Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Men for bare to uger stod vi også med en for stor trup. Nu er der kommet afklaring på Ari, Jonasson og Lucas Jensen. Selvom det er blevet bedre tider, så har JH jo stadig et budget, han skal holde sig indenfor, og jeg er ret sikker på, at det ligger ham meget på sinde at være ansvarlig omkring det.
    Måske JH skal afholde sig fra at købe spillere og kun nappe de gratis spillere der er , for dem vi har betalt penge for har vel nærmest alle mand været fusere ..
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Men for bare to uger stod vi også med en for stor trup. Nu er der kommet afklaring på Ari, Jonasson og Lucas Jensen. Selvom det er blevet bedre tider, så har JH jo stadig et budget, han skal holde sig indenfor, og jeg er ret sikker på, at det ligger ham meget på sinde at være ansvarlig omkring det.
      24 var vel ikke for stor en trup?? Men klart skal der være styr på økonomien først.. Det har jeg da forståelse for.. Økonomisk ansvalighed..
      Men der er også noget der hedder rettidig omhu og sportslig ansvarlighed... Føler ikke at JH altid finder den rette balancegang

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        En angriber , en el kantspillere og en 8ér med kvalitet stod på ønskelisten vi har fået Thrane som nok ikke er klar/god nok til start 11éren og Jønsson som på ingen måde er kantspiller men derimod snarere skal være angriber men i mine øjne ikke er det alternativ dertil som jeg hvave ønsket . Så jeg forstår godt frustrationen selvom der kun er spillet 2 kampe
        Jeg jublede heller ikke vildt over de to handler, skal jeg da gerne indrømme. Nu har Thrane formentligt været ret billig, men ja, det er lidt sært. Han stiller sig umiddelbart bare ind i den grå masse af (uforløst) potentiale, som vi har til de pladser, han dækker. Han gjorde nu et ok indhop i går, men er jo nok hentet ind som breddespiller (i første omgang).

        Comment


          Der er ingen tvivl om at truppen er tynd, og der kommer 1 eller 2 spillere mere - det føler jeg mig helt overbevist om. Ellers havde man ikke valgt at ophæve med Lucas Jensen eller lade begge islændingene gå. Men vinduet er først rigtigt i gang nu, og store handler m langt højere oppe i systemet (Pogba m. fl.) vil givet sætte endnu mere gang i maskineriet, også på lavere niveauer. Pt. er der nok en del, der afventer deres muligheder, og lur mig om ikke JH i hvert fald håber på at snappe noget op til en billig(ere) penge sidst i vinduet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            24 var vel ikke for stor en trup?? Men klart skal der være styr på økonomien først.. Det har jeg da forståelse for.. Økonomisk ansvalighed..
            Men der er også noget der hedder rettidig omhu og sportslig ansvarlighed... Føler ikke at JH altid finder den rette balancegang
            Der stod 5 nye til første træning. Så er det selvfølgeligt helt iorden at ønske mere - men realistisk set er det vel svært at forlange ret meget mere i første omgang.
            Så kan man godt diskutere, om Thrane og Jønsson er de helt rigtige, men det er jo helt oplagt nogen, som Kent har peget på og gerne ville have.

            De kontraktfrie spillere, der i første gang var mulige og vi havde interesse for blev hentet ind, og nu sidder man så og tæller pengene og vejer og vurderer, hvordan der bedst kan komme mere bid i vores offensiv.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Der er ingen tvivl om at truppen er tynd, og der kommer 1 eller 2 spillere mere - det føler jeg mig helt overbevist om. Ellers havde man ikke valgt at ophæve med Lucas Jensen eller lade begge islændingene gå. Men vinduet er først rigtigt i gang nu, og store handler m langt højere oppe i systemet (Pogba m. fl.) vil givet sætte endnu mere gang i maskineriet, også på lavere niveauer. Pt. er der nok en del, der afventer deres muligheder, og lur mig om ikke JH i hvert fald håber på at snappe noget op til en billig(ere) penge sidst i vinduet.
              Puhaa lad være med at nævne det med at afvente , giver frygtelige mindelser om Lado og Koval
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Puhaa lad være med at nævne det med at afvente , giver frygtelige mindelser om Lado og Koval
                Hehe, men det er trods alt en anden situation. Ja, vi har brug for forstærkninger, men slet ikke i samme paniske grad som var tilstede ved de to handler.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Der er ingen tvivl om at truppen er tynd, og der kommer 1 eller 2 spillere mere - det føler jeg mig helt overbevist om. Ellers havde man ikke valgt at ophæve med Lucas Jensen eller lade begge islændingene gå. Men vinduet er først rigtigt i gang nu, og store handler m langt højere oppe i systemet (Pogba m. fl.) vil givet sætte endnu mere gang i maskineriet, også på lavere niveauer. Pt. er der nok en del, der afventer deres muligheder, og lur mig om ikke JH i hvert fald håber på at snappe noget op til en billig(ere) penge sidst i vinduet.
                  Tror bestemt du har ret....syntes bare ikke vi har alt for gode minder med dette ventespil....plejer desværre ikke at falde ud til vores fordel og i mellemtiden vil en stor del af sæsonen være spillet og hvor længe går der før evt. nye spillere er integreret

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Hehe, men det er trods alt en anden situation. Ja, vi har brug for forstærkninger, men slet ikke i samme paniske grad som var tilstede ved de to handler.
                    Nej heldigvis
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Der stod 5 nye til første træning. Så er det selvfølgeligt helt iorden at ønske mere - men realistisk set er det vel svært at forlange ret meget mere i første omgang.
                      Så kan man godt diskutere, om Thrane og Jønsson er de helt rigtige, men det er jo helt oplagt nogen, som Kent har peget på og gerne ville have.

                      De kontraktfrie spillere, der i første gang var mulige og vi havde interesse for blev hentet ind, og nu sidder man så og tæller pengene og vejer og vurderer, hvordan der bedst kan komme mere bid i vores offensiv.
                      Jeg er jo udemærket klar over at JH ikke ligger og slikker sol ude på teressen med en kold fa bamse... Midlerne er begrænsede. I know.. Og jeg er også meget meget mere optimistisk overfor JH efter Kent er kommet til..
                      Men jeg holder stadig fast i det sidste jeg skrev omkring balancegangen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Hehe, men det er trods alt en anden situation. Ja, vi har brug for forstærkninger, men slet ikke i samme paniske grad som var tilstede ved de to handler.
                        Ja vi kan lidt bedre tillade os det denne gang...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg er jo udemærket klar over at JH ikke ligger og slikker sol ude på teressen med en kold fa bamse... Midlerne er begrænsede. I know.. Og jeg er også meget meget mere optimistisk overfor JH efter Kent er kommet til..
                          Men jeg holder stadig fast i det sidste jeg skrev omkring balancegangen
                          jeg mangler stadig at se JH levere på et niveau som berigtiger til et top 6 hold.
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Jeg har hele tiden ment, at JH aldrig vil få lavet en trup som kommer i top 6. Det har været et skridt frem, et tilbage, to tilbage - et frem osv, men der skal en mere visionær direktør til for at vi igen bliver top 4.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              jeg mangler stadig at se JH levere på et niveau som berigtiger til et top 6 hold.
                              Ja testen er netop gået igang og indtil videre ser det ikke for lovende ud desværre. Men vi ved jo heldigvis hvor hurtigt det kan vende

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja testen er netop gået igang og indtil videre ser det ikke for lovende ud desværre. Men vi ved jo heldigvis hvor hurtigt det kan vende
                                det er nemmerlig rigtigt ..testen for den dynamiske duo JH/KN er startet for 2 kampe siden
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X