Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    I vores start 11, er angriberne ikke svageste led, men der bør være en som kan udfordre dem. Det er pt ikke tilfældet. Generel mangler vi fart på holdet, godt nok var det varmt, men der sker for lidt og det som der sker er langsomt.
    I vores start 11'er er det svageste led dem mellem den defensive midt og angriberne
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      I vores start 11'er er det svageste led dem mellem den defensive midt og angriberne
      Amén

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        I vores start 11'er er det svageste led dem mellem den defensive midt og angriberne
        Det er jeg fuldstændig enig i, og det tror jeg også der arbejdes på at få løst. Senest med prøvetræningen af Nana som i flg. transfermarkt har favorit position på 8'er pladsen.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Mere kvalitet er altid velkomment :)
          Jeg er helt sikker på, at vi ikke er færdige på markedet. Men jeg tror, at der kan være flere grunde til, at vi venter lidt:
          1) Jo længere vi kommer frem, jo flere rester er der fra de riges bord - så folk, der ikke er en mulighed i starten af vinduet, kan pludselig blive det.
          2) Jønsson på kanten er lidt et eksperiment. Hvis det hen over de næste kampe ikke virker så lovende, så bliver han måske mere aktuel som angriber, og så er dygtig kantspiller, vi skal gå efter.
          3) Man skal finde ud af, hvad der skal ske med Thomas Mikkelsen
          4) Vi har faktisk mange alternativer til kanterne, men de er generelt uprøvede. Viser det sig, at man er tilfreds med, hvad de folk kan levere, så er det måske nærmere 8 positionen, man skal kigge efter.

          Vi diskuterer jo lystigt frem og tilbage herinde, hvad der er mest brug for, og det må alt andet lige også være en indikation af, at det ikke er helt oplagt, hvilket position vi trænger mest til at forstærke os på. Den diskussion og afvejning må Kent og JH også være godt i gang med, selvom de selvfølgelig har mere forstand på det end os
          1. Det er jo det samme vi har hørt år efter år og som så har resulteret i darko boduller og andet godt.
          For en gangs skyld var truppen rimeligt på plads ret tidligt....Men den fordel kan hurtigt være formøblet hvis man igen venter på vinduets afslutning.

          Men ja naturligvis er det en afvejning og regner da også med de er godt igang med det arbejde.....Men hvis ikke vi kan debattere tingenes tilstand efter 2 skuffende uafgjorte resultater men derimod konstant skal mane til besindighed og fornuftigt vente på at JH finde muldvarpeskindet frem, hvad skal man så med et debat forum

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det er fint, at man ønsker at kunne spille lidt mere primitiv fodbold engang i mellem. Jeg tror bare ikke på, at når man træner noget andet hver eneste dag, og har det som et hovedfokus, så kan en indskiftning en stor spiller, ikke lige pludselig ændre hele måden som de resterende 10 spiller på. Som jeg har påpeget mange gange, så har vi hverken backs eller kanter der stabilt slår gode indlæg, og så er det i sig selv omsonst at spille med en spiller, hvis force er at være farlig på høje indlæg. Derudover er de andre angribere og midtbanespillere, ikke spillere der er trusler i hovedspillet eller har deres forcer i duellerne omkring andenboldene, så vi vil have svært ved at fastholde spillet på den måde, når vi ikke kan vinde duellerne om nedfaldet.

            Jeg synes ikke, at problemet har været at skabe uro i feltet i de seneste to kampe. Jeg synes, at problemet har været, at vi ikke har kunne omsætte den uro til mål, fordi at vi har manglet idéer og afslutningskvalitet, når vi når op til feltet. Det vi har præsteret i de sidste to kampe, må vi gå ud fra er ud fra en Plan A, jeg vil foretrække at der kommer ordenligt styr på den, og vi får adresseret de mangler vi har ift. den, i stedet for at forberede os på, at noget der ikke rigtigt fungere helt endnu, ikke kommer til at fungere.

            Nu nævner du selv Spanien og Tyskland ved EM. Spanien havde jo netop taget en plan B med i Aduriz, som muligvis er den angriber med det bedste offensive hovedspil lige pt., men det viste sig jo ikke at være nogen løsning, når han kom ind, heller ikke selvom han fik hele 2. halvleg imod Italien, så kastede det som bekendt hverken mål eller de store chancer skabt omkring ham, af sig.

            Det er ikke mange spillere der kan være en hel gameplan i sig selv, nok heller ikke nogle vi kan overtale til at sidde på bænken i OB.
            Nu et det jo ikke fordi jeg forventer vi kan vinde alle kampe eller vende alle truende nederlag til point bare fordi vi får en anden type angriber i truppen.
            Det handler for mig mere om at man kan forsøge noget andet når nu det evindelige bold flytteri ikke føre til noget. For det er nogle gang sådan en kamp kan føles om det så er OB eller et andet hold....det bliver så frustrerende når spillerne ikke vil tage et skud udefra men i stedet nærmest skal trille bolden ind over stregen....foretrækker nu klart når et hold er målsøgende, det tror jeg nu også det er det Kent vil....og ønsker han sig ikke en anden Angrebs type så fred med det. Men jeg så nu gerne en større spiller med noget mere fysik i truppen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det er jeg fuldstændig enig i, og det tror jeg også der arbejdes på at få løst. Senest med prøvetræningen af Nana som i flg. transfermarkt har favorit position på 8'er pladsen.
              Det er så bare utroligt ringe arbejde der er udført for det har længe stået klart at vi ingen kvalitet på 8ér pladsen har , det har stået på i flere sæsoner nu og på kanterne har det været klart siden Emil meldte sig ud og dobbelt klart siden Falk takkede nej til forlængelsen .

              Jeg kunne godt ønske mig samme forudseenhed/træfsikkerhed som vi har haft med forsvaret op til denne sæson.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                1. Det er jo det samme vi har hørt år efter år og som så har resulteret i darko boduller og andet godt.
                For en gangs skyld var truppen rimeligt på plads ret tidligt....Men den fordel kan hurtigt være formøblet hvis man igen venter på vinduets afslutning.

                Men ja naturligvis er det en afvejning og regner da også med de er godt igang med det arbejde.....Men hvis ikke vi kan debattere tingenes tilstand efter 2 skuffende uafgjorte resultater men derimod konstant skal mane til besindighed og fornuftigt vente på at JH finde muldvarpeskindet frem, hvad skal man så med et debat forum
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Det er så bare utroligt ringe arbejde der er udført for det har længe stået klart at vi ingen kvalitet på 8ér pladsen har , det har stået på i flere sæsoner nu og på kanterne har det været klart siden Emil meldte sig ud og dobbelt klart siden Falk takkede nej til forlængelsen .

                  Jeg kunne godt ønske mig samme forudseenhed/træfsikkerhed som vi har haft med forsvaret op til denne sæson.
                  Fuldstændig enig. Jeg føler også at rettidig omhu er forbigået her..
                  Nu er der jo ingen garanti for at vi havde vundet nogen af disse 2 kampe hvis vi havde fået en god 8'er for et par uger siden. Eller 4..
                  Men man har vidst siden April/Maj måned at man ikke ville forlænge med Azer. Måske endda før internt.. Så hvor svært kan det lige være..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Men hvis ikke vi kan debattere tingenes tilstand efter 2 skuffende uafgjorte resultater men derimod konstant skal mane til besindighed og fornuftigt vente på at JH finde muldvarpeskindet frem, hvad skal man så med et debat forum
                    Den her del forstår jeg ikke, at du får ud af mit indlæg. Jeg skriver jo netop, at jeg er sikker på, at vi ikke er færdige på markedet. Men du skriger på en ny angriber, andre på en ny 8'er, og jeg har personligt været mere bekymret for kanterne. Det er nok for meget at forvente, at der kommer en klassespiller til alle 3 positioner. Derfor synes jeg, at det er meget fornuftigt at evaluere ordentligt på, hvor vi har mest brug for forstærkningen, inden vi begynder at bruge penge.

                    Jeg er da enig i, at de to første kampe har vist, at vi endnu ikke er et komplet hold, men det vidste vi vel allesammen godt inden. Omvendt synes jeg heller ikke, at der er nogen grund til at gå i panik efter 2 kampe, hvor vi har været dominerende i 3 halvlege men været for uskarpe.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Fuldstændig enig. Jeg føler også at rettidig omhu er forbigået her..
                      Nu er der jo ingen garanti for at vi havde vundet nogen af disse 2 kampe hvis vi havde fået en god 8'er for et par uger siden. Eller 4..
                      Men man har vidst siden April/Maj måned at man ikke ville forlænge med Azer. Måske endda før internt.. Så hvor svært kan det lige være..
                      Det må da forhåbentligt have stået klart for længe siden at Azer ikke havde kvaliteten ?

                      Jeg håber da det var af nød man forlængede hans kontrakt i maj 2015 og at man allerede der begyndte afsøgningen på markedet efter en afløser med kvalitet .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Fuldstændig enig. Jeg føler også at rettidig omhu er forbigået her..
                        Nu er der jo ingen garanti for at vi havde vundet nogen af disse 2 kampe hvis vi havde fået en god 8'er for et par uger siden. Eller 4..
                        Men man har vidst siden April/Maj måned at man ikke ville forlænge med Azer. Måske endda før internt.. Så hvor svært kan det lige være..
                        Men for bare to uger stod vi også med en for stor trup. Nu er der kommet afklaring på Ari, Jonasson og Lucas Jensen. Selvom det er blevet bedre tider, så har JH jo stadig et budget, han skal holde sig indenfor, og jeg er ret sikker på, at det ligger ham meget på sinde at være ansvarlig omkring det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Det må da forhåbentligt have stået klart for længe siden at Azer ikke havde kvaliteten ?

                          Jeg håber da det var af nød man forlængede hans kontrakt i maj 2015 og at man allerede der begyndte afsøgningen på markedet efter en afløser med kvalitet .
                          Tror man håbede på en udvikling i hans spil. Det kom bare aldrig. Eller at JJT var klar nu til at overtage. Disse ting gik bare ikke..
                          Så mon ikke afsøgningen har foregået længe men at det også handler om tilgænglighed. Lige som vi så ved Grytebust..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Den her del forstår jeg ikke, at du får ud af mit indlæg. Jeg skriver jo netop, at jeg er sikker på, at vi ikke er færdige på markedet. Men du skriger på en ny angriber, andre på en ny 8'er, og jeg har personligt været mere bekymret for kanterne. Det er nok for meget at forvente, at der kommer en klassespiller til alle 3 positioner. Derfor synes jeg, at det er meget fornuftigt at evaluere ordentligt på, hvor vi har mest brug for forstærkningen, inden vi begynder at bruge penge.

                            Jeg er da enig i, at de to første kampe har vist, at vi endnu ikke er et komplet hold, men det vidste vi vel allesammen godt inden. Omvendt synes jeg heller ikke, at der er nogen grund til at gå i panik efter 2 kampe, hvor vi har været dominerende i 3 halvlege men været for uskarpe.
                            En angriber , en el to kantspillere og en 8ér med kvalitet stod på ønskelisten vi har fået Thrane som nok ikke er klar/god nok til start 11éren og Jønsson som på ingen måde er kantspiller men derimod snarere skal være angriber men i mine øjne ikke er det alternativ dertil som jeg hvave ønsket . Så jeg forstår godt frustrationen selvom der kun er spillet 2 kampe
                            Last edited by Magge; 25-07-2016, 11:14.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Den her del forstår jeg ikke, at du får ud af mit indlæg. Jeg skriver jo netop, at jeg er sikker på, at vi ikke er færdige på markedet. Men du skriger på en ny angriber, andre på en ny 8'er, og jeg har personligt været mere bekymret for kanterne. Det er nok for meget at forvente, at der kommer en klassespiller til alle 3 positioner. Derfor synes jeg, at det er meget fornuftigt at evaluere ordentligt på, hvor vi har mest brug for forstærkningen, inden vi begynder at bruge penge.

                              Jeg er da enig i, at de to første kampe har vist, at vi endnu ikke er et komplet hold, men det vidste vi vel allesammen godt inden. Omvendt synes jeg heller ikke, at der er nogen grund til at gå i panik efter 2 kampe, hvor vi har været dominerende i 3 halvlege men været for uskarpe.
                              Så lad mig lige præcisere; jeg mener ikke KUN det er en angriber vi mangler....vi mangler noget der kan erstatte den kreativitet vi tabte da falk smuttede. Om det så er en kant en midtbane eller noget helt 3....
                              Jeg/vi er jo i den lykkelige situation at.vi ikke behøver forholde os helt så meget til realiteterne som JH der jo naturligvis har et budget der skal skeles til. Så det er meget muligt der ikke er råd til både en kant en midtbane til at erstatte Izunna og en angriber....alle der naturligvis skal have en vis kvalitet. Ikke desto mindre mener jeg vi mangler alle 3. Får vi dem.....næppe men man har da lov at håbe.
                              Og til sidst - skal man gå i panik så tidligt i sæsonen.....næ måske ikke men omvendt er der bare mange om budget til de 6 første pladser og der er jo ingen grund til at gøre det alt for svært for os selv for uanset hvordan vi vender og drejer det så burde vi altså stå med 6 point nu. Især når målet hedder top 6. Og netop den manglende skarphed du selv nævner taler vel meget godt for at det er en angriber vi mangler ;)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                En angriber , en el kantspillere og en 8ér med kvalitet stod på ønskelisten vi har fået Thrane som nok ikke er klar/god nok til start 11éren og Jønsson som på ingen måde er kantspiller men derimod snarere skal være angriber men i mine øjne ikke er det alternativ dertil som jeg hvave ønsket . Så jeg forstår godt frustrationen selvom der kun er spillet 2 kampe
                                Frustrationerne kommer jo som en følge af de manglende resultater. Havde man spillet skidt men vundet begge kampe kunne vi nok bedre gå med til at JH afventer situationen og håber på noget bedre. Sejre betyder bare alt.....fint vi udvikler os og stadig er i en "proces" men der skal altså point på bordene

                                Comment

                                Working...
                                X