Håber JH henter Kasper kusk i FCK. Ham kan ikke være tilfreds med at have en bænketjans i Kbh. Han ville give den offensive og kreative gnist vi pt. mangler på holdet. Det må være et plus, at Kent er træner.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder sommeren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af retep Se indlægHåber JH henter Kasper kusk i FCK. Ham kan ikke være tilfreds med at have en bænketjans i Kbh. Han ville give den offensive og kreative gnist vi pt. mangler på holdet. Det må være et plus, at Kent er træner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er der nok pt lige præcis 0% chance for. Kadrii kunne der imod være en lille chance for. Uden dog jeg tror på det817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægNope,men det er med sikkerhed ham her
http://www.transfermarkt.de/nana-wel...spieler/168346
næppenoget banken skal sprænges for
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægGodt fundet. Umiddelbart ser han jo ok ud - den serbiske liga er ok stærk, og 30 kampe i sidste sæson taler om en starter. Umiddelbart ikke den plads, hvor vi mangler mest, men det kan jo tyde på, at man ikke er helt tilfreds med Izunna, som også mangler at finde sin topform frem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg gad godt at have ham Sanneh fra Horsens. Hold kæft hvor er han god defensivt, og lige scoret sit 2. Mål i to kampe, og forsøgt sig med saksespark - det er ikke hver dag man ser sådan en midterforsvarer :-D
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægVores angribere tabte stort set alle hovedstødsdueller i dag (igen), der mangler altså en type som Zohore når der skal scores et mål til sidst!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægVores angribere tabte stort set alle hovedstødsdueller i dag (igen), der mangler altså en type som Zohore når der skal scores et mål til sidst!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægMen vi skaber jo rigeligt med chancer i dag alligevel. Vi spiller os frem til dem i stedet. Afslutningerne er bare igen i dag for dåårlige. Vi har jo ikke brug for at ændre kampbilledet de sidste 20 min i dag (som jeg ser det)
Comment
Comment