Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder sommeren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægMen for bare to uger stod vi også med en for stor trup. Nu er der kommet afklaring på Ari, Jonasson og Lucas Jensen. Selvom det er blevet bedre tider, så har JH jo stadig et budget, han skal holde sig indenfor, og jeg er ret sikker på, at det ligger ham meget på sinde at være ansvarlig omkring det.
Men der er også noget der hedder rettidig omhu og sportslig ansvarlighed... Føler ikke at JH altid finder den rette balancegang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEn angriber , en el kantspillere og en 8ér med kvalitet stod på ønskelisten vi har fået Thrane som nok ikke er klar/god nok til start 11éren og Jønsson som på ingen måde er kantspiller men derimod snarere skal være angriber men i mine øjne ikke er det alternativ dertil som jeg hvave ønsket . Så jeg forstår godt frustrationen selvom der kun er spillet 2 kampe
Comment
-
Der er ingen tvivl om at truppen er tynd, og der kommer 1 eller 2 spillere mere - det føler jeg mig helt overbevist om. Ellers havde man ikke valgt at ophæve med Lucas Jensen eller lade begge islændingene gå. Men vinduet er først rigtigt i gang nu, og store handler m langt højere oppe i systemet (Pogba m. fl.) vil givet sætte endnu mere gang i maskineriet, også på lavere niveauer. Pt. er der nok en del, der afventer deres muligheder, og lur mig om ikke JH i hvert fald håber på at snappe noget op til en billig(ere) penge sidst i vinduet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg24 var vel ikke for stor en trup?? Men klart skal der være styr på økonomien først.. Det har jeg da forståelse for.. Økonomisk ansvalighed..
Men der er også noget der hedder rettidig omhu og sportslig ansvarlighed... Føler ikke at JH altid finder den rette balancegang
Så kan man godt diskutere, om Thrane og Jønsson er de helt rigtige, men det er jo helt oplagt nogen, som Kent har peget på og gerne ville have.
De kontraktfrie spillere, der i første gang var mulige og vi havde interesse for blev hentet ind, og nu sidder man så og tæller pengene og vejer og vurderer, hvordan der bedst kan komme mere bid i vores offensiv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDer er ingen tvivl om at truppen er tynd, og der kommer 1 eller 2 spillere mere - det føler jeg mig helt overbevist om. Ellers havde man ikke valgt at ophæve med Lucas Jensen eller lade begge islændingene gå. Men vinduet er først rigtigt i gang nu, og store handler m langt højere oppe i systemet (Pogba m. fl.) vil givet sætte endnu mere gang i maskineriet, også på lavere niveauer. Pt. er der nok en del, der afventer deres muligheder, og lur mig om ikke JH i hvert fald håber på at snappe noget op til en billig(ere) penge sidst i vinduet.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDer er ingen tvivl om at truppen er tynd, og der kommer 1 eller 2 spillere mere - det føler jeg mig helt overbevist om. Ellers havde man ikke valgt at ophæve med Lucas Jensen eller lade begge islændingene gå. Men vinduet er først rigtigt i gang nu, og store handler m langt højere oppe i systemet (Pogba m. fl.) vil givet sætte endnu mere gang i maskineriet, også på lavere niveauer. Pt. er der nok en del, der afventer deres muligheder, og lur mig om ikke JH i hvert fald håber på at snappe noget op til en billig(ere) penge sidst i vinduet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDer stod 5 nye til første træning. Så er det selvfølgeligt helt iorden at ønske mere - men realistisk set er det vel svært at forlange ret meget mere i første omgang.
Så kan man godt diskutere, om Thrane og Jønsson er de helt rigtige, men det er jo helt oplagt nogen, som Kent har peget på og gerne ville have.
De kontraktfrie spillere, der i første gang var mulige og vi havde interesse for blev hentet ind, og nu sidder man så og tæller pengene og vejer og vurderer, hvordan der bedst kan komme mere bid i vores offensiv.
Men jeg holder stadig fast i det sidste jeg skrev omkring balancegangen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægHehe, men det er trods alt en anden situation. Ja, vi har brug for forstærkninger, men slet ikke i samme paniske grad som var tilstede ved de to handler.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg er jo udemærket klar over at JH ikke ligger og slikker sol ude på teressen med en kold fa bamse... Midlerne er begrænsede. I know.. Og jeg er også meget meget mere optimistisk overfor JH efter Kent er kommet til..
Men jeg holder stadig fast i det sidste jeg skrev omkring balancegangenDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa testen er netop gået igang og indtil videre ser det ikke for lovende ud desværre. Men vi ved jo heldigvis hvor hurtigt det kan vendeBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment