Oprindeligt indsendt af MortenF
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
optakt FCM-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægDet ville godt nok grænse til det absurde, hvis Lund bliver sat af efter to særdeles solide kampe, hvoraf han endda lavede et flot oplæg i den ene. Jeg har endnu ikke set noget som helst, der indikerer, at Desler skulle være en bedre back end Lund (jeg gik dog glip af AGF-kampen, hvor Desler fik stor ros for sin anden halvleg). Han var glimrende som wingback under Ove P, men det er også en helt anden position med et højere udgangspunkt. I mine øjne bør han være kant i vores nuværende formation og kun bruges som back i nødstilfælde.
Hvis Kent af uransagelige årsager fortsat mener, at Ari er vores bedste højrekant, så må Desler på bænken og derfra vinde sin plads tilbage.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægDet ville godt nok grænse til det absurde, hvis Lund bliver sat af efter to særdeles solide kampe, hvoraf han endda lavede et flot oplæg i den ene. Jeg har endnu ikke set noget som helst, der indikerer, at Desler skulle være en bedre back end Lund (jeg gik dog glip af AGF-kampen, hvor Desler fik stor ros for sin anden halvleg). Han var glimrende som wingback under Ove P, men det er også en helt anden position med et højere udgangspunkt. I mine øjne bør han være kant i vores nuværende formation og kun bruges som back i nødstilfælde.
Hvis Kent af uransagelige årsager fortsat mener, at Ari er vores bedste højrekant, så må Desler på bænken og derfra vinde sin plads tilbage.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMen forventer at det bliver Desler og Skulason på højre side. Synes at Kent er endnu ikke færdig med Ari som hk...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægDet må meget gerne blive:
Grytebust
Lund - HJ - LN - Barret
Desler - Izunna - Azer - Falk
Festersen - AK
Det kræver hårdt arbejde mod FCM, men som vi også har vist i denne sæson, så kan vi godt matche dem. Izunna og Azer er nøglen, de skal spille godt, hvis ikke bliver det meget svært.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægIzunnas formkurve ser rigtig godt ud. Vi så lidt tegning i sidste kamp og i dag var han lige 20% bedre med enorm fysik i duellerne og flere bedre afleveringer. Men der er stadig et stykke vej til topform. Men jeg tror han bliver rigtig, rigtig god for os!
Leave a comment:
-
Det må meget gerne blive:
Grytebust
Lund - HJ - LN - Barret
Desler - Izunna - Azer - Falk
Festersen - AK
Det kræver hårdt arbejde mod FCM, men som vi også har vist i denne sæson, så kan vi godt matche dem. Izunna og Azer er nøglen, de skal spille godt, hvis ikke bliver det meget svært.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægIzunnas formkurve ser rigtig godt ud. Vi så lidt tegning i sidste kamp og i dag var han lige 20% bedre med enorm fysik i duellerne og flere bedre afleveringer. Men der er stadig et stykke vej til topform. Men jeg tror han bliver rigtig, rigtig god for os!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er skidt med El Mak udenfor mod FCM, det bliver sikkert Izunna og Azer der får æren af den centrale midtbane. Izunna er blevet bedre, men der er stadig mangler i bold omgangen og timingen i indgrebene.
Desler er forhåbentlig klar igen, Ari tror jeg får hk igen, Kent lader til at have større tillid til Aris defensive arbejde end Greves
Leave a comment:
-
optakt FCM-OB
Det er skidt med El Mak udenfor mod FCM, det bliver sikkert Izunna og Azer der får æren af den centrale midtbane. Izunna er blevet bedre, men der er stadig mangler i bold omgangen og timingen i indgrebene.
Desler er forhåbentlig klar igen, Ari tror jeg får hk igen, Kent lader til at have større tillid til Aris defensive arbejde end GrevesTags: Ingen
Leave a comment: