Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt FCM-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Tænkte lige at med Makrini ude og, forhåbentlig Desler tilbage, så kan det sagtens ende med

SG
    OL HJ LN JBL
    MD AS IU RF
    RF AK

Når jeg skriver den tænker jeg at det ikke er så tosset endda. jeg ved flertallet brækker sig ved tanker om Skula centralt, men snakker vi arbejdsradius og fysisk er det nok det mest optimale på fredag med denne opstilling.
    Det er vilkårene, når man ikke har en superbred trup - det kan ikke være optimalt hver gang. Jeg tror mere på Azer/Izunna på midten og Ari på HK, Desler back til at starte med - det er Kents track record. Hvis Izunna så ikke kan holde 90 min, SÅ rykkes Ari måske ind centralt og OL kommer ind.

Comment

Tænkte lige at med Makrini ude og, forhåbentlig Desler tilbage, så kan det sagtens ende med

SG
      OL HJ LN JBL
      MD AS IU RF
      RF AK

Når jeg skriver den tænker jeg at det ikke er så tosset endda. jeg ved flertallet brækker sig ved tanker om Skula centralt, men snakker vi arbejdsradius og fysisk er det nok det mest optimale på fredag med denne opstilling.
      Kan god lide Aris mentalitet og indsats. Men han er alt for usikker med bolden og mangler overblik. Det var altid skuffende med ham på cm. Han har ikke evner at spille der. Der ville jeg klart foretrække Azer. Han spillede god til sidst sammen med El Makrini og håber det fungerer også med Izunna. Tænker han har en bedre overblik og kan sætte spillet bedre i gang med bedre offensive accenter.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Kan god lide Aris mentalitet og indsats. Men han er alt for usikker med bolden og mangler overblik. Det var altid skuffende med ham på cm. Han har ikke evner at spille der. Der ville jeg klart foretrække Azer. Han spillede god til sidst sammen med El Makrini og håber det fungerer også med Izunna. Tænker han har en bedre overblik og kan sætte spillet bedre i gang med bedre offensive accenter.
        Var han ikke dcm i hans sidste klub og anfører?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Han spillede på midtbane i GIF men som vk i landshold. Men Aris kampe på midtbane for os var ikkke overbevisende. Imo bringer han for lidt sikkerhed og for mange fejlavleveringer i spillet. Jeg ville hellere se Azer mod FCM, selvom Ari er den større fighter af begge imo. Synes at Izunna kommer i gang igen og kan spille den "pitbull-rolle" ved siden af Azer.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Der var en statistik fra en af tv-stationerne, der viste at i den sæson, hvor Ari havde spillet mest på midten for os, var han den dårligste midtbanespiller i Superligaen målt på antal fejlafleveringer og mistede bolde.

Han har ikke overblikket eller hastigheden til at spille central midt for os (eller nogen andre i SL).
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/n...n-kasper-kusk/

Ari siger mellem linjerne, at han helst vil spille venstre back, i ovenstående interview.
              Det fungerede på ingen måde på midtbanen, hvor han simpelthen er for langsom i optrækket.

Comment

AK tvivlsom til kampen i morgen.

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...vlsom-mod-fcm/

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Uden AK og Makrini bliver det sgu lidt op ad bakke. Den vigtigste mand i vores defensive organisation og vores mest giftige angriber. Håber satme godt nok han får styr på maven!!

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Uden AK og Makrini bliver det sgu lidt op ad bakke. Den vigtigste mand i vores defensive organisation og vores mest giftige angriber. Håber satme godt nok han får styr på maven!!
                    Hvis han søger en terapi derfor: han skulle kaste op alt, derefter 2 gammeldansk ind og maven ved igen hvem er chefen. Man kan afslutte behandlingen helt god med en stor portion røræg. Det hjælper altid når jeg har maveproblemer.
                    Så kunne AK måske gøre den næste hattrick i morgen.
                    - Norbert Elgert -

Comment

Hahahaha så må du lige ringe Kent op og sige du har kuren der får AK klar i morgen ��

Comment

SG
                        OL HJ LN JBL
                        MD AS IU RF
                        RF AK

Kent udtaler til Tipsbladet, at han med Makrini ude har to alternativer til den centrale midt: Azer og JJT, så medmindre det er spin, så er der ikke noget, der tyder på, at Ari skal spille der.

http://tipsbladet.dk/nyhed/spillere-...banemotor-i-ob

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Kent udtaler til Tipsbladet, at han med Makrini ude har to alternativer til den centrale midt: Azer og JJT, så medmindre det er spin, så er der ikke noget, der tyder på, at Ari skal spille der.

http://tipsbladet.dk/nyhed/spillere-...banemotor-i-ob
                          Det har Ari, helt faktuelt, heller ikke niveau til ... så det er nok en meget god observation :).

At han så heller ikke har niveau til højre midt eller venstre back er en anden sag, men på den centrale midt er han under suppeniveau.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Det har Ari, helt faktuelt, heller ikke niveau til ... så det er nok en meget god observation :).

At han så heller ikke har niveau til højre midt eller venstre back er en anden sag, men på den centrale midt er han under suppeniveau.
                            Enig. Hvorfor det virker lidt underligt at i det hele taget foreslå det, imo.

Men hey, underligere ting er sket før i OB...

Mand jeg tror, det bliver en drøj kamp at komme igennem i morgen. Midtjylland er så småt ved at få styr på tingene igen, og savnet af El Mak bliver mærkbart.

MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Mand jeg tror, det bliver en drøj kamp at komme igennem i morgen. Midtjylland er så småt ved at få styr på tingene igen, og savnet af El Mak bliver mærkbart.

MvH ChrisOB
                              Hvis FCM spiller agressivt, som vi ved de kan, får OB stryg :o(

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

MvH ChrisOB
                                Jeg er også meget nervøs for en kamp uden Makrini. I efteråret var vi sindssygt ringe, og Izunna har ikke vist sig som den spiller vi kendte endnu. Jeg håber dog det hjælper at vi nu har en decideret skolet defensiv midtbanespiller. Han vil nok gøre alt for at vise sig godt frem og nakke sine gamle venner.
                                Det værste er dog at Midtjylland ligner et tophold igen. De lukker af nede bagi og har spillerne og dødboldende til at slå til i den anden ende. Specielt i sidste hjemmekamp imod BIF var de skræmmende som vi husker dem. Derfor skal vi have samme effektivitet som imod Viborg sidst, og så skal vi steppe et gear eller to op rent tempomæssigt, samtidig med vi holder en stram organisation. Det bliver dog svært uden det store bindeled som Makrini jo er. 1 point vil være stærkt i min bog

Comment

Working...
                                X