Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Var Ari dårlig igen? Jeg fik ikke set kampen, men i højdepunkterne er han sgu med i meget og tager de rigtige valg.

    Hvis han ikke havde trukket straffe, var vi måske aldrig kommet foran. Var det så skidt fra ham?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Der er jeg enig. Det var at jeg FRYGTER at Kent er endnu ikke færdig med Ari som hk. Og tænker han ser Desler som starter hvis an er klar og det kunne gå på bekostning af Lund. Absolut ingen ønskescenario for mig men noget jeg frygter.
      Yes, jeg er med, og din frygt er ikke ubegrundet. Jeg er også alvorligt bange for, at Ari starter på højre kant, indtil enten han eller Barret bliver skadet.
      SLO

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Var Ari dårlig igen? Jeg fik ikke set kampen, men i højdepunkterne er han sgu med i meget og tager de rigtige valg.

        Hvis han ikke havde trukket straffe, var vi måske aldrig kommet foran. Var det så skidt fra ham?
        Isoleret set spillede han ikke en decideret dårlig kamp - det var vel nok hans næstbedste efter FCN-kampen. Set fra min plads på Stiften var det en sand rodebutik af gode ryk, håbløse fejlafleveringer, solid fight, en brændt direktør og et vundet straffespark. Så han spillede sig ikke ligefrem af.

        Mit problem med Ari på kanten er, at der absolut intet perspektiv er i projektet. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at han spiller pladsen fra starten af næste sæson, og hvorfor så ikke give Desler, Greve eller måske endda JJ spilletid og lade dem udvikle sig? Hvis Ari spillede fantastisk og var markant bedre end de unge, så ville det selvfølgelig være en fair disposition, men han har indtil videre lavet 0 mål og 0 assist som kant og været decideret ringe i to-tre af kampene. Jeg kan virkelig ikke se, hvad det skal føre til.
        SLO

        Comment


          #19
          Projekt Ari handler jo nok om at give en trofast spiller fast spilletid frem mod EM. Barrett har gjort det godt på venstre back, så det kunne ikke forsvares at droppe ham. Lund havde et formdyk, og så rykkede Kent jo rundt.

          Jeg kan slet ikke se Ari blive bænket når han er fit og karantænefri. Han er jo trods alt også en af dem, der giver holdet lidt erfaring og rygrad frem for spillere som Desler, Greve og Lucas.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Var Ari dårlig igen? Jeg fik ikke set kampen, men i højdepunkterne er han sgu med i meget og tager de rigtige valg.

            Hvis han ikke havde trukket straffe, var vi måske aldrig kommet foran. Var det så skidt fra ham?
            Ari gør det OK da holdet spiller sig op, og han er med u nogle nøglesituationer. Problemet er bare at i perioder hvor vi spiller dårligt, så er har han ikke spilleren der trumfer igennem og vender skuden. Tværtimod går han forrest hvad angår dårlige afleveringer og generelt ringe beslutninger. Den første halve time i dag, hvor vi spiller dårligt, laver han mange fejl og spiller pivelendigt. Det er ikke en kamp der sætter ham af, fordi han er involveret i så meget, men er Desler klar, så stiller jeg mig uforstående overfor en bænkplads til ham, fremfor Ari på kanten. OL kunne jeg ikke forestille mig bliver sat af. Han er virkelig kommet tilbage efter en downperiode i starten af foråret

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
              Isoleret set spillede han ikke en decideret dårlig kamp - det var vel nok hans næstbedste efter FCN-kampen. Set fra min plads på Stiften var det en sand rodebutik af gode ryk, håbløse fejlafleveringer, solid fight, en brændt direktør og et vundet straffespark. Så han spillede sig ikke ligefrem af.

              Mit problem med Ari på kanten er, at der absolut intet perspektiv er i projektet. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at han spiller pladsen fra starten af næste sæson, og hvorfor så ikke give Desler, Greve eller måske endda JJ spilletid og lade dem udvikle sig? Hvis Ari spillede fantastisk og var markant bedre end de unge, så ville det selvfølgelig være en fair disposition, men han har indtil videre lavet 0 mål og 0 assist som kant og været decideret ringe i to-tre af kampene. Jeg kan virkelig ikke se, hvad det skal føre til.
              Det er vel egentlig sådan Ari spiller stort set de fleste kampe.
              Ari var ikke meget god, men absolut heller ikke dårlig og han er altid garant for en solid løbeindsats uanset hvor på banen han placeres. Hvis Desler er klar næste weekend er der "problemer" for Kent, når OL har vist fin form de seneste kampe, JBL har tilsyneladende vundet trænernes tillid på vb og Desler der der bare er en bedre spiller end Ari på hk hvor han tilbyder samme løbekapacitet og energi og bedre fysik.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Lille optakt fyens.dk

                http://www.fyens.dk/sport/OBs-droemm...rtikel/2979904

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Den har han sgu grublet over hele natten! Breaking news kalder de det vidst i den branche :o)

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Projekt Ari handler jo nok om at give en trofast spiller fast spilletid frem mod EM. Barrett har gjort det godt på venstre back, så det kunne ikke forsvares at droppe ham. Lund havde et formdyk, og så rykkede Kent jo rundt.

                    Jeg kan slet ikke se Ari blive bænket når han er fit og karantænefri. Han er jo trods alt også en af dem, der giver holdet lidt erfaring og rygrad frem for spillere som Desler, Greve og Lucas.
                    Jeg tror da bestemt, du kan have ret i, at det er i hvert fald en del af årsagen, men jeg er ikke begejstret for den slags "vennetjenester". Når man mister sin plads, må man en tur på bænken og forsøge at vinde den tilbage.

                    Det der med at forsøge at finde en plads til ham et eller andet tilfældigt sted på banen er håbløst - hvis Haddi bliver slået af i midterforsvaret, betyder det forhåbentlig heller ikke, at han bliver flyttet op på midten. Ari er venstre back. Det er der, han ser sig selv, det er der, han spiller for landsholdet, og det er den plads, han i sin tid blev hentet til. Når vi har en anden venstre back, der, som du selv siger, spiller så godt, at det ikke kan forsvares at sætte ham, så må Ari på bænken og vente på sin chance. Sådan var vilkårene jo også for Oliver Lund.

                    Du kan da selvfølgelig have en pointe i det med rutinen, men jeg har svært ved at se, hvordan den kommer til udtryk. Så urutineret en start-11'er har vi jo heller ikke; det er vel kun Barret, der kan kaldes decideret uerfaren på Superliganiveau.
                    SLO

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Projekt Ari handler jo nok om at give en trofast spiller fast spilletid frem mod EM. Barrett har gjort det godt på venstre back, så det kunne ikke forsvares at droppe ham. Lund havde et formdyk, og så rykkede Kent jo rundt.

                      Jeg kan slet ikke se Ari blive bænket når han er fit og karantænefri. Han er jo trods alt også en af dem, der giver holdet lidt erfaring og rygrad frem for spillere som Desler, Greve og Lucas.
                      Jeg kan lige til nød forstå, at Kent sætter Ari på HK, fordi uden Desler mangler han alternativer. Greve er ikke den fødte kantspiller, Lucas J lader ikke til at imponere Kent, og vores tekniske færing slog ikke ligefrem igennem i sine to kampe.
                      Det med EM er ikke professionelt, sådan tror og håber jeg ikke Kent tænker. Jeg tror/håber snarere han tænker at Ari kan arbejde defensivt, har et OK skud (og kan komme ind fra venstre) og så er han en fighter.

                      Med Desler klar og Lund som gør det ok, så må Ari helt ude af position være fortid. Jeg kan godt lide den lille fighter, men nogen fantastisk boldspiller bliver han aldrig.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Jeg kan lige til nød forstå, at Kent sætter Ari på HK, fordi uden Desler mangler han alternativer. Greve er ikke den fødte kantspiller, Lucas J lader ikke til at imponere Kent, og vores tekniske færing slog ikke ligefrem igennem i sine to kampe.
                        Det med EM er ikke professionelt, sådan tror og håber jeg ikke Kent tænker. Jeg tror/håber snarere han tænker at Ari kan arbejde defensivt, har et OK skud (og kan komme ind fra venstre) og så er han en fighter.

                        Med Desler klar og Lund som gør det ok, så må Ari helt ude af position være fortid. Jeg kan godt lide den lille fighter, men nogen fa100%ntastisk boldspiller bliver han aldrig.
                        100% enig i hele indlægget.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Jeg stemmer i, nixcha og manner.

                          Comment


                            #28
                            *slet*
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #29
                              Gu har Skula en del mangler, men han får også skylden for meget Men jeg er da generelt enig med jer (Nixcha & Manner). Jeg mener dog trods alt at Skula bidrager med mere end Oliver Lund, selvom Oliver er garant for nogle fornuftige oplæg. Der hvor jeg er Rasmus-modsat er angående Lucas. Jeg tror at Kent tror på det projekt, og jeg tror også at det bliver godt med tiden. Men ikke alle kan spille, og ikke alle passer til alle kampe og det er Lucas' problem, oven i omskolingen.

                              Jeg tror på denne opstilling, som jeg også selv vurdere som den bedste pt, og det vil igen være Lucas, Greven og Azer, der skal slås om de 3 indskiftnings pladsen.

                              SG
                              MD HJ LN JBL
                              AS JJ IU RF
                              RF AK

                              Greve afløser Skula, Azer afløser IU i løbet af 2 halveg
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #30
                                Tænkte lige at med Makrini ude og, forhåbentlig Desler tilbage, så kan det sagtens ende med

                                SG
                                OL HJ LN JBL
                                MD AS IU RF
                                RF AK

                                Når jeg skriver den tænker jeg at det ikke er så tosset endda. jeg ved flertallet brækker sig ved tanker om Skula centralt, men snakker vi arbejdsradius og fysisk er det nok det mest optimale på fredag med denne opstilling.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X