Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men vi er vel også ved at være i den situation at der skal noget ind før der kan komme noget ud(sagde hun også igår).. Så Thomas kan vel først smutte når vi har fundet en ny.. Mm at vi har hentet en venstrekant som rykker Jönsson op i angrebet
    har du nok ret i.....men kan simpelthen heller ikke forestille mig at de har nogle planer liggende i skrivebordsskuffen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      har du nok ret i.....men kan simpelthen heller ikke forestille mig at de har nogle planer liggende i skrivebordsskuffen
      Vi burde altså være lidt aktive på markedet nu. Men kan på den anden side godt vente lidt hvis det betyder at vi får adgang til meget bedre spillere

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Vi burde altså være lidt aktive på markedet nu. Men kan på den anden side godt vente lidt hvis det betyder at vi får adgang til meget bedre spillere
        mon dog JH holder helt fri....men ville da være rart om der snart dukkede nogle rygter med lidt kød på op

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          mon dog JH holder helt fri....men ville da være rart om der snart dukkede nogle rygter med lidt kød på op
          Jeg er sgu også snart ved at være godt sulten efter nogle rygter med kød på. Og helst dem hvor der kommer spiller IND

          Comment


            Hvis Greve bliver trænet til den offensive midt - ville det så ikke efterlade en naturlig åbning på højre midt til en borring i et kent nielsen system?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
              Hvis Greve bliver trænet til den offensive midt - ville det så ikke efterlade en naturlig åbning på højre midt til en borring i et kent nielsen system?
              Nej, på ingen måde ... da Borring slet ikke er den spillertype som Kent ønsker.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Nej, på ingen måde ... da Borring slet ikke er den spillertype som Kent ønsker.
                Tjaa, det er jeg så ikke enig med dig i, men vi får at se :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Nej, på ingen måde ... da Borring slet ikke er den spillertype som Kent ønsker.
                  Det kunne da være meget sjovt hvis Borring havner i OB og bliver en succes i Kent Nielsens system

                  Comment


                    Jeg har virkelig ingen lyst til at se Borring i striwer igen. Både af de spillemæssige årsager som flittigt bliver diskuteret, men også grundet måden han smækkede med døren på da han forlod os.

                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4329506.ece

                    Jeg er med på at jeg bærer nag som en kælling, og at han umiddelbart skyder på faciliteterne som vi alle ved har set bedre dage og en træningskultur som i dag er markant anderledes end dengang, men jeg mindes stadig den følelse af raseri jeg fik i kroppen da jeg læste hans udtalelser dengang. Han er et skvat.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Jeg har virkelig ingen lyst til at se Borring i striwer igen. Både af de spillemæssige årsager som flittigt bliver diskuteret, men også grundet måden han smækkede med døren på da han forlod os.

                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4329506.ece

                      Jeg er med på at jeg bærer nag som en kælling, og at han umiddelbart skyder på faciliteterne som vi alle ved har set bedre dage og en træningskultur som i dag er markant anderledes end dengang, men jeg mindes stadig den følelse af raseri jeg fik i kroppen da jeg læste hans udtalelser dengang. Han er et skvat.
                      Jeg tror lige netop at det er her at lorten lugter :) for alt han siger og udtaler sig om til hans nye klubs hjemmeside på det tidspunkt, er helt korrekt, og noget enhver spiller der lige er skifter "skal" sige til sine nye fans :)

                      Men helt generelt ser jeg heller ingen grund til at han kommer retur. Min personlige mening er at jeg ikke synes han har et højt nok niveau ! Så hellere man så brugte Yao og gav ham muligheden for at udvikle sig! Han kan nemlig blive vanvittig god!!

                      /Dinjo

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                        Jeg tror lige netop at det er her at lorten lugter :) for alt han siger og udtaler sig om til hans nye klubs hjemmeside på det tidspunkt, er helt korrekt, og noget enhver spiller der lige er skifter "skal" sige til sine nye fans :)

                        Men helt generelt ser jeg heller ingen grund til at han kommer retur. Min personlige mening er at jeg ikke synes han har et højt nok niveau ! Så hellere man så brugte Yao og gav ham muligheden for at udvikle sig! Han kan nemlig blive vanvittig god!!

                        /Dinjo
                        Virkelig? Jeg forventer da overhovedet ikke at en ny spiller i OB sparker bagud mod sin tidligere klub i de vendinger som Borring benyttede. Én ting er at rose faciliteterne og omgivelserne hos den nye klub, men det behøver vel ikke ske på bekostning af den gamle?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Virkelig? Jeg forventer da overhovedet ikke at en ny spiller i OB sparker bagud mod sin tidligere klub i de vendinger som Borring benyttede. Én ting er at rose faciliteterne og omgivelserne hos den nye klub, men det behøver vel ikke ske på bekostning af den gamle?
                          han kunne bare have udeladt OB i sine kommentarer...."god og hård træning her i fcm" "fantastiske faciliteter" osv....havde været lidt pænere, omend det jo ikke er nogen hemmelighed at faciliteterne i OB da vidst godt kunne trænge til en opdatering. - og det er hvad ....6 år siden er der egenligt sket noget på det område?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            han kunne bare have udeladt OB i sine kommentarer...."god og hård træning her i fcm" "fantastiske faciliteter" osv....havde været lidt pænere, omend det jo ikke er nogen hemmelighed at faciliteterne i OB da vidst godt kunne trænge til en opdatering. - og det er hvad ....6 år siden er der egenligt sket noget på det område?
                            Præcis.

                            Det er jo så faktisk 8 år siden, hvilket jo bare gør det mere tragisk. Men nu virker det da som om, at den sportslige ledelse har en forbedring af faciliteterne relativt højt på dagsordenen, omend det ikke har udmøntet sig i noget konkret på den front endnu.

                            Comment


                              Når man nu keder sig og venter på nyheder, så kan man jo altid kigge på muligheder. Til offensiven var jeg forbi Transfermarkts database for at kigge på kontraktfrie spillere, og der er da nogle interessante muligheder. Har forsøgt at holde mig til spillere, som virker bare lidt realistiske, selv om flere af dem sikkert ikke er det mht lønkrav osv. Det blev til en trio af svenskere:-)

                              http://www.transfermarkt.de/mervan-c.../spieler/72237 Mervan Celik - venstre kant, hurtig og fysisk stærk. Var super i Sverige for et par år siden, tog til Italien og siden Tyrkiet, hvor det åbenbart er gået lidt op og ned, men 75 kampe i Serie A og tyrkisk PL på 3 år lyder ikke som total fiasko.
                              http://www.transfermarkt.de/samuel-a.../spieler/55751 Samuel Armenteros. Svensk-cubansk angriber, der langt overvejende har spillet i Holland, og så det sidste år i tog et 'penge-år' i Azerbjadjan. Holland eller Sverige er vel de mest sandsynlige destinationer, men score mål på et niveau omkring og over superligaen kan han i hvert fald.
                              http://www.transfermarkt.de/henok-go...l/spieler/6838 Henok Guitom. Den sidste i trioen af svenskere med etnisk baggrund: han var jo sidste år topscorer i Allsvenskan, så selvom han nærmer sig de 32, så er der nok bud efter ham stadigvæk.

                              edit: og så kom der lige en 'svensker' til, selv om han er hollænder: Moestapha El Kabir. Meget succésfuld angriber i Mjällby for 3-4 år siden, ligesom et par af de andre har det været op og ned siden, men når man sidste år lavede 8 kasser i tyrkisk superliga og bl.a. scorede imod Galatasaray, så kan det ikke være helt skidt. Nok over, hvad man kan håbe på, men han kan jo være træt af det tyrkiske kaos (han har revet kontrakt over i Spellmans tidl. klub, som åbenbart er kaos) http://www.fotbollskanalen.se/turkie...kiska-klubben/
                              Last edited by nixcha; 19-07-2016, 12:20.

                              Comment


                                Kunne han være en mulighed til offensiven?

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...vet-kontrakten

                                Comment

                                Working...
                                X