Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt FCM-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Tænkte lige at med Makrini ude og, forhåbentlig Desler tilbage, så kan det sagtens ende med

SG
    OL HJ LN JBL
    MD AS IU RF
    RF AK

Når jeg skriver den tænker jeg at det ikke er så tosset endda. jeg ved flertallet brækker sig ved tanker om Skula centralt, men snakker vi arbejdsradius og fysisk er det nok det mest optimale på fredag med denne opstilling.
    Kent udtaler til Tipsbladet, at han med Makrini ude har to alternativer til den centrale midt: Azer og JJT, så medmindre det er spin, så er der ikke noget, der tyder på, at Ari skal spille der.

http://tipsbladet.dk/nyhed/spillere-...banemotor-i-ob

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Hahahaha så må du lige ringe Kent op og sige du har kuren der får AK klar i morgen ��

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Uden AK og Makrini bliver det sgu lidt op ad bakke. Den vigtigste mand i vores defensive organisation og vores mest giftige angriber. Håber satme godt nok han får styr på maven!!
    Hvis han søger en terapi derfor: han skulle kaste op alt, derefter 2 gammeldansk ind og maven ved igen hvem er chefen. Man kan afslutte behandlingen helt god med en stor portion røræg. Det hjælper altid når jeg har maveproblemer.
    Så kunne AK måske gøre den næste hattrick i morgen.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Uden AK og Makrini bliver det sgu lidt op ad bakke. Den vigtigste mand i vores defensive organisation og vores mest giftige angriber. Håber satme godt nok han får styr på maven!!

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    AK tvivlsom til kampen i morgen.

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...vlsom-mod-fcm/

Leave a comment:

• daniel1poulsen
    replied
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/n...n-kasper-kusk/

Ari siger mellem linjerne, at han helst vil spille venstre back, i ovenstående interview.
    Det fungerede på ingen måde på midtbanen, hvor han simpelthen er for langsom i optrækket.

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Var han ikke dcm i hans sidste klub og anfører?
    Der var en statistik fra en af tv-stationerne, der viste at i den sæson, hvor Ari havde spillet mest på midten for os, var han den dårligste midtbanespiller i Superligaen målt på antal fejlafleveringer og mistede bolde.

Han har ikke overblikket eller hastigheden til at spille central midt for os (eller nogen andre i SL).

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Han spillede på midtbane i GIF men som vk i landshold. Men Aris kampe på midtbane for os var ikkke overbevisende. Imo bringer han for lidt sikkerhed og for mange fejlavleveringer i spillet. Jeg ville hellere se Azer mod FCM, selvom Ari er den større fighter af begge imo. Synes at Izunna kommer i gang igen og kan spille den "pitbull-rolle" ved siden af Azer.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Kan god lide Aris mentalitet og indsats. Men han er alt for usikker med bolden og mangler overblik. Det var altid skuffende med ham på cm. Han har ikke evner at spille der. Der ville jeg klart foretrække Azer. Han spillede god til sidst sammen med El Makrini og håber det fungerer også med Izunna. Tænker han har en bedre overblik og kan sætte spillet bedre i gang med bedre offensive accenter.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Tænkte lige at med Makrini ude og, forhåbentlig Desler tilbage, så kan det sagtens ende med

SG
    OL HJ LN JBL
    MD AS IU RF
    RF AK

Når jeg skriver den tænker jeg at det ikke er så tosset endda. jeg ved flertallet brækker sig ved tanker om Skula centralt, men snakker vi arbejdsradius og fysisk er det nok det mest optimale på fredag med denne opstilling.
    Kan god lide Aris mentalitet og indsats. Men han er alt for usikker med bolden og mangler overblik. Det var altid skuffende med ham på cm. Han har ikke evner at spille der. Der ville jeg klart foretrække Azer. Han spillede god til sidst sammen med El Makrini og håber det fungerer også med Izunna. Tænker han har en bedre overblik og kan sætte spillet bedre i gang med bedre offensive accenter.

Leave a comment:

• nixcha
    replied

SG
    OL HJ LN JBL
    MD AS IU RF
    RF AK

Det er vilkårene, når man ikke har en superbred trup - det kan ikke være optimalt hver gang. Jeg tror mere på Azer/Izunna på midten og Ari på HK, Desler back til at starte med - det er Kents track record. Hvis Izunna så ikke kan holde 90 min, SÅ rykkes Ari måske ind centralt og OL kommer ind.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied

SG
    OL HJ LN JBL
    MD AS IU RF
    RF AK

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Gu har Skula en del mangler, men han får også skylden for meget Men jeg er da generelt enig med jer (Nixcha & Manner). Jeg mener dog trods alt at Skula bidrager med mere end Oliver Lund, selvom Oliver er garant for nogle fornuftige oplæg. Der hvor jeg er Rasmus-modsat er angående Lucas. Jeg tror at Kent tror på det projekt, og jeg tror også at det bliver godt med tiden. Men ikke alle kan spille, og ikke alle passer til alle kampe og det er Lucas' problem, oven i omskolingen.

Jeg tror på denne opstilling, som jeg også selv vurdere som den bedste pt, og det vil igen være Lucas, Greven og Azer, der skal slås om de 3 indskiftnings pladsen.

SG
    MD HJ LN JBL
    AS JJ IU RF
    RF AK

Greve afløser Skula, Azer afløser IU i løbet af 2 halveg

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    *slet*

Leave a comment:

• Adimus
    replied