Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-Viborg Søndag kl 13:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    I vores familie er vi 4 det ikke kan komme p.g.a. Tidspunktet. Og vi har alle sæsonkort, så det har ikke noget med gratisbilletter at gøre

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      I vores familie er vi 4 det ikke kan komme p.g.a. Tidspunktet. Og vi har alle sæsonkort, så det har ikke noget med gratisbilletter at gøre
      Jeg vil gerne have lidt mere statistik materiale, før jeg konkluderer på hele Odense, no offence :o)

      Comment


        #48
        Hvorfor kan du ikke nå det til kl 13? - Det er tidligt javist, men det skulle da være muligt at komme til Odense fra stort set hele landet uden at skulle sindsygt tidligt op :-)

        Comment


          #49
          Jeg kan summere et par årsager op til hvorfor tilskuertallet er så fesent søndag kl. 13. Vi er en gruppe på 8 mand, som stort set ser hver hjemmekamp på stadion. Igår var vi 3. 3 af dem der ikke kom spillede selv kl. 11 og kunne derfor ikke nå derud. Den ene var til fødselsdag og én gut havde ligget i sprit hele weekenden og var for slidt.
          Alle mand måske med undtagelse af spritteren, ville være kommet hvis kampen blev spillet bare en time senere. I forbindelse med Randerskampen var det også kamptidspunktet der gjorde vi kun var 5 i stedet for 8. Det er specielt ærgerligt at tidspunktet umuliggøre at man både kan nå at spille selv og nå på stadion, når det er en lille time det handler om. Der er nok alligevel en solid procentdel af os tilhængere der til dagligt spiller hyggebold eller har børn der gør.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Jeg kan summere et par årsager op til hvorfor tilskuertallet er så fesent søndag kl. 13. Vi er en gruppe på 8 mand, som stort set ser hver hjemmekamp på stadion. Igår var vi 3. 3 af dem der ikke kom spillede selv kl. 11 og kunne derfor ikke nå derud. Den ene var til fødselsdag og én gut havde ligget i sprit hele weekenden og var for slidt.
            Alle mand måske med undtagelse af spritteren, ville være kommet hvis kampen blev spillet bare en time senere. I forbindelse med Randerskampen var det også kamptidspunktet der gjorde vi kun var 5 i stedet for 8. Det er specielt ærgerligt at tidspunktet umuliggøre at man både kan nå at spille selv og nå på stadion, når det er en lille time det handler om. Der er nok alligevel en solid procentdel af os tilhængere der til dagligt spiller hyggebold eller har børn der gør.
            Lige præcis. Vi er stort set selv til fodbold hver søndag formiddag/middag indtil sommerferien.

            Comment


              #51
              Det er et stort arbejde - men det kunne være interessant at sammenligne tilskuertallet i hele Superligaen for de enkelte kamptidspunkter.

              Måske er søndag kl. 13 generelt den dårligste over hele landet?
              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

              Comment


                #52
                Jeg har også skrevet det i en anden tråd, jeg er ikke i tvivl om at kl. 14 ville være meget bedre end kl. 13. I hvert fald for alle dem der selv spiller bold. Derudover havde vi i særdeleshed oddsene mod os i går, jeg nævner i flæng:

                - seriebold
                - Øko-dag
                - Konfirmationssæson
                - en række af kedelige kampe
                - Og så var det, selvom det var flot vejr, pissekoldt. Jeg har ikke frosset så meget til andre kampe i år!

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Jeg kan summere et par årsager op til hvorfor tilskuertallet er så fesent søndag kl. 13. Vi er en gruppe på 8 mand, som stort set ser hver hjemmekamp på stadion. Igår var vi 3. 3 af dem der ikke kom spillede selv kl. 11 og kunne derfor ikke nå derud. Den ene var til fødselsdag og én gut havde ligget i sprit hele weekenden og var for slidt.
                  Alle mand måske med undtagelse af spritteren, ville være kommet hvis kampen blev spillet bare en time senere. I forbindelse med Randerskampen var det også kamptidspunktet der gjorde vi kun var 5 i stedet for 8. Det er specielt ærgerligt at tidspunktet umuliggøre at man både kan nå at spille selv og nå på stadion, når det er en lille time det handler om. Der er nok alligevel en solid procentdel af os tilhængere der til dagligt spiller hyggebold eller har børn der gør.
                  Tænker om det er samme problem andre steder , og om ikke fanklubberne burde lave en fælles protest for at rykke den kamp . Ved godt det ikke hjalp med mandagskampen , men her er det kun en time det skal rykkes .

                  Men derudover er det kun endnu en god grund til at boycotte de skide tv-pakker .

                  Det er heller ikke givtigt for klubberne at miste tilskuere til kampene fordi tv-kanalerne suverænt beslutter hvilke tidspunkter kampene skal spilles , men omvendt har klubberne selv solgt deres rettigheder , uden at skæve til hvad der er bedst for de fans som mener fodbold skal ses på stadion og ikke i stuen .
                  Last edited by Magge; 18-04-2016, 13:46.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                    - Og så var det, selvom det var flot vejr, pissekoldt. Jeg har ikke frosset så meget til andre kampe i år!
                    Jep - det var voldsomt koldt!
                    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                      Jep - det var voldsomt koldt!
                      jeg havde det helt fantastisk på solsiden 🌞
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Tænker om det er samme problem andre steder , og om ikke fanklubberne burde lave en fælles protest for at rykke den kamp . Ved godt det ikke hjalp med mandagskampen , men her er det kun en time det skal rykkes .

                        Men derudover er det kun endnu en god grund til at boycotte de skide tv-pakker .

                        Det er heller ikke givtigt for klubberne at miste tilskuere til kampene fordi tv-kanalerne suverænt beslutter hvilke tidspunkter kampene skal spilles , men omvendt har klubberne selv solgt deres rettigheder , uden at skæve til hvad der er bedst for de fans som mener fodbold skal ses på stadion og ikke i stuen .
                        Det er korrekt, men jeg tror nu ikke det er mange seere de skide tv-stationer henter ved at sende lortet kl. 13.00 i stedet for 14.00. Det er bare fordi de så får længere tv-tid til at sendeme deres modbydeligt lange optakt til Canal 9-kampen. Jeg bryder mig ikke om det !

                        Comment


                          #57
                          Nu har jeg lige kigget på de kampe der er blevet spillet kl 13 her i foråret, altså det højeste tal er 6,600. Det var OB-Randers, ellers er det godt nede med 3-5 tusser per kamp, så jeg tror egentlig i har en pointe i at det er et dårligt tidspunkt. Havde jo slet ikke tænkt på, at der var serie bold også. Haha og jeg begynder endda snart til noget ølbold igen :-)
                          I efteråret blev den ofte spillet kl 14 eller 13.30, og der var der altså markant flere tilskuere. BIF-FCK topper den med 22.200. Men igen, det er den eneste kamp kl 13 med BIF eller FCK involveret, det er sku ret irriterende at de har de gode tidspunkte hver evig eneste gang.

                          Vi må ringe/skrive og brokker os, de kan da sagtens flytte den til kl 14/15 i stedet for. Eller i hvert fald fordele kampene bedre, nu har vi haft 3 kampe kl 13 hjemme i Odense her i foråret.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Det er korrekt, men jeg tror nu ikke det er mange seere de skide tv-stationer henter ved at sende lortet kl. 13.00 i stedet for 14.00. Det er bare fordi de så får længere tv-tid til at sendeme deres modbydeligt lange optakt til Canal 9-kampen. Jeg bryder mig ikke om det !
                            Det bedste kunne jo være at få klubberne til at se problemet
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Det bedste kunne jo være at få klubberne til at se problemet
                              Det kan jeg kun give dig ret i ��

                              Comment

                              Working...
                              X