arbejdsradius og fysisk er det nok det mest optimale på fredag med denne opstilling."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægKan god lide Aris mentalitet og indsats. Men han er alt for usikker med bolden og mangler overblik. Det var altid skuffende med ham på cm. Han har ikke evner at spille der. Der ville jeg klart foretrække Azer. Han spillede god til sidst sammen med El Makrini og håber det fungerer også med Izunna. Tænker han har en bedre overblik og kan sætte spillet bedre i gang med bedre offensive accenter."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægVar han ikke dcm i hans sidste klub og anfører?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægVar han ikke dcm i hans sidste klub og anfører?
Han har ikke overblikket eller hastigheden til at spille central midt for os (eller nogen andre i SL)."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/n...n-kasper-kusk/
Ari siger mellem linjerne, at han helst vil spille venstre back, i ovenstående interview.
Det fungerede på ingen måde på midtbanen, hvor han simpelthen er for langsom i optrækket.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægUden AK og Makrini bliver det sgu lidt op ad bakke. Den vigtigste mand i vores defensive organisation og vores mest giftige angriber. Håber satme godt nok han får styr på maven!!
Så kunne AK måske gøre den næste hattrick i morgen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægTænkte lige at med Makrini ude og, forhåbentlig Desler tilbage, så kan det sagtens ende med
SG
OL HJ LN JBL
MD AS IU RF
RF AK
Når jeg skriver den tænker jeg at det ikke er så tosset endda. jeg ved flertallet brækker sig ved tanker om Skula centralt, men snakker vi arbejdsradius og fysisk er det nok det mest optimale på fredag med denne opstilling.
http://tipsbladet.dk/nyhed/spillere-...banemotor-i-ob
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægKent udtaler til Tipsbladet, at han med Makrini ude har to alternativer til den centrale midt: Azer og JJT, så medmindre det er spin, så er der ikke noget, der tyder på, at Ari skal spille der.
http://tipsbladet.dk/nyhed/spillere-...banemotor-i-ob
At han så heller ikke har niveau til højre midt eller venstre back er en anden sag, men på den centrale midt er han under suppeniveau.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet har Ari, helt faktuelt, heller ikke niveau til ... så det er nok en meget god observation :).
At han så heller ikke har niveau til højre midt eller venstre back er en anden sag, men på den centrale midt er han under suppeniveau.
Men hey, underligere ting er sket før i OB...
Mand jeg tror, det bliver en drøj kamp at komme igennem i morgen. Midtjylland er så småt ved at få styr på tingene igen, og savnet af El Mak bliver mærkbart.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEnig. Hvorfor det virker lidt underligt at i det hele taget foreslå det, imo.
Mand jeg tror, det bliver en drøj kamp at komme igennem i morgen. Midtjylland er så småt ved at få styr på tingene igen, og savnet af El Mak bliver mærkbart.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEnig. Hvorfor det virker lidt underligt at i det hele taget foreslå det, imo.
MvH ChrisOB
Det værste er dog at Midtjylland ligner et tophold igen. De lukker af nede bagi og har spillerne og dødboldende til at slå til i den anden ende. Specielt i sidste hjemmekamp imod BIF var de skræmmende som vi husker dem. Derfor skal vi have samme effektivitet som imod Viborg sidst, og så skal vi steppe et gear eller to op rent tempomæssigt, samtidig med vi holder en stram organisation. Det bliver dog svært uden det store bindeled som Makrini jo er. 1 point vil være stærkt i min bog
Comment
Comment