Oprindeligt indsendt af Agbre
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder sommeren 2016
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg ville køre med:
Stephan P - Danny O - MEM - Bjarnason
Det er muligt at Jönne vil kunne vippe Stephan P af pinden, men indtil at jeg har set ham bevise set værd på midtbanen, ville jeg foretrække den fart og de kvaliteter en mod en som Stephan P har. Bjarnason ærgrer jeg mig virkeligt stadigvæk over, at vi ikke landede sidste sommer. En dynamisk tovejsspiller med den store alsidighed han har, ville virkeligt passe godt ind i den måde vi spiller på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg ville køre med:
Stephan P - Danny O - MEM - Bjarnason
Det er muligt at Jönne vil kunne vippe Stephan P af pinden, men indtil at jeg har set ham bevise set værd på midtbanen, ville jeg foretrække den fart og de kvaliteter en mod en som Stephan P har. Bjarnason ærgrer jeg mig virkeligt stadigvæk over, at vi ikke landede sidste sommer. En dynamisk tovejsspiller med den store alsidighed han har, ville virkeligt passe godt ind i den måde vi spiller på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDaniel A. er jeg enig i er en god spiller, men jeg synes at MEM er et niveau over ham taktisk. Jens Jønsson er uden sammenligning Superligaens mest overvurderede spiller. Jeg begriber ikke hvordan et mand som ham, der lavede 3-4 store fejl der kostede mål alene sidste sæson, og har så åbenlyse mangler i sin placeringsevne og tildels i sin boldomgang, fortsat kan have et ry som værende en særligt dygtig spiller.
Jønsson var ikke god (og fejlplaceret) i forsvaret. Han har været bedre på midtbanen. Det har stadig været op og ned men synes man har set nogle rigtig stærke præstationer fra ham. Især i nærkampene kan han noget.
Men mon ikke han snart skifter til udlandet - og ender som Mike Tullberg og Casper Sloth :-)Last edited by Agbre; 27-06-2016, 23:58.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJönsson gjorde det i mine øjne fornuftigt på kanten i foråret (uden han var tæt på niveauet fra før hans skade). Jeg behøver ikke se mere for at foretrække ham over Stephan P. Der skal godt nok heller ikke meget til. Ser virkelig ikke noget lys i ham. En lidt større og teknisk dårligere Emil Larsen :-)
Alle sejl er sat ind på, at vi skal være et uhyre godt pasningshold der kan slå modstanderne af den vej, og jeg frygter for en plan B der er ikke eksisterende, for vi har stort set ikke spillere i truppen med høj fart, stor duelstyrke eller andre spidskompetencer, som kan løse problemerne i de kampe der bliver for fysiske, og hvor modstanderne kan slå vores spil i stykker. Dødbolde var vi jo også håbløse på sidste sæson.
Og så kigger jeg stadig forgæves rundt efter den spiller, der skal være katalysator for at det spil kan fungere, og som kan formå at skabe plads og chancer i de små rum som vil blive efterladt, da vores materiale gør vores gameplan relativt forudsigelig. Det er en vanvittig risiko at tage, hvis man har puttet alle æg i den kurv der hedder Jönsson, når det kommer til at løse det problem.Last edited by Sheed; 28-06-2016, 00:13.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægMollins har åbenbart takket nej til forlængelse i Malmø http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle22939576.ab
Det er næppe for at komme til OB. Han er over, hvad vi kan drømme om, selv om mystiske ting kan ske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Tror ikke vi kan lokke ham til OB men kunne kunne være fedt.
Der ud over skal han nok også have mere i løn end vi kan betale
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægMon ikke det er et hold som skal spille europæisk som har lagt et bud.
Tror ikke vi kan lokke ham til OB men kunne kunne være fedt.
Der ud over skal han nok også have mere i løn end vi kan betaleForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Selvom han pt. er skadet, så så jeg meget gerne at man hentede Jeppe Andersen fra Esbjerg. Han har alle de 8'er kvaliteter, som vi savner.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...den-dansk-klub
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægSelvom han pt. er skadet, så så jeg meget gerne at man hentede Jeppe Andersen fra Esbjerg. Han har alle de 8'er kvaliteter, som vi savner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægSelvom han pt. er skadet, så så jeg meget gerne at man hentede Jeppe Andersen fra Esbjerg. Han har alle de 8'er kvaliteter, som vi savner.
Comment
Comment