Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Nå, nummer to startede så inde for Ungarn mod Portugal her til aften. Kommentatorerne fortalte, at da han i sin tid skrev med Lech, sagde han: "bare giv mig den løn I vil, bare I tager mig" - så måske han er til at forhandle med :)
    Mollins har åbenbart takket nej til forlængelse i Malmø http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle22939576.ab

    Det er næppe for at komme til OB. Han er over, hvad vi kan drømme om, selv om mystiske ting kan ske.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      VB skulle præsentere en ny investor i løbet af et par dage der kommer med en god del millioner.. Jeg ved at de gerne vil beholde ham men vil ikke købe..
      Så mon ikke at vi ser en lejeaftale eller lign? Måske har han andre muligheder?
      Ham skal de da bare have lov at leje igen så... havde nu ellers håbet på snart at få suppe bold i byen, men er der penge i det for os, så værsgo VB...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Ham skal de da bare have lov at leje igen så... havde nu ellers håbet på snart at få suppe bold i byen, men er der penge i det for os, så værsgo VB...
        Tror nu ikke at vi får noget ud af en leje aftale andet end at vi slipper for hans løn..

        Comment


          Et emne der i øvrigt ikke er blevet nævn herinde kunne være Baskim på en lejeaftale? Han er Meget langt fra holdet i København, hvor nærmest alle andre kantspillere synes at stå foran ham.

          Han kender klubben og ville kunne få regelmæssig/fast spilletid? Og ville vel desuden passe godt ind i Kents fodboldfilosofi.

          Er han helt off? Med hans skadeshistorik kan han da ikke være super attraktiv for mange andre klubber?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Et emne der i øvrigt ikke er blevet nævn herinde kunne være Baskim på en lejeaftale? Han er Meget langt fra holdet i København, hvor nærmest alle andre kantspillere synes at stå foran ham.

            Han kender klubben og ville kunne få regelmæssig/fast spilletid? Og ville vel desuden passe godt ind i Kents fodboldfilosofi.

            Er han helt off? Med hans skadeshistorik kan han da ikke være super attraktiv for mange andre klubber?
            kan han være interessant for OB med hans skadehistorik
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              kan han være interessant for OB med hans skadehistorik
              Jeg tænker at man ville kunne lave en klausul i en lejeaftale, der sikrer os mod endnu en langtidsskade. Altså noget med, at man kan opsige lejeaftalen i så fald. FCK er vel også interesseret i, at han får en masse minutter og måske på den måde kan ramme det niveau han potentielt har. I FCK har man bare ikke tid til at vente på den slags, så bliver man skadet, henter de en ny, og man ryger bagerst i køen. Det er vel en måde, hvorpå de kan forsøge at hente noget af deres investering tilbage.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Jeg tænker at man ville kunne lave en klausul i en lejeaftale, der sikrer os mod endnu en langtidsskade. Altså noget med, at man kan opsige lejeaftalen i så fald. FCK er vel også interesseret i, at han får en masse minutter og måske på den måde kan ramme det niveau han potentielt har. I FCK har man bare ikke tid til at vente på den slags, så bliver man skadet, henter de en ny, og man ryger bagerst i køen. Det er vel en måde, hvorpå de kan forsøge at hente noget af deres investering tilbage.
                Elskede Bashkims indsats og spillemåde i OB meget og det ville være fantastisk at have den "gamle" Bashkim tilbage. Men jeg er også usikker om sine knæskader.
                Og er kritisk i hensigt til en lejeaftale:
                1. fordi vi står i en opbygning hvor vi skaber et hold med spillere som har kontrakter for flere år i OB. Og jeg er lidt ked af lejekontrakter eller korttidskontrakter uden perspektive som nødløsning. Der er mest ingen fremtid i det.
                2. Når han kommer i gang henter FCK ham tilbage og vi kan søger en ny igen.

                Så hvis det bliver en lejekontrakt med en realistisk købspris for os, o.k.. Ellers skulle vi gå "all in" eller lade fingere fra imo.
                Last edited by andlox; 24-06-2016, 07:48.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Randers proklamerer, at de sagtens kunne forestille sig at hente islændinge, og Jacob Nielsen peger på bl.a. Halgrimmur som tidligere tiders succeshistorie, hvad det angår. Ville ikke have noget imod, at vi skød ham af til Randers. :)

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...kke-udelukket/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Jeg tænker at man ville kunne lave en klausul i en lejeaftale, der sikrer os mod endnu en langtidsskade. Altså noget med, at man kan opsige lejeaftalen i så fald. FCK er vel også interesseret i, at han får en masse minutter og måske på den måde kan ramme det niveau han potentielt har. I FCK har man bare ikke tid til at vente på den slags, så bliver man skadet, henter de en ny, og man ryger bagerst i køen. Det er vel en måde, hvorpå de kan forsøge at hente noget af deres investering tilbage.
                    på den præmisse er BK interessant for alle klubber 😮
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      på den præmisse er BK interessant for alle klubber 😮
                      True - men er han interesseret i alle klubber? Det er jo spørgsmålet ;)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        True - men er han interesseret i alle klubber? Det er jo spørgsmålet ;)
                        efter hukommeren mener jeg du skrev noget lign. som "at med hans skadeshistorik kunne han vel ikke være interessant for mange klubber". Det er muligvis det jeg fortolker anderledes end dig...anyways BK i form vil altid være interessant for OB, men han er københavnerdreng, og var glad for skiftet til FCK så jeg tror ikke han kan lokkes til andre danske klubber
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Nogen, der kender Oliver Drost fra B93? Har set ham nogle gange, og han har klart et potentiale og en fed, selvsikker attitude for en 20-årig. Han vil ikke sidde på bænken, så en billig 4-årig kontrakt og en udlejning til en 1. divisionsklub vil være en super lottokupon IMO.

                          Brandvarm Drost gider ikke bænkplads i SL
                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...enkplads-i-sl/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Nå, nummer to startede så inde for Ungarn mod Portugal her til aften. Kommentatorerne fortalte, at da han i sin tid skrev med Lech, sagde han: "bare giv mig den løn I vil, bare I tager mig" - så måske han er til at forhandle med :)
                            Du er altså en god drømmer, men ikke særligt realistisk :D.
                            Nej og Lucas Andersen kommer heller ikke :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Du er altså en god drømmer, men ikke særligt realistisk :D.
                              Nej og Lucas Andersen kommer heller ikke :).
                              Hans kontrakt løber ud om 3 dage, og han spiller i en polsk klub der ser perspektiver i både Nicki Bille og Lasse Nielsen. SÅ urealistisk er det vel heller ikke?

                              Vi har også en landsholdsspiller fra Island på kontrakt, og jeg vil sidestille Island og Ungarn pretty much.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Hans kontrakt løber ud om 3 dage, og han spiller i en polsk klub der ser perspektiver i både Nicki Bille og Lasse Nielsen. SÅ urealistisk er det vel heller ikke?

                                Vi har også en landsholdsspiller fra Island på kontrakt, og jeg vil sidestille Island og Ungarn pretty much.
                                Pengene i Polen er dog en del større end i Superligaen som jeg husker det.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X